1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vond GOW1 multiplayer ook niet echt mijn ding, ook omdat ik het te sloom vond. Maar ik vind de filmpjes van GOW2 multiplayer er al een stuk beter uitzien, ook sneller en de Lancer is nu een stuk sterker (minpunt van deel 1). Er zijn ook een aantal nieuwe wapens erbij gekomen dus ik denk wel dat ik me ga vermaken met deeltje 2 multiplayer.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik blijf dat 5vs5 jammer vinden ik speel liever 10vs10 deathmatch met respawn. Dit was de reden dat ik deeltje 1 qua mp weinig gespeeld heb.
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort juist helemaal niet bij GoW.
     
  4. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey op zo'n annex gow2 screenshot zie je marcus met de railgun gebukt zitten, maar zonder cover om hem heen. Betekend dit dat je tegenwoordig kan bukken?? of alleen met die railgun?
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    haha dan zou ik m gewoon niet kopen.
    GoW is anders dan een standaard shooter!

    Guardian is wel een 5vs5 mode met respawn!
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bedankt je hebt het zojuist nog moeilijker voor me gemaakt om te wachten :)
    In die nieuwe maps speelt dus ook de "buitenwereld" een grote rol, sneeuw hagel kijk er al naar uit !!!
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ook man! Mijn tv is al iets van 10 jaar oud en heel vaak vallen de rode tinten weg. Is alles dus groen. Ik ga ook me ouders eruit kicken en lekker beneden op hun 40"HD spelen :p
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lancer was in deel 1 eigenlijk ook best wel sterk hoor :eek:!! En nou'ja denk dat het tempo in deel 2 niet veel hoger ligt dan deel 1.
     
  9. JT1608

    JT1608 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Lancer is een heel goed wapen als je het goed gebruikt
    vuur maar eens samen met een teamgenoot op een tegenstander
    tegen de tijd dat hij doorheeft dat ie onder vuur ligt is het al te laat
    de lancer in je eentje is alleen handig als je tegenstaander van een afstand op je af loopt zonder dekking te zoeken

    in Close-combat is een lancer ( buiten de kettingzaag om ) vrij waardeloos
    wat nog wel eens wil lukken is blindfiren ( zonder te richten ) en rondjes om je tegenstander rennen en zorgen dat je goed op zijn lichaam blijft met je schoten zodat het voor hem moeilijker word om je te raken met Bijv. shotgun
     
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  11. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er allemaal leuk en aardig uit en ik zou me bijna mee laten slepen in de hele hype (wat ik maar al te graag doe want die game is toch gewoon retevet). Toch gaat Gears 1 voor mij de geschiedenis in als een in de parktijk slechte multiplayer. Die game is in mijn optiek gewoon ongelofelijk imbalanced door die host advantage. Die zorgt ervoor dat je met de Shotgun ziekelijk goed bent als host en je geen drol raakt als niet-host.

    Wat nog veel belangrijker is, is dat de Lancer gewoon useless was in deel 1. Dat kwam wederom door de verbinding die de host een voordeel geeft en alle andere spelers die met een Lancer spelen schieten met losse flodders. Gears met Lancer is een vele malen tactischere game omdat er dan echt tactiek bij komt kijken in plaats van handigheid met om de hoeken springen en iemand met de shotgun aan flarden schieten. Speel maar eens online en speel dan een Gears LAN. Dat is gewoon een wereld van verschil.

    Wat ik in het kort wil zeggen is dit: Al die mooie praatjes over Gears 2 zijn leuk maar wat ik echt wil horen is of er iets aan die host-advantage wordt gedaan? Ze zeggen wel dat de Lancer nu sterker wordt maar dat is geen oplossing voor het probleem. Dat maakt het zelfs erger aangezien dan de host die alleen kan schieten met de Lancer nog sterker wordt.

    Wat weten jullie hiervan? Is dit probleem confirmed en opgelost of gaat Gears 2 ook hieraan ten onder?

    Later
     
  12. RL UniQue

    RL UniQue Xbox One

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Gasten!
    Iedereen wil natuurlijk graag Gears of War 2 bestellen.
    Ik heb een site gevonden waar je veel goedkoper games kan bestellen!
    Games worden geimporteert uit Maleisie. Als je het niet vertrouwt kan je op
    de site altijd de feedback van anderen lezen!
    de site is: www.gamehubs.com
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat de host advance eruit was gehaalt al een tijd terug door een patch? tenminste dat heb ik begrepen van een kameraad. Ik vond de multi juist 1 van de weinige games die mij lang kon boeien!
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    dit is heel bekend op xboxworld en veel leden, ook ik, maken er gebruik van!
     
  15. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    host voordeel is niet meer aanwezig in gears 2. In 1 is het nog wel aanwezig maar als je annex speelt kun je het tactisch met je teamleden nog wel voor elkaar te krijgen door bijv 2 tegen 1 te gaan of 1 iemand van achteren.
     
  16. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hieronder zie je een nieuwe Gears of War 2 Wallpaper in meerdere formaten die ik gisteren in elkaar heb gezet voor de Nederlandse Xbox 360 website voor oudere gamers Oldskool NL... Het gaat om de formaten 1600x1200, 1280x1024 en 1024x768... At your service... :-D

    [​IMG]

    Gears of War Wallpaper 1600x1200:

    http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/GearsOfWarWallpaper1600web.jpg

    Gears of War Wallpaper 1440x900:

    http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/GearsOfWarWallpaper1440web.jpg

    Gears of War Wallpaper 1280x1024:

    http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/GearsOfWarWallpaper1280web.jpg

    Gears of War Wallpaper 1024x768:

    http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/GearsOfWarWallpaper1024web.jpg
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wallpaper/artwork!
    Maargoed wat heb jij er nou zelf aan gemaakt, behalve de tekst/logo rechtsonder?
    En ik denk dat je dat zinnetje het beste weg kan laten/kleiner doen.
    Persoonlijk hou ik er niet van om dat op me achtergrond te zien staan :9
     
  18. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Bedankt voor het compliment...
    2. Wat ik er zelf aan gemaakt heb? Wat denk je... Ik heb Marcus Fenix en Dom uit de officiƫle wallpaper geknipt met Photoshop... Daarna de COG tags uit Marcus zijn hand verwijderd die in de officiƫle wallpaper staan... Omdat het niet mogelijk was om al die kleine schakeltjes uit te knippen... Ik verzeker je dat het een intensief baantje was om de genoemde 2 figuren virtueel uit te knippen en de gehandschoende hand van Marcus te "verven" met Photoshop tools zodat je de eindjes van de tags niet meer ziet... Andere achtergrond er bij gezocht en voila...
    3. Ik heb mijn Oldskool NL nickname er in gezet ja... En ik laat het zoals het is... :b:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Prachtig werk man:thumbs:

    Ik heb 'm nu als achtergrond, ik had was toch aan een nieuwe toe:)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hij staat op mijn bureaublad. Toppie!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina