Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuur07

    Tuur07 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox ben ik vandaag al 2 weken kwijt. vrijdag meldde microsoft de xbox verstuurd te hebben, maar de UPS site zegt nog steeds "ontvangen factuur gegevens" hoe lang gaat dit nog duren? hij is nog niet eens verstuurd :confused:
     
  2. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in precies de zelfde situatie..
     
  3. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg lang. Ik ben mijn 360 in totaal 4x kwijt geweest. Het kortste was 2 werkdagen (zelf naar UPS gebracht) en het langste 5 werkdagen. De laatste keer is overigens al wel een half jaar geleden.
     
  4. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    In t weekend doet UPS volgens mij niets. Ik had hetzelfde. Er kwam pas dinsdag ofzo te staan dat UPS ook daadwerkelijk de xbox in zijn bezit had. Kreeg em uiteindelijk woensdag of donderdag ofzo. Dus nog even geduld. Overigens duurde t bij mij maar een week niet 2 weken.
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem de 13e op laten halen, toen stond dat mijn Xbox op de 14e was afgeleverd in Frankfurt en sindsdien geen nieuwe dingen meer bijgekomen als ik hem traceer is dit normaal want dat zijn dus zo'n 7 dagen
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier!
    Ik ben hem morgen 2 weken kwijt.
    Sinds vrijdag staat de status bij UPS ook op: ontvangen factuur gegevens.
    Vrijdag kreeg ik al een mail van MS met de melding dat de Xbox verzonden was, maar sindsdien is de status niet meer geupdate.
    Jammer, want ik had 1 maand vakantie, waarvan 2 weken dus zonder Xbox. Ik hoopte om voor mijn laatste avond nog wat Fifa te kunnen spelen, maar het zal dus niet lukken...
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor je antwoord :thumbs:.
    Bellen doe ik nu, want ik heb een RROD.:'-(
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de status nu gewijzigd: In transit - Planning gewijzigd

    Uw pakket bevindt zich in het UPS-systeem. Er is een nieuwe afleveringsdatum vastgesteld: 21/10/2008.


    FRANKFURT,
    DE 20/10/2008 18:04 EXPORTSCAN
    DE 17/10/2008 0:14 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  9. Tuur07

    Tuur07 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is de status nog onveranderd:confused:
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik vreemd vind: toen ik hem opstuurde kreeg ik te lezen: uit garantie (tis een launchconsole), maar dat hij wel gratis hersteld werd omdat de garantie verlengd werd voor de RROD. Maar heel de tijd bleef de status van garantie: uit garantie.
    Maar sinds vanavond lees ik: Valt nog onder de garantie (tot ergens begin 2009) Weet iemand hoe dit komt?
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar ik doe het bij voorbaat...

    Heb afgelopen week een harde schijf besteld, van 20GB (via de beruchte Microsoft actie). Maar, als ik de harde schijf in mijn xbox doe, verteld deze mij dat er 13.4 GB beschikbare ruimte is. Dit terwijl er bij mijn weten (op wat arcade games na) vrijwel niets op staat. Demo's die er nog op stonden heb ik er af gegooid. En ik kan me niet voorstellen dat alleen die arcade games zoveel ruimte innemen. Het zijn er namelijk maar een stuk of 15...

    Weet iemand hoe dit komt en wat ik kan doen om de laatste aantal GB's ook vrij te krijgen?

    Bedankt!
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    uhm naar mijn weten is het altijd 13gb geweest.. de overige 7gb was volgens mij voor updates
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooww ok, dan zal het daar wel aan liggen. VanDen, bedankt!
     
  14. Smaharba

    Smaharba Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb laatst een xbox van iemand aangeschaft.
    Helaas gaf hij meteen al een rrod... (na een tijdje). Ik heb foutcode 0102. Weet iemand wat dat is? En kan ik hem nog steeds opsturen naar microsoft ondanks dat ik hem niet zelf gekocht heb?

    Groeten Yoeri

    edit: het was 0102
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Die 7gb staat op een andere partitie die gebruikt wordt voor xbox 1 games.
     
  16. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik meld me hier!
    Gisteren een RROD gehad, eerst bleef hij hangen tijdens de COD 5 beta, opnieuw opgestart, andere spellen bleven ook hangen na een paar minuten, nog een paar keer opnieuw opgestart en toen: RROD... :mad:
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, eh... volgens mij kun je echt maar beter van de CoD5 Beta afblijven. Bijna de helft van m'n Friendslist heeft nu een RRoD en hebben het allemaal gespeeld. Op het web staat het ook vol met dezelfde gevallen, dus er is duidelijk iets mis met deze Beta of het heeft er toch mee te maken dat de koeling niet optimaal is. Mijn RRoD kreeg ik toen ik uren Burnout Paradise Demo had gespeeld. De ventiltors draaien in het Dashboard op veel lagere toeren dan dat je van een disc speelt en een game zoals dit vraagt gewoon veel van de CPU/GPU, en als de warmte niet goed weg kan dan kan dat voor problemen zorgen. Ik merkte toen al met de Burnout Paradise Demo dat m'n console echt kokend heet werd en na een paar dagen kreeg ik steeds roze vlekken in het beeld. Vervolgens dus een RRoD en dit zelfde gebeurt volgens mij nu ook met de CoD5 Beta! :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt goed uit want zo goed is het spel niet ;)
    Wel raar dat een spel (wat geen volledig spel is) een rrod kan veroorzaken.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, waarom niet? Het kan net zoveel van de hardware vragen als een volledige versie, maar er klopt alleen iets niet met de programmering van de ventilators. Als je een game vanaf een disc speelt gaan ze wel volledig mee met de warmte en kunnen ze echt op hele hoge toeren draaien, maar als je vanuit het Dashboard speelt niet. Je hoort wel dat ze een variabele snelheid hebben alleen gaan ze niet hoger een dan een bepaald aantal toeren en dat merkte ik toen al met de Burnout Paradise Demo wat waarschijnlijk ook de oorzaak was van mijn RRoD. Haal je echter de videokabel uit de console en doe je bijv. de Towel Trick, dan kunnen ze wel weer op volle toeren draaien. Beetje vreemd en slordig als je het mij vraagt.
     
  20. darmit

    darmit Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier hetzelfde gehad, ze zeiden hier dat het de grafische kaart was .
    Je moet hem gewoon proberen te registreren op xbox.nl .Dan zie je vanzelf of die al aangemeld is
    Ik had de mijne ook 2de hands maar de vorige eigenaar had hem nog niet gerigistreerd. Dus nu staat de xbox gewoon op mijn naam en is hij al op weg terug naar hier.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina