Ik heb 'm nog niet vaak gespeeld, maar voor wat het is....geef ik er nu bij voorbaat al een ruime 8 voor.... Die auto's zijn er gewoon schitterend uit... Je kunt ook van de weg af rijden... De tegenstanders (A.I.) = goed. de CPU haalt je in en gaat vervolgens defensief rijden, zodat je er moeilijker langs kunt. En nog veel meer.... Oh ja...muziek van het spel is ook zeker goed. Met o.a. muziek van: Minitry of Sound P.S. Dit spel heeft ondersteuning voor.....tadaaa!!!! "WIDESCREEN"
Ik heb GT3 ook niet, maar ik heb wel Sega GT2002. Ik vind MBWR in alle opzichten behalve het motorgeluid veel beter. Het verschil tussen 100% simulatie en 100% arcade merk je echt goed. Waar je bij 100% arcade volgas door de meeste bochten kan, vlieg je er bij 100% simulatie op die manier geheid uit (in de Alpen soms ook letterlijk ). Het motorvermogen, zwaartepunt, de luchtweerstand en de grip worden aangepast naar jouw instelling (meer sim of meer arcade) Ook leuk is het dat ABS en ASR niet mogelijk zijn op oude auto's (iig niet in de missies) Minstens een 8,5 waard in mijn ogen (tegenover Sega GT2002 een 7,5).
Ook ik heb net even geinformeerd bij onze leverancier, en voorlopig komt ie niet in de Echte Gameshops. Er zijn wat problemen met de ontwikkelaar en de levering buiten duitseland. Das toch eigenaardig werken in een gameshop en een game moeten halen bij de Bartsmit
Heeft iemand de Product ID of bestelcode van deze game? Mijn pa is verkoper bij mercedes en hij kan hem mss rechtstreeks via zijn werk bestellen, gezien de game op de site van mercedes vernoemt wordt, enige dat ik nodig heb is product id/bestelcode Oja, hoeveel kost deze game bij BS???
Damn, ik wil die game ook. Maar ik heb geen geld. Ik heb vandaag namelijk C&C Generals gehaald. Niet dat die niet leuk is, natuurlijk (wel eerst wachten tot maandag voor die nieuwe pc)
Ik heb het spel gekocht daarnet en hij valt zeer tegen echt heel erg tegen de graphics vind ik juist bagger ik ga em nu terug brengen mazzel!
lol, onderaan staat: "bevat handleidung in Nederlands" mij lijkt deze game ook nie echt wat, ik hou der eigelijk nie van om aan een merk vast te zitten
Nee dat is lekker onderbouwen. Het is een prachtig spel, en sowieso gaat het toch om het spel en niet om de graphics of..?
Wouter ...wouter ...wouter..... Snap je het dan niet? Sommige van onze forumleden zijn zo kortzichtig dat ze bij een racespel verwachten dat ze iets kopen wat gelijk is aan GT3....en dan blijken er allemaal Mercedesjes rond te karren in volgens hun zeer slechte game....