1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lievelings level (moment) uit een game.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 jul 2007.

  1. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    beyond good and evil. Wat een geweldige game zeg! Jammer dat er nog niet veel over deel 2 bekend is.
     
  2. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mooiste momenten zijn al die kicken filmpjes van Devil May Cry en die opmerkingen van Dante zijn ook om in te lijsten!!!
    En KOTOR is een mooi moment op zich!!!
    En de eerste vette combo die ik deed met Kilik in Soul Calibur voor de Dreamcast
     
  3. luukofc

    luukofc Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn mooiste game moment was toen ik voor het eerst op de 360 pgr 3 speelde..dat spel vond ik zo mooi
     
  4. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3, dat je die 2 giga dingen moet neerhalen (Ben effe de naam kwijt) en toen kwam de halo theme er ook gelijk inrammen.

    Call of duty 4, het sniper level dat je die arm van Imran Zakhaev eraf schoot, heerlijk :D
     
  5. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa euro 2004, halve finale met Portugal tegen Frankrijk. Sta na 20 minuten met 3-0 achter en als je dna in de 90e minuut de 3-3 maakte... Noooooou dan voel je je een held.

    Enigste wat minder was dat het op de PC was :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Heb niet eens wat gedaan maar ik kan nu al zeggen: De tweede level uit Star Wars The Force Unleashed. Echt, heb 5 minuten staan rond kijken. Muziek, sfeer, grahpics, de planeet zelf en de kleding van je personage. WOW! _O_
     
  7. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ALLE levels van Halo1,, die zijn echt reuzachtig groot en mooi,, en dan ook nog eens de muziek en die game is ook gewoon pwnage..:D
     
  8. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n mooiste moment was dat ik Command & Conquer voor het eerst in de schappen zag liggen en het voor de gein kocht (denkende aan een soort van Dune2, die ik toen nog regelmatig speelde). Toen ik het spel uiteindelijk geïnstalleerd had stond ik versteld.

    Ander mooiste moment:
    Paramour achievement gehaald bij Mass Effect met Ashley, terwijl ik al bang was dat ik iets fout had gedaan omdat ze sinds Novaria niets nieuws te vertellen had (net als Liara die ik bewust in het begin al bot had afgewezen).
     
  9. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vele momenten die me nog zeer goed bijstaan

    Voor het eerst Undying het eerste level spelen (PC) erg creepy spel.

    Wing Commander III,geweldige space shooter met interactief geacteerde FMV (PSone),wanneer je voor het eerst de beelden en acteerwerk ziet is geweldig.

    Resident Evil (ik meen deel 1) op de PSone,wanneer die honden door het raam springen,was ff schrikken.

    Nurburgring in 7:14 rijden in een Maseratie MC12 was het geloof ik (Forza2),mega tunnelvision na 5 rondjes 8)

    Half Life 2 voor het eerst in het eggies zien (PC).
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    wat dachten jullie van de motogp demo bij xbl op onze zwarte vriend, en dan na 3 dagen de 1000e tijd ong rijden op een van de demo tracks -p-
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het eerste moment voor mij?


    Dat een ander type Zombie mij in de Resident Evil remake mij keihard DOOR deuren achterna komt RENNEN. Dat was echt, schrikken. Geen trage dode meer. 8)
     
  12. DeltaSquad

    DeltaSquad Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    'All Ghillied Up' uit CoD4.
    Het moment dat je een gozer in een toren moet neerhalen.
    Als je naar de verkeerde toren kijkt spreekt McMillan je d'r gelijk op aan 'No, the other tower!'.
    Dat gaf me wel het gevoel dat ik echt in 't spel zat.

    Ook uit de game 'Golden Sun' op de gameboy (kent iemand hem nog?)
    Als klein jochie speelde ik dat echt al een half jaar en toen ik het eindelijk had uitgespeeld was ik HEEEL trots :D
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    - Call of Duty 4 aan het einde van de game als je half dood ligt op de brug en dat je die gast kapotschiet... kippenvel!!

    - De dood van Sniper Wolf in Metal Gear Solid 1 op de psx. Die muziek... schitterend.

    - Gran Turismo 3 op de ps2. Daarvoor had ik een ps2 gekocht. Toen was de lat grafisch zo hoog dat ik spontaan tegen een muur aanreed omdat ik om me heen zat te kijken8)

    - SSX op de ps2. 's middags om 17.00 uur ofzo begonne met gamen en pas om 6.00 uur smorgens gestopt met gamen... pijn aan mn vingers, volgens mij wel een week last van gehad.

    - Grand Theft Auto 3. Wist helemaal niet van het bestaan af van die game totdat ik op een avond de winkel inliep en daar lag ie ineens. Gelijk gekocht en damn.... de eerste free roaming game volledig 3d. Jongens wat was dat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!

    - Grand Theft Auto: Vice City. De eerste keer dat ik op een motor stapte en vollop op mn bek ging met 100 km per uur en meters de lucht invloog vollop tegen een boom en gewoon vrolijk opstond. Hilarisch.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hehe, begin van Vice City is voor mij stipt Legendarisch op nummer 1. Kocht een PS2 met Vice City, had geen memory kaart dus ik ken echt die begin intro helemaal uit mijn hoofd, pas later kocht ik een memory kaart. Maar wat een sfeer en wat een game was dat. _O_
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    FFX-2 Perfect ending*)
    MGS3 Eind gevecht
    FFX (Cutscene wanneer Yuna met Seymour gaat trouwen wanneer je met een touw naar beneden glijdt).
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    FFVII, dat Aeris doodgaat..
    Resident Evil 1, ps1. De eerste keer dat je een zombie ziet. Gast draait super langzaam zijn hoofd om. briljant

    Ach, vervlogen tijden..
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    toen ik de demo van halo speelde ( eiland level ) met een vriend.
    en dat we die covenant en alles daar zagen en het zo geniaal vet vonden. want dat is toch weer een tijd geleden en was nog een klein ventje :)

    en ook nog dat ik darkwood bij fable liep, vond ik eng

    en toen ik voor het eerst sonic opde SEGA speelde met mn broer.
    zo vet door de bommen ringetjes spring en de muntjes pakken :), heerlijk vond ik dat vroeger

    [yt]JgbFHHHE4Vk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Einde van Gears Of War 2, dat stuk met de Brumak. O, dat is echt de shit. Die spanning, actie en muziek. En dan die zieke eind battle _O_
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is dat sarcastisch bedoeld :confused: ik vond dat stuk een beetje suf,.. dat semi on-rails gebeuren en dan een "battle" die bestaat uit 3 keer de Hammer of Dawn afvuren 8) vond t maar lafjes.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nope, vond hem echt sterk. :D
    Dat eind filmpje was ook echt de shit, ah die hele singleplayer was zo bruut.
     

Deel Deze Pagina