1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Het ziet er allemaal geweldig uit, maar dat die guardposts steeds weer bemand worden is zwaar irritant. Daarnaast kan je niet normaal een dorp binnen rijden zonder meteen gelyncht te worden.
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een goede game maar niet voor mij, dat gezeik met die outposts idd. wanneer je er doorheen probeert te crossen word je vaak geowned en als je gaat lopen duurt het wie weet hoe lang je weer een auto vind.

    en dat schieten is idd kut het echte neerleggen iig. dat met die roestige guns is wel goed bedacht maar wekt alleen agressie op bij mij.

    niet voor mij dus die game, ik ruil hem wel voor fable als die morgen verkijgbaar is.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben ik ook wel benieuwd naar!
     
  4. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat dat niet kan..
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit game 2u gespeeld en dit koop ik nooit dat werkt gewoon op mijn zenuwen.Ze blijven maar schieten op je en de ai is enorm dom.Dit game krijgt gewoon hoge punten omdat de beelden mooi zijn voor de rest vind ik er niks aan
     
  6. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    tja daarmee heb ik weer geld weggegooid
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren heb ik 'm ongeveer 2,5 uur gespeeld (PS3 versie), en op de één of andere manier doet het spel me helemaal niets. Misschien dat ik er komend weekend nog even voor ga zitten.

    De besturing vind ik niet lekker aanvoelen, beetje aan de trage kant. Grafisch ziet het er best aardig uit, maar lang niet van het niveau van eerdere beelden die ze hebben laten zien.... van de PC versie. ;)

    AI is volgens mij niet erg intelligent. Ik stond ± 1 meter van zo'n kereltje vandaan, en hij ziet mij niet... Respawnen van die guard posts vind ik ook een beetje 'goedkoop' aanvoelen. Doe het dan een beetje random zodat het niet zo linear overkomt.

    Tot nu toe vind ik het maar een dikke tegenvaller.
     
  8. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL far cry is echt wel 1 van de beste shooters zo'n free roam first person shooter was er nog niet op 360, doet me veel denken aan stalker maar pure actie in Far Cry 2. Mensen vergelijken het met cod4 totaaal niet doen dus |:-

    Zelfs online is zeer aangenaam meer fun dan op die kinderlijke servers op cod4, en op ranked matches toch een hoge skill factor nodig anders word je dus wel keihard geowend (12 ranked matches gewonnen slechts 1 verloren door een team met all rank 1 amatures). En oja.. bijna vergeten maar een dikke extra is toch wel de map editor, wie er effe wat dieper op ingaat begrijpt pas de replay value van deze game... oneindig !!!! Inmiddels FC3 al aangekondigt laat die dus maar spring 2011 komen.

    Zeker titel kandidaat voor game of the year nu maar wachten op GOW 2 }:]
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb hem vandaag gehaald en gaat morgen meteen terug....

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik games koop voor de MP en niet voor de singleplayer (singleplayer bij spellen is niet mijn ding, coop daarintegen wel).

    De MP van deze game vind ik echt gewoon ruk, traag als dikke stront en het voelt op een of ander manier cheap aan (besturing).....

    Maar ach, over smaak valt niet te twisten...
    Dan maar even 2 weken wachten op Gow2_0/
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet overdrijven
     
  11. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog meer mensen zijn die de game niks vinden en eventueel Saints Row 2 wel wat lijkt, ik ben op zoek naar een ruil :) :) :)
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Tsjah, echt free roam vind ik het dus (jammer genoeg) niet. Veel wegen worden geblocked door een berg waardoor je dus wel een pad moet volgen.
    Ik vond Just Cause nog veel vrijer dan deze game. (daar doet het me zelfs wel een beetje aan denken)

    Een map editor is leuk, ik zou er zelf niks mee doen. Ik wil een goede SP story, eventueel nog wat co op missies. Daar koop ik dan persoonlijk weer een game voor.

    En met de huidige " foutjes" in de game mag ik hopen dat hij never nooit niet GOTY wordt. =(

    Zometeen nog eens verder spelen. Vandaag maar eens kijken of we deze gaan uitspelen of dat ie roemloos in de kast gaat verdwijnen. :'-(
     
  13. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Om dan ook even mijn mening te uiten. Ik vind Far Cry 2 een topspel. De vorige delen heb ik nooit gespeeld, dus is hier alles nieuw. De besturing is wat onwennig in het begin maar daar wen je wel aan. Ik baseer me op 2 uur singleplayer, 2 uur multiplayer en 1.5 uur Mapeditor. Om over de singleplayer te beginnen. De vrije wereld is enorm. Ik heb nog maar enkele kleine stukjes gezien maar ik heb het gevoel dat ik nooit ergens 2 keer voorbij rijdt. Over de AI ga ik me nog niet uitspreken. Ik zit nog maar in het begin van het spel. De multiplayer zit netjes in elkaar. Het ziet er gewoon uit als de singleplayer, maar dan online. De Mapeditor is echt wel prutsen in het begin. Maar eenmaal dat je de techniek in handen hebt kan je er fantastische dingen mee bouwen.

    Men oordeel: Far Cry 2 staat zeker in men toplijst van de beste games. Op enkele kleine dingen na, die ik waarschijnlijk nog moet ontdekken is dit een prachtspel.
     
  14. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet zo goed de "klachten" van de meeste hier. Hebben jullie niks gelezen/bekeken alvorens het spel te kopen? Het mag toch duidelijk wezen dat dit geen COD4 of GTA4 spel is. Het lijkt alsof heel veel teleurgestelden FC2 totaal verkeerd hebben ingeschat.
     
  15. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zeker wel een vet spel maar 1 ding irriteert mij enorm en dat is dat ik een heel magazijn op iemand leeg schiet en dan is die kerel nog niet dood. Vervolgens moet ik herladen en wordt ik door hem lek geschoten.... daar moeten ze iets aan doen voor de rest een leuke game
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb het over gewone bugs hoor. Plus een aantal zaken waarvan ik vind dat ze zelf ook wel hadden kunnen bedenken dat het anders zou moeten.
    Een grote wereld is alleen leuk als je geschikt vervoer voorhanden hebt. Hier moet je gewoon te vaak grote stukken lopen. Dat gaat best vervelen.

    En een hoofdpersoon die niks zegt, hele kleine boompjes die je niet omver krijgt. Een hert wat tegen je auto aanloopt en dood neervalt. Het zijn toch dingen die ze iets beter voorelkaar hadden moeten hebben. :)

    Daarnaast, de reviews waren allemaal best lovend over deze game.

    Verder vermaak ik me op zich best met de game. Ik heb alleen niet echt het idee in het verhaal te zitten, ik doe gewoon wat losse missies.

    Wat ik trouwens wel eens zou willen weten is wat het verband is tussen FC1 en FC2.
     
  17. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij bestaat er geen verband tussen FC1 en FC2.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dag mensen,

    Heeft een van jullie net als ik Far Cry 2 besteld bij GCshop.nl?
    In het verleden was m'n pre-oder binnen op de dag van de release, maar mijn status van FC2 staat nog steeds op "betaald" en niet "verstuurd".

    Heeft iemand em al in huis via GCshop?

    Thanks
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Het was de bedoeling dat ik dit spel ook ging halen maar nu ben ik niet zo zeker meer van mijn zaak :{

    als iemand hem echt but vind en hem wil ruilen tegen BF:BC + 1 maand Xboxlive stuur maar een PM ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  20. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt niet zo slecht hoor.. er zitten gewoon een paar minpuntjes in, maar het ziet er fantastich uit en de sfeer is ook super
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina