Ah jah ik had een code gekregen van een vriend die het gelukkig wel deed. Maar evengoed bedankt dat je mij wou helpen
de code die ik van die link heb gekregen werkt ook niet... beetje jammer, maar ja dan nog maar ff 3 weekjes wachten (en het weekend dat hij uitkomt kan ik ook niet gamen i.v.m. een verhuizing maar goed) en dan de 14de maar ff halen... Groetjes, Peter
Wie o Wie heeft er aub een beta code voor me? Graag even op m'n pm mailen graag anders is hij weer vergeven Alvast hartelijk dank.
heb ook nog een code nodig als mogelijk is! pm me als je er een wilt doneren. had een code maar mijn 20 gb hdd stierf vanmorgen en je kan niet 2x met code dezelfde beta halen nu nieuwe 60 gb pro console maar geen cod 5 beta meer. help Xenn0X de winter door en sponser een cod5 beta key
Iemand die mij nog aan een code kan helpen? Via xbox.com zijn er geen codes meer Liefst PMen of berichtje via Xboxlive! Alvast bedankt!
Eerst naar je dashboard dan marketplace en dan gewoon bij redeemcode als het goed is begint hij dan met downloaden
QMD32-DBQ46-8YDDT-6R3CD-VJJ2J voor degene die hem als eerste download, laat wel ff weten of ie het doet want ik heb er ca. 12 gehad en 2 ervan deden het niet dus het kan voorkomen
Hey, ik heb vandaag een code gekregen waarmee iedereen een beta code kan maken(volgens mij wel maar tot een bepaalde tijd). Het gaat als volgt: (1) Je maakt een account aan bij callofduty.com en zorgt dat je na je account registratie ingelogd bent. (2) Je gaat naar de onderstaande link en klikt op submit. Je krijgt dan je code opgestuurd naar je email en je ziet hem op het scherm van je beeldscherm. http://www.callofduty.com/beta-redeem/?prefill_code=7XTN6QZ6 veel plezier er mee