MOTOGP08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cpt Grass, 17 okt 2008.

1. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gister even opgepikt bij frs, maar rijdt lekker. Ik ben er blij mee

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    klopt. heb nu 1 seizoen 125 cc erop zitten. Nu over naar de 250.

vanaf volgende week maar eens online proberen.

3. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja goed idee eerst nog even wat upgrades bij elkaar verdienen. Ben nu bijna aan het einde van de 250cc championship. Ik vind het wel een nadeel dat je tijdens je championship niks meer kan veranderen mbt tot aantal ronden of MT of AT.

Challenges zijn ook erg vermakelijk moet ik zeggen. Een aantal ook zeer :mad::mad:

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ok. ik was meteen met MT begonnen.

zit nog steeds in begin van seizoen 1. zaterdag maar weer eens verder gaan.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is een stuk realistischer dan de THQ games van Moto GP.

Toch moet er nog wel wat gebeuren. Vooral online is het heel basic. Maar het is een mooie basis voor Moto GP 09.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb echt veel moeite om de MotoGp bikes op het goede spoor te houden in simulation mode, 1x goed gas geven en je hebt zo een wheelie door te power van die bikes, en het omgooien is best wel heftig van zo'n bike

7. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spelen er hier nog mensen online ?
    heb het pas sinds vandaag en echt veel volk vind ik niet

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nog enthousiast hierover zijn?

Ik heb vandaag nog eens de demo gecheckt en het voelt gewoon heel goed aan. Het is maar 1 ronde natuurlijk, maar ik denk dat ik dit spel toch maar ga kopen.

De AI en het powersliden waren mijn grote ergernissen aan de Moto GP serie van Climax. Milestone kiest duidelijk voor de realistischere benadering van de sport.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb de demo net even gespeeld. Het speelt erg tof, rijd lekker weg dus ik denk dat ik hem maar ga bestellen bij CD-WOW. 27,- is wel een mooi bedrag voor zo'n spel. Achievements zijn ook leuk:

Als je het MotoGP kampioenschap gevolgd hebt weet je wat het is. Pedrosa ging in de eerste bocht, na tig rondjes met een mooie voorsprong onderuit. In de regen. Leuk :cool:

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    voor 27 euro heb je absoluut geen miskoop. Ga hem ook weer eens oppakken binnenkort.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Iemand van jullie al iets vernomen van een nieuwe Moto GP 09?

Ben zelf weer helemaal into motor racen, autogames heb ik het wel mee gehad nu en kijk ik alleen nog uit naar Forza 3. Maar motorspellen hebben voor mij altijd meer dynamiek gehad, speel op het ogenblik Superbike riding challenge die wat nogal erg ondergewaardeerd was. Maar kwa realisme gaat die veel verder dan menig motorgame die ik gespeeld heb, en zelfs vind ik deze nog beter dan Tourist Trophy. Ook het sim gehalte ligt veel hoger in SBRC, waar je als je net iets teveel gas geeft met het uikomen van een bocht, dan maakt je motor zo'n bokkesprongetje waar de animatie van de coureur ook op reageerd en er bijna afvliegd. Weet niet of dat ook zo is met Moto GP 08, maar in die zin ben ik een echte sim liefhebber en hoop ik dat dat in het volgende deel net zo word.

12. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier wat info over Moto GP 09:

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Hey bedankt, dat is vet nieuws en zeer ineressant. ;)

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Heb de demo gespeeld en ik ben erg onder de indruk van het spel, in die zin vind ik de gameplay beter dan de andere voorgaande Moto GP van Climax, waar ik overgens wel de straat races tof vond.

Ter gelegenheid ook de SBK 09 game gedownload van Milestone, deze is nog meer sim (weet niet of dat ook instelbaar is in Moto GP 08 ) gericht en dan in het extreme toe. Beide prachtige spellen, Moto GP 08 vond ik persoonlijk wel mooiere en iets meer solide gemaakt met net iets meer allure.

Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nieuwe screens van Moto GP 09/10, zien er wel erg gaaf uit die nu online staan. Wat verheug ik me alweer op deze titel, wel zonde dat het niet zo leeft aan motorliefhebbers maarja.

Er schijnen lui van Climax aan mee te werken vernam ik ergens op insidegamer als ik me niet vergis, en hoop ik eigenlijk stiekem op de comeback van die Extreme mode. Maar als de gameplay in ieder geval maar sim blijft, misschien eens een keertje een leuke fotomode maar dat denk ik al niet.

Deel Deze Pagina