1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Veilig om een Xbox 360 aan te schaffen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tjeaz, 25 okt 2008.

  1. Tjeaz

    Tjeaz Guest

    Hallo,

    Ik zit er over na te denken, om na een periode van afwezigheid, een Xbox 360 aan te schaffen. Alleen las ik een tijd geleden veel over RROD's en meer van die dingen.

    Kortom: kan ik nu veilig een winkel binnenstappen en een Xbox 360 kopen, zonder (reƫel) bang te zijn dat ik na 2 weken met een kapotte console zit?

    Alvast bedankt voor de hulp! :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De kans op een RRoD is niet meer zo groot en als je een krijgt heb je binnen 2 weken wel weer 'n nieuwe ;)
     
  4. YoungMaster

    YoungMaster Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem niet in een gesloten kastje duwt zit er weing kans in dat hij na 2 weken al ROD zal zijn.
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn ze niet allemaal falcon tegenwoordig?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het kan zijn dat je nog een oude partij ergens in een winkel tegenkomt maar ik denk dat langzamerhand de meeste wel Falcon zijn, aangezien die 360's als een malloot verkopen de laatste tijd met al die nieuwe games & de gunstige prijs.
     
  7. Memphis

    Memphis Lid vanaf het begin!

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of de dvd speler van de 360 nog steeds zo veel geluid maakt. Ik heb een jaar geleden een xbox 360 gehad maar heb hem verkocht omdat ie zoveel geluid maakte. Is ie tegenwoordig geruisloos of nog steeds niet?
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe BENQ Drives maken stukken minder lawaai dan de oude drives, en sowieso heb je de update, waarna je de games op je HDD installeert. Heb je dat gedaan, dan heb je helemaal geen last van het geluid. (Vergelijkbaar met het geluid dat je hoort als je Arcade games speelt :9 )
     

Deel Deze Pagina