Hallo allemaal, Sinds kort heb ik een Xbox360 arcade. Ik heb het beeld gewoon via een normalen scart aansluiting aan me tv (Oud ding). Nu speel ik soms wel is beneden in de woonkamer, en daar is het beeld echt super slecht! (LCD tv 82cm) Nu dacht ik aan een HDMI kabel, misschien dat dat het beeld verbeterd Wat vragen: Kan op xbox360 arcade een HDMI kabel? Wat is het verschil tussen een orginelen XBOX360 HDMI kabel een een normalen?
- Ja - Persoonlijk vind ik het geen verschil, ik vind de 360 hdmi kabel veelt te duur, en je kan hetzelde resultaat bereiken met een niet 360 hdmi kabel.
Zit er een HDMI poort op je arcade? Dan kan je op je arcade een HDMI kabel gebruiken, anders heeft 't geen zin. Tussen de Xbox360 kabel en een normale zit geen verschil.
Klopt,. Je kan alleen een hdmi kabel aansluiten op een LCD met een HDMI ingang, maar dat had je denk ik wel door.
Gelukkig had je zelf ook al je post aangepast. Men probeert normaal antwoord te geven. Probeer hier dan ook normaal op in te gaan. Aangezien je je antwoord hebt doe ik hier een slotje op. Voor verder vragen kan je in één van de centrale threads terecht. -Slotje