1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd waneer ze hem in de winkels leggen aangezien Far Cry 2 al wel overal te koop is en deze dezelfde release date heeft.
     
  2. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    naja, zojuist Fable2 besteld, als dit spel fokked up is... weet ik jullie te vinden.
    Komende maanden komen er sowieso monsterlijke spellen, dus beetje afwisselen hier en daar en dan blijft volgens mij elk spel wel vet.
     
  3. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die dan al te koop? Als die vandaag geleverd is, komt Fable dan van een andere leverancier? of word het dan een andere dag?
     
  4. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal is het woord wat je wil lezen.
     
  5. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben ze hiervoor gekozen zodat als je online speelt niet iemand anders jouw wereld kan verneuken.

    Eerst was het namelijk mogelijk om bij iemand anders zijn game te joinen en dan zijn vrouw/kinderen/dorpsgenoten te vermoorden en die was je dan ook echt voor ALTIJD kwijt.

    Misschien krijg je nu een Henchman met dezelfde stats zodat je wereld niet onbedoeld veranderd wordt door toedoen van iemand anders met wie je online speelt.
     
  6. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp gaat het niet om de 1e persoon bij wie je joined zeg maar, maar gaat het om de persoon die mee gaat spelen. De 2e persoon dus, en die zou een henchman met de zelfde stats krijgen...
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik begreep uit dat stukje is dat je wel je stats en abilities houd, dus van je eigen poppetje, maar niet zijn wapens.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Yup, dat begreep ik ook. Niet jouw karakter, niet jouw wapens, wel jouw skills.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap er helemaal niks van, dus wie legt het me uit in tubbie-taal.

    Fable II via xbox-live:

    Ik ben aan het spelen en nodig een kameraad via de guidebutton uit om mee te doen. Wat gebeurt er dan precies en vooral; wat niet?

    Fable II naast elkaar op de bank:

    Ik ben vrolijk Fable aan het spelen en mijn vriendin wil meedoen. Wat gebeurt er dan en wat niet?
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is dus nu de onduidelijkheid ;)
    Niemand durft het nu met zekerheid te zeggen!
     
  11. Muntrue

    Muntrue Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal hiervoor een account aangemaakt.
    Volgens de officiële Lionhead forums en forums.xbox.com :

    Je kan met online Co-Op niet je eigen karakter meenemen, wel behoud je je eigen skills en XP.. Alle XP en gold die je vergaard tijdens een online co-op sessie neem je weer mee naar je eigen wereld. Hoe je dan als karakter in de co-op sessie komt is met een voorafgemaakte "Henchman". Een ander uiterlijk dus dan je eigen Hero.

    Locale Co-op. word niet heel veel over gepraat maar het schijnt via het zelfde systeem te werken.

    Sources:
    Petitie tegen Henchman co-op: http://community.lionhead.com/forums/thread/3141075.aspx
    Nog een rant tegen Henchman co-op: http://community.lionhead.com/forums/thread/3143500.aspx
    En nog een rant tegen henchman co-op: http://forums.xbox.com/23435047/ShowPost.aspx

    (edit: Komt nog bij dat je ook niet je eigen wapens meeneemt in co-op, maar je ook een voorgekozen wapen krijgt.)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  12. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin steeds meer te twijfelen aan mijn eigen eerdere berichtgeving.
    Als dat met een henchman gebeure zo is dan baal ik egt!!!! Beetje vreemd:confused:
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer slecht nieuws mensen.
    Het blijkt dat er tijdens de productie van de Fable II Limited Editions enkele exemplaren zijn die de bonus-ingame content code niet bevatten...
    Damn. :x
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    bij play-asia is die in stock en bij gamehubs komt die de 24 october pas. Ga hem nu meteen bij play-asia bestellen. Moet dan wel eerst wachten op de $10 coupon.
     
  15. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de missende LE content bij sommige was hier al bekend, maak me nu ook zorgen over de coöp dan kan ik nog niet mijn minstrelchief en chickensuit showen aan iedereen tenzij ze naar mijn game komen laat staan de wapens
     
  16. Muntrue

    Muntrue Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een beetje jammer van de co-op.. maar het zal vast wel wennen
     
  17. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge, ik zit nu echt te twijfelen of ik em nou wel of niet moet halen.
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit ook te twijfelen nu , damn echt wel kut dacht dat je lekker met je eigen char kon co-op krijg je zon klote henchman haha!
     
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    tocn niet alleen vanwege dat co-op verhaal?
     
  20. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand die dit spel al heeft nou hoevaak je dat chicken kicken kan doen om poen te verdienen? Maar 1 keer of tot 5000 gold?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina