1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zo lomp dat die game geen assists bijhoud
     
  2. Devlin

    Devlin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een xbox360 gaan kopen met fifa2009. Ik wil graag weten of het verstandig is om de Pro versie kopen of de Arcade versie.
    Heb je aan die memorycard van 256mb voldoende om bij Fifa alles op te slaan? Of heb je toch echt die harde schijf van 60Gb nodig?

    Alvast bedankt!
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou gewoon voor de Pro gaan heb je toch wat meer aan. Ook voor demo's enzo.
     
  4. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff haat aan mensen die weg gaan op xbox live als je voorstaat_0/
     
  5. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff haat aan spelers die bij manager mode niet willen komen omdat ze meer salaris willen terwijl ik ze het maximale bied _0/
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net met moeite met Sparta 3e geworden in de Kampioenenbal (Groepsfase)
    Na een supermoeilijke poule met :

    1.FC Barcelona 18 (15-4) +11
    2.Internazionale 9 (8-7) +1
    3.Sparta 5 (4-8) -4
    4.Sparta Praag 2 (3-11) -8

    FC Barcelona (0-1) (1-5)
    Internazionale (0-1) (2-0)
    Sparta Praag (1-1) (1-1)

    Nu is mijn vraag als ik 3e ben geworden ben ik dan uitgeschakeld of doe dan gewoon mee met de Cup van Europa ?
     
  7. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Haat aan spelers die bij manager mode niet kunnen komen omdat hun team anders te weinig man heeft _0/
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    na fifa 2002 ofzo heb ik eindelijk weer eens een footie game gekocht. speelt heerlijk enzo maar waar zit de season mode:p. of bestaat dat niet meer. pfff teveel nieuwe dingen. heb me aangemeld voor adidas live season ofzo maar kan daarmee geen seizoen spelen. iemand die me kan uitleggen wat ik over het hoofd zie?
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Manager mode moet je hebben.
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben naar 5 jaar PES overgestapt naar Fifa.
    Vind het een mooi spel met meer dan genoeg opties,maar de besturing krijg ik tot nu toe niet echt onder de knie.
    Vooral de pasing voelt slap aan.
    Kan de bal vaak niet vloeiend rond spelen.
    Hopenlijk gaat het snel beter.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  11. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net echt iets heel raars:

    Oefen wedstrijd 2 spelers ajax-brazilie.
    Bij ajax stond de opstelling al niet zoals het hoorde en toen het spel begon stonde mijn 3 aanvallers niet in het spel (Ik speelde dus met 8 man). Ik probeerde ze te wisselen met met middenvelders. De posities veranderde wel maar ik miste nog steeds die 3 spelers. Toen wilde ik weten wat er zou gebeuren als ik een rode kaart zou krijgen dus even een harde tackle gemaakt en toen had ik mijn 3 spelers terug alleen miste ik nu die van de rode kaart.

    Heel vaag en onwaarschijnlijk, maar is er iemand die iets vergelijkbaars heeft gehad?
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Onzichtbare spelers? Ja, vaak genoeg last van gehad. Ook mensen die je 1000x een chat-request sturen om zo je game te laten laggen ( OF je 360 laten vastlopen ) zitten er jammer genoeg ook tussen. Die rode kaarten worden wel erg snel gegeven. Als een speler ook maar een beetje voor je uit rent en je kan de bal over de zijlijn tacklen krijg je rood.


    John Rambos mum is hier 1 van :) Vermijd deze speler. Kut speler.
     
  13. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    welke eigenschap moet ik verbeteren dat mijn speler bij Be A Pro een betere conditie krijgt ???
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Stamina denk ik.
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Van mij zou de rode kaart geven nog strenger mogen, zorgt er tenminste voor dat mensen niet moedwillig je spelers onderuit halen als je in een scoringspositie staat en hun dan met geel weg komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2008
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Van mij mag het altijd beter, als het maar terecht is.

    Als ik speel als Liverpool tegen een andere club ( minder bekend ) dan mag ik vanaf de zijkant tackelen en krijg ik geel of een vrije trap. Als ik echter tegen Man-United speel en Ronaldo eronder uit veeg, krijg ik al gelijk rood.


    Dat moeten ze echt laten bij de komende FIFA's. Want sommige spelers die flink geld krijgen zijn beter in het spel als in realiteit.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de snelheid van de spelers is niet goed gebalanceerd, hier moeten ze echt wat aan doen.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een speler zoals Christiano Ronaldo is snel, dat begrijp ik. Maar als ik hem met Alex of een andere boom van een kerel probeer neer te halen zie ik vervolgens mezelf d'r onderuit glijden.

    Erg jammer. Teams zoals Man-United zijn daarom ook erg gewild online.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, normaal zou een schouderduwtje genoeg moeten zijn om hem onderuit te halen.. En denk je echt dat C. Ronaldo zoveel sneller is dan iedereen uit de eredivisie?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kwa kwaliteit zeker. Maar snelheid niet ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina