Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn alleen maar goeie reviews
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er idd goed uit! hoogstwaarschijnlijk ga ik hem wel kopen.
     
  3. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels gespeeld (tot 10%) en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.

    De wachtposten zijn er overal idd, maar ik vind ze (tot nu toe) geen probleem, extra veel gastjes afknallen is nooit mis :p. Gfx en geluid is top en de wereld ziet er heel mooi uit. Missies heb ik nog maar een paar gedaan dus ik kan nog niet zeggen dat je steeds hetzelfde moet doen, ik heb wel ergens gelezen dat als je de 2e map vrijspeelt de missies heel anders worden, geen idee of dat echt zo is...

    Vooralsnog hoor je mij niet klagen, maar goed ik ben een gamehoer die zelfs de monsters in FC1 gaaf vond (volgens mij als enige ter wereld).
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had zonet dat één van mijn wapens zo verrot was dat die in mijn gezicht ontplofte!_O_

    Welke wapens gebruiken jullie? Mijn favo combo is tot nu toe de AS50 (.50 cal sniper rifle), grenade launcher en de M249 SAW.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem op de PC, maar hij zei telkens dat ik mn Videokaart drivers moest updaten..
    Heb ik dat gedaan, maar nu speelt ie juist mínder chill! Kheb een GeForce 8800GT...
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nicolas "Viag" Ferrand heeft een post op conceptart.org gedaan waarbij hij zijn bijdrage aan Far cry 2 laat zien. Hij heeft voornamelijk gewerkt aan de omgevingen.

    Far cry 2 concepten
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    yo lieve lieve dudez hoeveel kost FC2 bij de media markt?
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik kom net bij de Mediamarkt in Groningen vandaan, en daar kost hij €49,00.
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  10. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat zeg jij met de naam xboxgangsta:9
     
  11. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms is dit spel zo slecht. Krijg ik een missie, moet ik van mn buddy naar hem toe, zit hij op een afgesloten plek met twee guarposts ervoor. Hij had ook makkelijk via de telefoon kunnen zeggen wat hij wou, maar ik moest naar hem toe zodat hij kon zeggen dat er meer geld kon worden verdiend. Moet ik naar een kasteel dat ik een uur eerder al geleegd had, zit ie weer bomvol.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Zo blijf je wel lekker bezig :lol:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Review.

    [gt]41940[/gt]
     
  14. koenos1994

    koenos1994 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een geweldig spel , heel mooi , ik heb nog niet zo super veel missies gedaan maar wel veel online , de map editor is ook gaaf heel erg uitgebreid :thumbs:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had net een mooi stukje. Ik moest een missie doen in de oase en in die oase zijn van die hoge duinen. Dus ik loop die duin op en ik denk wat hoor ik nou, dus ik loop een stukje verder springt er opeens een buggy echt net over me heen, ik schrok me echt de tering maar ik heb er gelijk een rpg achteraan gestuurd.
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een persiflage.:)
    Mij overkwam precies hetzelfde.
     
  17. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag ook gehaald. Zitten toch wel een paar iritante min puntjes in. Zo vind ik het nep dat de kogel geen goed effect heeft. Dus als je iemand in zijn been schiet diegene ook daadwerkelijk dat been niet meer kan gebruiken. Nu boeit het niet of je 5 kogels recht in zijn hart schiet of dat je er 5 in zijn grote teen schiet. Op beide plekken zijn ze na 5 kogels ofzo dood. Het enige wat effect heeft is een headshot. Dat is wel jammer. Verder vind ik het schijt iritant dat als je een guard post uitmoord en je komt er 10 minuten later weer langs en dan word je weer van alle kanten beschoten. Daar wordt ik echt moe van.

    Verder is het wel een erg gave game. Grafisch ziet het er zeer mooi uit en de vrijheid die je hebt is ook erg gaaf. Het systeem van oude wapens en nieuwe wapens vind ik ook tof bedacht. Het is echt iritant als je een oud wapen hebt en die ontploft in je hand zodat je het moet doen met je pistool :p.

    Hopelijk worden die minpuntjes nog gefixed door een patch ofzo.
     
  18. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem ja. 3 mensen in een Outpost zou je met 3 kogels moeten kunnen killen en niet met 60 kogels. Dat slaat nergens op dit spel. Met een sniper rifle schiet je iemand in zijn kleine teen en dan is hij gelijk dood, maar als je 20 kogels uit je AK47 leegt op de schedel van de vijand wandelen ze vrolijk rond.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb al veel minder last van die outpost, ik ga tegenwoordig altijd met de boot, dan kom je waarschijnlijk een outpost tegen, en sommige gaan je ook echt achter je aan gaan, en dan is het nog een klein werkje om ze neer te knallen.
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Vreemd dat het hier niet echt aan slaat terwijl het in bijna alle reviews hoge ogen weet te scoren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina