[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThommieGun

    ThommieGun Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar GoW gaat sowieso mijn voorkeur uit. Gow 1 was suuuupeer vet, en Gears 2 gaat gewoon dik ownen :D Ik weet niet of jij Gears of War 1 hebt gespeeld??
     
  2. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ook tussen deze 2 kiezen.
    ik ga denk ik voor Far Cry 2 aangezien die toch wat vernieuwender is en ik denk dat gears toch gaat tegenvallen.
     
  3. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor Far Cry 2, ik heb hem al gespeeld en hij is echt gruwelijk!

    Ik zit nu ook met een probleempje. Er komen straks 2 vette RPG's uit, namelijk Fable II en Fallout 3. Weten jullie misschien welke game dieper (customizen character/wapens en meer skill opties) gaat en waar je langer mee bezig bent?

    Alvast bedankt.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja Fallout 3 zal waarschijnlijk groter zijn. Maar ik denk toch dat Fable meer uitgebreid is. Je kan trouwen tig kleren uitkiezen alle huizen uitmoorden of kopen. Je kan goed of slecht worden.

    Fallout zal ook ontzettend uitgebreid zijn. Maar ik denk dat je dan grotere stukken hebt waar minder te vinden is. Ik denk wel dat de quest langer duren bij Fallout. Dus dat je hier ook langer mee bezig bent.

    Fable II is denk ik nog steeds leuk als je het al uit hebt gespeeld. Alle keys vinden, alle Hero Dolls. En de sfeer is geweldig.

    Ik ga persoonlijk voor Fable II omdat ik deel 1 geweldig vond. Dat neemt niet weg dat ik Fallout 3 ooit ga kopen :)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik verwacht dat de duur van de spellen ongeveer gelijk is. Echter door het toevoegen van co-op denk ik dat Fable II een langere houdbaarheid heeft.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fable2 is ook meer fantasy steden / bossen e.d., en Fallout3 is post-nucleaire stad. Ligt er aan welke setting je het meest aanspreekt, ik denk dat de casual gamer Fable meer ligt dan Fallout.
     
  7. Caspertjuuh

    Caspertjuuh Gamert

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een goedkope cod4 kan vinden? want ik wil cod en gow2 meepakken
     
  8. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PES2009 nu al gekocht (super vet spel trouwens!).
    Nu wil ik nog 2 a 3 spellen kopen. Kwa racegame lijkt PURE mij een topper.
    Maar heeft iemand ervaring met Scene it?
    En wat zijn makelijke vechtspellen? Ik wil eigelijk de nieuwe street fighter maardat duurt nog wel effe, dus zat nu te denken aan FV5 of SC 4
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier op de bazaar :)
     
  10. heesmeng

    heesmeng Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @klik: koop PGR 4... die kan je ook online spelen met max. 4 mensen op 1 console d.m.v. guest mode zoals in halo 3
     
  11. heesmeng

    heesmeng Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    koop Far Cry 2 !!!
    daar heb je veel meer uren plezier aan dan GOW 2 !!
     
  12. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag 2 nieuwe games, maar ik twijfel nog tussen een paar mooie van dit najaar (vast niet de enige die twijfelt:+) Wil graag een spel waar ik een redelijke tijd wat aan heb :)
    Die games zijn:
    - Fable 2, nog nooit Fable gespeeld, dus geen idee hoe dat zal zijn. Maar ik heb wel ontzettend veel plezier beleefd aan Oblivion, is het daarmee te vergelijken?
    - Gears of War 2, deel 1 vond ik super, alleen heb ik zo'n gevoel dat 2 bijna precies hetzelfde is?
    - Far Cry 2, deel 1 wel op PC gespeeld en vond dit er super mooi uit zien. Die setting in Afrika lijkt me ook wel vet.
    - Call of Duty: World at War, ik speel deel 4 nog regelmatig en blijf die online helemaal geweldig vinden. Alleen is het natuurlijk even afwachten hoe deel 5 zal zijn, twijfel of ik die nieuwe setting leuk vind (deel 3 vond ik een stuk minder)...

    - (en ik schaam me dat ik Bioshock en Mass Effect nog nooit gespeeld heb, maar dat terzijde8)) Saints Row 2 pak ik misschien wel een keer op als hij goedkoper is.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Fable: Zelf geen ervaring mee.
    Gears of War 2 word inderdaad meer van hetzelfde door sommigen ook wel Gears 1.5 genoemd, maar voor mij persoonlijk is dat helemaal geen issue. Ik ben er juist blij om.
    Far Cry 2: Je zegt het zelf al, zo denk ik er ook over. Kun je ook veel plezier aan beleven.
    Call of Duty: Online schijnt het weer helemaal toppie te worden, en sja de setting. Als het je niet ligt dan ligt het je niet. Dus inderdaad even afwachten.

    Bioshock en Mass Effect kun je nu wel kopen voor 3 tientjes per stuk, dus dat valt nog mee ;)

    Ik zou zelf Gears of War en Call of Duty kiezen, omdat Fable niet mijn genre is en Far Cry misschien voor later bewaren ;)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als ik van die games maar 2 zou kunnen kopen zou ik denk ik Gow2 en Fable2 kopen,.. maar hoe dan ook denk ik dat je wel goed zit met 1 van die 4,.. je kunt die andere altijd later kopen.

    zelf ga ik voor fable, farcry,fallout, gow2, tomb raider, dead space en left 4 dead :D (COD beta viel me toch tegen)
     
  16. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh heel erg bedankt! :)
    Ik zag op andere sites allerlei prijsvragen, maar je kan hem dus blijkbaar gewoon zo krijgen :eek: Tot wanneer gaat die Beta dan eigenlijk?
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onbekend, maar ik schat zo tot rond de release, misschien een paar dagen na de release...

    Btw, hij is wel laatst ge-update, waardoor er nu meer opties te vinden zijn, waaronder Search & Destroy :cool: (Wat dus aangeeft dat ze ons niet vergeten zijn :+ )
     
  18. Mr Tom 666

    Mr Tom 666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    is COD4 een beetje chill? want ik wil even een spel die chill is in multyplayer maar is het wel de moeite waard om hem te kope?
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    CoD 4 is een van de beste multiplayer games op het moment dus wat dat betreft zit je goed. De storyline is ook erg goed als je dat een keer wilt proberen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Trust me dat gevoel over Gears 2 is onterecht. Ik weet 100% zeker dat als je Gears 1 gaaf vond dat deel 2 helemaal een beleving gaat worden.

    Ik ben zelf voor Fable 2 en Gears gegaan. Far Cry kent teveel bugs/vreemde dingen en CoD5 wacht ik de reviews even af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina