1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    NOG sneller??? WTF...ik vind expert al TE snel gaan?! Moet nog heel wat oefenen dan! Heb net easy pas uitgespeeld :9! Maar vind t wel echt een super game! Snap niet dat ik dit niet eerder ontdekt heb ;)!
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wacht maar tot je oranje moet gebruiken :+
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol...vind medium nou alweer ff moeilijk door de toevoeging van blauw :9!
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, dat had ik ook in het begin. Maar als easy aardig lukt, lukt medium ook wel redelijk snel. Vooral omdat je met je 4 vingers de 4 kleuren wel aardig in kan drukken en je je vingers/hand niet hoeft te verschuiven, wat bij oranje wel moet.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Easy lukt nu idd prima! Heb alle songs 5* op easy, allemaal in één keer gehaald, op Raining Blood na! Wat een kutnummer is dat zeg...dat kan ik toch nooit op medium of hard, laat staan expert????
    Medium pas paar nummers gedaan, en gaat ook wel redelijk, maar 5* lukt me daar nog niet!
     
  6. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAARGHHHHHHHH, medium alles op 5 sterren uitgespeeld, behalve dat K*T nummer van Slayer in dat laatste blok, dat nummer is ONMOGELIJK!!!! Daar gaat mn achievement voor 1 nummer :mad:
     
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    komt vanzelf wel ;)

    ik kom echt niet verder bij hard.. ik zit nu al een maand vast bij hard, tier 7:mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  8. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    oefening baart kunst whahaha.. heb bijna alle nummers van medium gold stars..

    trouwens Rock Band is veel makkelijk dus misschien daar een proberen op hard of expert zodat je het sneller en makkelijker onder de knie krijgt, heb ik namelijk ook gedaan:D
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand tips voor Expert? Van set 1 moet ik enkel het vierde nummer nog, ben even naam kwijt. Iemand tips behalve veel oefenen?
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Veel oefenen. ;) Ik begin met practice altijd op slowest. En als ik het nummer op die snelheid redelijk kan, voer ik de snelheid op en oefen ik weer. Zo ga ik door tot uiteindelijk Full Speed. Je kunt nummers beter traag oefenen, anders leer je jezelf slordigheid aan.
     
  11. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, veel oefenen, beste tip die je krijgt en er is. Of op hyperspeeed spelen, wen je vanzelf aan de normale snelheid van Expert.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Slordigheid? Gewoon veel oefenen is toch meer dan zat? Op een gegeven moment leer je de noten wel te raken, of je nu slow speelt of niet. :+
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En star power sparen tot de moeilijke stukken komen, moet je natuurlijk wel star power halen :+
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Jeej! Medium gaat bij nu ook alweer wat beter :D! Zelfs al paar nummer 5* gehaald in de 3e en 4e tier, in één keer :)!! Dus ga vanavond ff terug naar de eerste twee tiers en die proberen 5* te halen! Ook de twee boss battles tot nu toe in één keer gehaald! Alleen deed Slash t op een gegeven moment bij mij HARD maken....jesus...raakte helemaal in de war door die oranje knop :9!!
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net redelijk makkelijk alle tiers gehaald op medium (de laatste twee wel alles maar 3* welliswaar), eerste twee zelfs al op 5* alles! Maar toen kwam ik dus bij de Boss Battle met Lou........WTF??? Das toch geen medium meer?? Hoe moet ik dat in hemelsnaam doen? Want de noten zelf raken kost me al moeite en dan heeft hij ook nog eens zo'n power-up, of hoe heet het, vóór mij die ie dus gebruikt vlak voor er bij mij een aan komt! Dus iemand tips??
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    wow, jij bent echt slecht...!!
    Die laatste boss-battle haalde ik de eerste keer al..;)

    Nee, zonder grapjes nu. Gewoon spelen lijkt mij. Deze battle ging bij mij wel anders dan de andere. Hij was nog niet af voor het einde en toen moest ik een stuk in m'n eentje spelen en toen had ik gewonnen:confused: Dus geen 'death drain'....
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lol...ik ben ook slecht :9! Vind die boss battle met Lou toch echt vet lastig hoor! Ga eerst maar ff alles 5* proberen te halen en als dat gelukt is, lukt die boss battle ook wel hoop ik!
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tip: zelf powerups sparen en als hij dan 'n solo krijgt gooi je ze alle 3 achter elkaar op 'm af en dan... WIN!
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oke. Impossible for normal human beings i guess? :+
     

Deel Deze Pagina