1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het lijken wel stieren ja, beetje achterlijk?
     
  2. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zijn taurens uit Warcraft, is een 1 april grap geweest van Blizzard deze screens zijn namelijk op die dag uitgekomen. ;)
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, goeie grap :)

    Maar vreemd dat StarCraft 2 een trilogie wordt (zie link in Red XIII's bericht):

    1. StarCraft II: Wings of Liberty (Terran)
    2. StarCraft II: Heart of the Swarm (Zerg)
    3. StarCraft II: Legacy of the Void (Protoss)

    Releasedatums helaas niet vrijgegeven...
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, ja, dat is inderdaad vreemd. Hoop niet dat dit betekent dat je het volledige pond voor elk spel betaald. :eek:

    Wel mooi dat elk spel tussen de 25 en 30 missies zal bevatten. Misschien dan ook drie verschillende Terran instanties. We hebben naturlijk Jim Raynor, Sons of Kohral/Mengsk en United Earth Directorate. Dus wie weet.

    Ben ook zóóó benieuwd naar het verhaal. Dat is voor mij dé reden om het spel te proberen (hoop echt dat hij draait). Het verhaal rond Mengsk/Kerrigan/Raynor vind ik zó mooi, haha, raak al weer geëmotioneerd. Kan die dialogen me voor de geest halen. C'mon Jim, drop the shiny knight in armor routine. Mengsk knows what he's doing. Of wat te denken van Raynor die Duke niet vertrouwt: He's a snake Mengsk, you know it. - Yes, and now he is OUR snake. Prachtig. In Brood War werd dit mooi voortgezet, met Raynor die weet dat ze nog leeft, als mens, ergens. Hij gaat haar zoeken. Held!
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks for the tip, meteen in m'n Favorieten gezet!
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ze hebben het spel in 3 delen gesplitst aangezien ze anders stukken van het verhaal er uit moesten knippen of het spel zou nog een jaar in ontwikkeling zijn. We krijgen nu alleen een terran single player gedeelte en de 2 opvolgende expansions zijn dus zerg en protoss. Het eerste deel van SC2 zal evenveel gameplay bevatten als SC1 dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het spel in een middagje uitspeelt.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, we know al lang. Hoop dat de twee 'expansions' een passende prijs hebben, drie keer het volle pond betalen zou ik wel erg vinden! :eek:
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer komt deze game eigelijk uit weet iemand dat ?

    Gr Shadow!
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Battle Chest is een doos met daarin de officiele versie van Starcraft en de uitbreiding Brood War, plus de uitgebreide (eventueel Nederlandse) handleiding en de Strategy Guide!

    De ander is een DVD-doosje met de twee spellen er in. En manual als PDF'je. Ga voor de Battle Chest. ;)
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht al dat er een strategy guide of iets dergelijks bij zou zitten.

    Hmmm handleiding heb ik niet echt nodig en de strategy guide zal outdated zijn en ik vogel liever zelf alles uit. :+

    Maar erg veel duurder is die natuurlijk niet, met verzendkosten erbij wel weer maar ik bestel mogelijk nog wel een andere game bij gcshop dus dan bestel ik deel 1 toch maar ff legaal. :)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Grapjas. ;)

    In de manual (iets van 120 pagina's :+ ) staat de geschiedenis van de rassen, uitleg bij elke unit, achtergrond informatie, alle hotkeys, etc. De strategy guide bevat heel duidelijke uitleg over de pros en cons van de verschillende rassen, misschien beetje outdated voor Battle.net maar als jij gaat spelen is hij erg interessant.

    En sowieso, twee mooie dozen met daarin DVD + manual is beter dan één zo'n doosje met twee DVD'tjes en that's it.
     
  15. kos5000

    kos5000 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, even een vraagje, komt Starcraft 2 ook op xbox-360.
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, PC only:

    "StarCraft II is being developed for Windows and Mac. We have no current plans to bring the game to any console platform." (http://www.starcraft2.com/faq.xml)
     
  17. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch wel een ijzersterk onderschrift bij de picture op het eerste pagina.
    Verder kan ik zeker niet wachten. Vroeger altijd Dikke LAN parties houden. Brings back some memories.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    StarCraft fans have been waiting 11 years for the games sequel; now it appears they will have to wait a little longer. Blizzard has confirmed that StarCraft II: Wings of Liberty will be pushed back from its original target release of late 2009 to the first half of 2010.

    Blizzard’s official statement is as follows:

    Today we announced that StarCraft II: Wings of Liberty will not be ready for release by the end of 2009. Over the past couple of weeks, it has become clear that it will take longer than expected to prepare the new Battle.net for the launch of the game. The upgraded Battle.net is an integral part of the StarCraft II experience and will be an essential part of all of our games moving forward. This extra development time will be critical to help us realize our vision for the service.

    Our mission is to develop games that deliver an epic entertainment experience. As part of that commitment, we will always take as much time as needed to ensure that our games and services meet the expectations of our players and the standard for quality that we set for ourselves as developers. As we work to make Battle.net the premier online gaming destination, we’ll also continue to polish and refine StarCraft II, and we look forward to delivering a real-time strategy gaming experience worthy of the series legacy in the first half of 2010.

    This sucks hard for all StarCraft fans but if we know anything about Blizzard, when the game is released it will be 100% polished and as epic as everyone expects it to be.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Echt ruk dat ook SCII naar 2010 gaat. :mad:
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    ik hou het voor de rest niet bij maar was niet beetje te verwachten dan?
     

Deel Deze Pagina