Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het eind van eerste seizoen naar ajax gegaan en daarna aan het eind van het 2de seizoen de transfer naar Athletico madrid gemaakt. Ze stonden hoger op de clubranglijst :)
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb bij die test 3x A. Maar online is het soms echt waardeloos. Het verdedigen is inderdaad niet te doen. Ze lopen me aan alle kanten voorbij. Zodra jezelf de bal hebt gaat het wel.... Waardeloos dat ze zo'n product op de markt brengen.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Van Vitesse naar NEC is wel een stap voorwaarts sinds dit weekend. 8)
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af welk camerastandpunt jullie gebruiken bij de Become a Legend mode.
    Zelf gebruik ik Camera Type: Wide en Tailing Camera: Ball
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik gewoon de standaard camera. Tot nu toe geen problemen mee :)
     
  6. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verticale camera vind ik echt niet te doen. :eek:
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL sry maar dat kan ik natuurlijk nie doen als fan. Maar ben aan het eind van het seizoen naar boca juniors gegaan. Heb nog wel de beker gewonnen met vitesse in mijn eerste seizoen , hopelijk speel ik me snel weer in het eerste team
     
  8. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon na mijn 1e wedstrijd naar FC Utrecht in Become a Legend, met de winterstop kon ik toen al naar Ajax waar ik de Masters League, de D1 beker en de competitie heb gewonnen :b:
     
  9. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niets geskipt (op 3 rustpauzes tijdens t seizoen na) en ga nu aan mijn 3e jaar beginnen. Hoe doet de rest dat? Ik speel met de 'broadcast' camera, vind dat vanachter het doel niet lekker spelen.
    Wat wel geinig is; na mijn 2e seizoen kreeg ik een lading aanbiedingen van o.a. mijn eigen club. In de 2e week deden zij een hoger bod, in de 3e week was die weer lager en daarna bleef het zakken. Je moet dus wél op het goede moment toeslaan :)
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben aan het trainen op een Adriano schot, alle stats zijn bij mij al 70+ met als uitschieters Attack, Shot Technique, Sprint en Stamina :)
    Nu bezig met shot power, over 2 seizoenen is die wel 90+ :p
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik moet Be A Legend nog steeds beginnen, maar ik heb het te druk met toernooien; kom er gewoon niet toe. Maar het ziet er leuk uit, wat jullie vertellen.
     
  12. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe strengthen werkt in be a legend mode? ik weet wel hoe ik ze moet verdelen, maar voor welke statestieken staan de 6 onderdelen?
     
  13. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He guys eertse transfer periode gahad (na het seizoen) en naar boca juniors verhuist zit alleen weer op de bank , maar goed dat verandert wel . Hopelik speel ik me snel weer in de basis.
    Die be a pro mode is echt top , krijg er steeds meer pleziuer van . En als amf toch nog 8 doelpunten gescoort en dat met bagger stats
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    ik geef juist heel veel assists, ik sta nu 2de in de ranking van assist. Ik ben ook AMF maar scoren lukt niet echt. Of ik schiet te zacht of de assist komt net niet lekker aan. Ik speel trouwens gewoon op top player mss daarom.
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat red ik zowiezo nie , is niet voor me weg gelegt . epeel op regular of wat is dat de middelste stand en dan bak ik nog steeds niet veel . Ben wel blij dat ik geen spits ben geworden want dan was er zeker geen transfer voor me gekomen LOL
     
  16. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe stop je in godsnaam die pingelaartjes online?!
    Wat zijn die irritant zeg,haast niet te stoppen zonder een overtreding te maken.
    Verdedigers reageren ook te traag,lijkt wel een soort buttonlag,en ook de cursor veranderd verkeerd of te traag waardoor het nog lastiger wordt om te verdedigen tegen dit soort figuren..Jammer! :mad:
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Daarom ben ik ook een AMF begonnen. Daar kan je veel beter mee functioneren met slechte stats. Professional is ook echt te moeilijk met die kut stats, dus daarom op Regular.
     
  18. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo speel ik ook altijd. Wat ik heel irritant vind dan is dat je heel ruim gaat dekken. Dus dat je niet direct op de bal zit want dan word je uitgespeeld maar gewoon de heletijd 2 meter ruimte geeft dan kan hij er ook niet langskomen, en dan gewoon een beetje meelopen. Zo moet dat wel lukken;).

    Met Become a Legend heb ik 1 seizoen voor Willem II gespeeld. Maar vond dit nogal een kutclub dus heb de overstap naar FC Twente gemaakt en heb net N'Kufo uit de basis gespeeld:). Heb o.a. ook aanbieding gehad van Napoli. Alleen het scoren is zo moeilijk met shot technique en alles op 66|:-. Had beter AMF kunnen worden maarja.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  19. Kasper_

    Kasper_ Hmm

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso is het schieten vrij raar op deze PES.

    Een aai op X en hij gaat al over... beetje jammer zo.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Weer een review (Xboxonly.nl) en weer een matig cijfer. Wat mij opvalt is dat er WEER een reviewer is die zegt dat je in de Be A Legend modus de bal niet kunt vragen:

    Als zoveel reviewers die fout maken, dan denk ik toch dat Konami dit fout communiceert, of te wel de UI en presentatie gewoon niet klopt.

    Xboxonly.nl geeft het spel overigens een 68%.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina