1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoeft niet altijd het midden te zijn. Je hebt een halve boog en op een bepaald gedeelte van deze boog is hij gekleurd, dit kan links, rechts, midden zijn. Precies op dit gekleurde gedeelte moet je op A drukken. Hoe verder je komt, hoe kleiner dit gedeelte wordt. Deze manier is er ook met expressions maar dan is het wel altijd het midden, voor zover ik het heb gezien, maar met werken is het wat lastiger gemaakt.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat er sowieso een minimum is om te slagen. Maar wat jij zegt klinkt inderdaad wel erg mooi ja!

    EDIT: Ah, Cookie, op die manier. Wist ik niet. Nou, weer iets geleerd.
     
  3. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het idee dat je je eigen pad mag volgen en niet alles wordt voorgeschreven is al vet
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen de gedachte al word mij teveel weet niet eens waar ik moet beginnen of moet worden 8)
     
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    dan speel je toch met meerdere personages tegelijk. Als jedan zin hebt om evil te zijn, laad je je evil character en als je goed wil doen, laad je die.

    En dan natuurlijk nog per beroep. dsu dat wordt dan met 2x5=10 characters tegelijk spelen. (want er waren toch 5 beroepen?);)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat komt allemaal vanzelf jongen. ;)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet papa maar maar mag ik dan nu mijn koekje?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier is iemand die alles uitlegt over hoe je corruption kan voorkomen wanneer je je pub games character merged. Ook staat er hoe je de gewonnen items van xbox.com in de game krijgt. Ben wel blij dat ik nu weet hoe ik mijn geld kan innen zonder enige consequenties O-)
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vraag me af of ik alleen de items kan mergen en niet het geld? want als dat zo is dan zorg ik weer ff dat ik kan cheaten zodat ik snel 5ster ben, en vervolgens niet met bakken met gold zit zonder dat ik echt heb gespeeld :mad:
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gewoon niet patchen dus, voor je et gaat innen. :cool:

    Maar ik had gelezen dat er een enorme bug/glitch in het spel zit! :eek:

    Iemand op het lionhead forum had ontdekt als je zelf een hero hebt gemaakt, laten we van uit gaan dat je level 10 bent je hebt al je skills op level 3 zitten je spells zijn ook level 3.

    Nou nu komt het je hebt een vriend/vriendin of weet ik veel bij wie je de game wilt joinen thuis of over live. Deze is nog in de child fase, en aangezien je als kind nog geen skills hebt word alles gereset naar 0.

    Nu denk je vast oke dat is geen probleem, maar hier hebben we het mis als je van kind naar adulthood gaat blijven je skills op level 0. Nu denk je vast oke maar als ik nu afsluit en in mijn eigen game ga rondhuppelen? Jup daar hebben we het al nog steeds 0.

    Dus ik weet niet of dit gepatched word bij de release date van de game of die ene die het hele verhaal heeft verteld het uit zijn duim heeft gezogen.

    Het is en blijft een naar probleem als het wel zo is! Dus voor je iemand joined die nog in child fase zit pas maar op voorloppig tot het tegendeel is bewezen! :eek:

    Edit: http://community.lionhead.com/forums/thread/3132566.aspx

    Het topic voor mensen die het door willen lezen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Crackdown had ook een soortgelijke bug. Als je co-op deed en daarna weer naar singeplayer ging dan waren ALLE stats weg en kon je dus weer helemaal opnieuw beginnen. Dus deze bug zou best wel eens waar kunnen zijn, wil natuurlijk niet zeggen dat het ook echt waar is.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee,dat was als je de patch had gedownload met Keys to the city, en toen meten CO-op ging spelen, dan waren ze weg.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, dat ja :+ Het was iig bij 2 friends van me gebeurd. Maar als dit ook bij Fable 2 zo is dan moet de co-op maar even wachten. Hoewel
    de child fase wel redelijk snel voorbij is en de meesten dus al snel volwassen zullen zijn.
     
  14. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe veel goud kan je nou importeren met dat chicken kicken? zit daar een limiet aan?
     
  15. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm kreeg vrijdag een mailtje van GC-Shop dat ze hem verzonden hebben. Kan (wss)een fout zijn, maar ik ben benieuwd naar de inhoud van m'n brievenbus, als ik morgen weer naar m'n kamertje ga.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hoe zit het eigenlijk met die child fase. Heb er eigenlijk geen aandacht aan besteed en Fable nooit gespeeld. Gebeurt dat binnen een paar uur of gebeurt dat bijvoorbeeld na een missie ?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je begint direct als kind en later word je pas de volwassen Hero.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je begon als kind en dat moest je wat quests doen. Na het beƫindigen van je eerste training en het slapen gaan werd je een tiener, met de nodige uitleg er tussen natuurlijk. Zo was het in de 1ste Fable en dat was een uurtje tot twee uurtjes spelen.


    Wie schrijft de Fable 2 blog? Aangezien het om een heldin gaat gok ik op Mirik, maar toch even voor de zekerheid vragen :+.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    taaaaaa ik kan niet tegen die spoilers :9 want dan wil ik ze lezen maar dan word ik daarna weer teleurgesteld dus ik doe het niet 8)
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat je het dan even weten? bestel ik um daar ook anders :+
    Die spoilers verklappen in feite niks. Gewoon wat informatie.

    eerder 10min deed ik erover bij deel 1....en dan had je ook nog alle extra challenges gedaan en kreeg je wat extra wapens die ook niks voor stelde
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina