FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan word het tog niet gestaakt, daarom denk ik dat het onzin is.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik makkelijk 2 tegen 2 online kan spelen (met gewoon camera opzij, dus niet die BAP camera) vanaf vier verschillende consoles??
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    wat een neppe bedoeling is dat Adidas Live season zeg. Die Torres speelde dit weekend helemaal niet en blijft gewoon 95. Kuijt maakt 2 belangerijke goals en lijkt dus ook in vorm maar weinig verandering bij Kuijt, een beetje omhoog gegaan.
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet zo dat als iemand niet speelt de statistieken gelijk blijven ofzo? En omdat iemand nou 2 keer scoort wil natuurlijk niet zeggen dat hij opeens een wereldspeler is..sommigen verwachten ook bepaalde dingen wat helemaal niet de bedoeling is van Live Season volgens mij hoor.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het zou pas gek worden als ze keken naar 1 wedstrijd. Kuyt is gewoon een magere speler, hij is niet ineens van hetzelfde niveau als Torres omdat die een keertje scoort.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Die update komt volgens mij elke woensdag hoor..
     
  7. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Een magere speler=(

    Ik vind hem zeker niet onderdoen voor Torres
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    hahaha goeie franz.
     
  9. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje, net nieuwe update binnengehaald van premier league met live season. maar ik weet niet of het werkt. het enige wat ik weet is dat torres 95 had, nu nog steeds etc. hoe kom ik erachter of die het doet. of heb ik iets heel anders gedownload?

    grtz,
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    je kan de premier league selecteren en dan kijken naar competitie (bij adidas live season)..
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    pfff nu al de 2de keer achter elkaar dat de ea servers eruit vliegen net als ik voor sta in een ranked match.. en dan verlies ik opeens... lekker
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    LOLLLLLLLLLLLLL:lol:
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    gvd zo frustrerend dit he!! die tegenstander speelde echt telkens met Man Untd ranked en ik kreeg telkens die bal maar niet in de goal :confused:..of 1-0 of 2-1 verloren.. Pak ik een keer Man Untd, kiest hij iets anders heb ik gewoon 3 momenten gehad in de wedstrijd waarbij ik 2 keer achter elkaar op de paal schoot/kopte. en dan breekt die homo 1x uit en gelijk een goal!!
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Manchester United is veel te overpowered in het spel. Als ik verlies, is het bijna altijd van MU. Vanmiddag was ik het zat, koos ook MU. Berbatov en C Ronaldo omgewisseld, want heb liever C Ronaldo in de spits. Bij 5-0 disconnecte mijn tegenstander. Terwijl ik nooit met dit soort cijfers win. Vind ik wel een klein missertje van EA.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ac milan is ook verschrikkelijk hoor, met kaka en ronaldinho die overal doorheen dribbelen
     
  16. Ch3ster

    Ch3ster Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh vind je het logisch et zijn ook de beste teams.
    Niks overpowered gewoon real life.
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Real life is natuurlijk bull shit. Ik heb ze nog nooit zo hard zien lopen in het echt,5x per wedstrijd de hele verdediging eruit lopen.

    Het probleem is natuurlijk dat het heel moeilijk in een game te verwerken is dat sommige spelers beter zijn.
    Je komt al gauw bij de snelheid uit waardoor je spelers kan onderscheiden.

    Eigenlijk moeten ze andere spelers veel slechter maken, dat die vaker foute passes geven of de bal slecht aannemen zodat er balverlies geleden wordt.

    Ik denk dat dat nog veel frustrerender zou zijn.
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ronaldo is nu wel echt snel in het echt maar Roony mag wel iets minder en Torres is veel te snel na het ek heeft die toch niks meer gedaan
     
  19. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weiger om online te spelen, tenzij het iemand van XBW/ een vriend van me is. Ik krijg spontaan rillingen als ik die logo van Man U of Barcelona zie. Lekker offline, career, hoppa.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lol, speel net 1-1 tegen utrecht. Had 16 schoten, waarvan 9 on target, maar die keeper die was zóóó goed bij utrecht. scoren zij de 1-1 in 89ste minuut. Ach ben toch al kampioen :+ maar van die 16 kansen mochten er zeker 5 in :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina