Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn broertje heeft zijn Xbox360 vandaag terug gekregen.
    Vervangen zijn DVD-drive en Moederbord.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jep, heb er gister nog een gekregen van de support omdat mijne dienst weigerde :D
     
  3. Kokoris

    Kokoris Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister met Saints Row 2 bezig.
    2 dezelfde vastlopers gehad.

    Nadat ik de activity "crowd control" level 3 had gehaald.
    Laadscherm komt niet in beeld en hij loopt vast.

    Kan wel terug naar m'n dashboard.

    Net weer geprobeerd maar weer hetzelfde.
    Geen krassen gevonden op de cd....
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Cache eens leegmaken :

    Hoe werkt het?
    Vanuit het Dashboard ga je naar de tab System en kies je voor Memory. Vervolgens selecteer je de HDD (of MU als je deze als primaire opslag gebruikt), kies je Device Options (Y) en voer je achterelkaar met de controller de volgende code in: X, X, LB, RB, X, X. Er wordt nu gevraagd of je onderhoud wilt uitvoeren. Kies voor Yes. De cache wordt nu opgeschoond. Dit proces gaat meestal vrij snel, maar het kan ook wat langer duren dus heb hiermee geduld. Verwijder tijdens dit proces nooit de HDD en/of MU en zet je console niet uit.

    Komt uit de topic van cache leegmaken.

    Saints Row 2 zorgt soms voor vastlopers. Ik heb er ook elke dag last van. Cache leegmaken kan helpen, dus proberen ;)
     
  5. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    yes, gisteren m'n xbox terug gehad na reparatie (1,5 week). Blijkbaar was er iets mis met het moederbord.
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg via de xboxservice een mailtje met daarin in klant code ofzo en dan mijn tracking nummer voor UPS, op de XBOXservice stond dat de reparatie is afgerond en dat de console nu word onderweg terug is, alleen op de UPS site staat alleen nog maar dat ie verzonden is naar Rotterdam hoelang zal het duren voordat vanuit Frankfurt in Rotterdam is dit bericht kreeg ik gister, moet ik er dan vanuit gaan dat ik m morgen ofzo terug kan verwachten??
    HEb nog geen bericht gehad van de XBOXservice dat ie naar me op gestuurd wordt.
     
  7. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Ik zat net gears of war te spelen kreeg ik de error dat de disk niet leesbaar is. Dus ik haal me disk er uit ff schoongemaakt en toen ik hem er in deed stond er bij de dvd lade dat het een dvd was en niet gears of war, dus ik druk er op kreeg ik een groot wit scherm met daarop : To play this disc put it in an xbox 360 console , In heel veel talen. Ik heb me xbox opniew opgestart zelfde probleem andere spelletjes doen het wel gewoon. Weet iemand wat ik moet doen ?
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Probeer even of je wel andere games kunt afspelen, maar ik ben bang dat je DVD-ROM Drive naar de klote gaat of al is en als je problemen blijft houden moet je de helpdesk bellen. Suc6! ;)
     
  9. Kokoris

    Kokoris Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal goed.

    het werkt.
    Toch beetje stom dat ik er zelf niet aan gedacht heb.
    maar evengoed bedankt voot de tip! :thumbs:
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er is ook een thread over met nuttige info, namelijk deze. ;)

    @ Kokoris: Pas je even je handtekening aan, want alleen afbeeldingen van max. 350x20 pixels zijn toegestaan.
    Bij voorbaat dank! :)
     
  11. Kokoris

    Kokoris Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    2x bedankt!
    enne heb m'n sig aangepast O-)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ook die mag niet. Ze mogen niet bewegen ;)
     
  13. Kokoris

    Kokoris Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ok

    geen sig dus....
    of is er nog een maatje voor xbox360 tag die wel mag hier? :x ;)
     
  14. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste weken wat problemen met het spelen van games, met name FIFA 09. De game loopt namelijk bizar veel vast. Meestal spel ik elke avond wel een potje voetbal, afgelopen vijf dagen vijf keer hetzelfde probleem gehad. Ik ben aan het spelen, het geluid stopt, de DVD-drive begint rare geluidjes te maken (of stopt er zelfs helemaal mee zodat de Xbox ineens stil is) en dan krijg ik de foutmelding dat de DVD vies zou zijn. Nou, echt niet. Er is geen krasje of stofje op dat ding te bekennen.

    Eerst dacht ik dat het alleen FIFA was, maar ik heb het probleem met vrijwel alle games nu al wel een keer gehad. Het blijft overigens vaak bij 1x vastlopen. Als ik daarna weer opstart en ga spelen dan blijft het probleem vaak weg.

    Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik t kan verhelpen?? Kan t misschien zijn dat de lens van de 360 vies is, en kan ik die schoonmaken met zo'n cd'tje dat je normaal ook kan gebruiken voor het schoonmaken van de lens van een cd-speler of dvd-speler? Mijn Xbox is niet al te lang geleden al een keer opgestuurd geweest ivm ring of death, toen hebben ze alleen het moederbord vervangen en niet de dvd-drive.
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    cache eens schoonmaken? Maar ik vrees dat ze je Disc drive ook best hadden vervangen.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Cache opschonen gaat niet werken, want dit is gewoon een probleem met DVD-ROM Drive en ik heb precies hetzelfde gahad toen ik nog die van Samsung in m'n Premium had. Het beste is om 'm te laten vervangen als je nog garantie hebt, want na een tijdje werkt die helemaal niet meer. ;)

    P.S. Die discs om je lens zogenaamd schoon te maken moet je niet gebruiken en is zonde van je geld.
     
  17. AudiRS4NL

    AudiRS4NL AudiRS4NL

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... daar was ik al bang voor. Ik heb m in april dit jaar terug gekregen van de reparatie, betekent dit dat ik nu nog steeds garantie heb? Die Xbox is al vrij oud, maar dacht dat ik eens gelezen had dat je garantie weer opnieuw gaat lopen als je m gerepareerd terug hebt gehad.

    Mocht de garantie wel verlopen zijn dan ga ik er serieus over nadenken om voor 150 een nieuwe Arcade te kopen en daar mijn harddisk in te proppen. Ik mag toch hopen dat de 'nieuwe' 360's deze irritante problemen niet meer hebben.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt sowieso standaard 2 jaar garantie plus 1 jaar garantie op de RRoD en na een reparatie komt er geloof ik 1 of meerdere maanden bij (weet ik niet zeker). Consoles die je nu in de winkel koopt zijn vrijwel nieuwe partijen en vanaf LOT #0817 wordt er alleen nog maar de nieuwe Lite-On DVD-ROM Drive gebruikt welke stiller, sneller en stabieler is dan de andere die werden gebruikt. Uiteraard kunnen er altijd nog problemen voorkomen, maar vooral de Hitachi-LG en Samsung geven vaak problemen zoals foutmeldingen, vreemde bijgeluiden en stilvallen.
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Had m vandaag terug gekregen , 20 min later zat ie alweer in zijn doos, als ik m in de scart aansluitng deed was er alleen geluid te horen en geen beeld volgens een Microsoft medewerker ligt dat aan het moederbord en zit er dus iets niet goed !!! BALEN
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, dat is wel heel zuur zeg. Erg slordig ook trouwens! :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina