1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Tips & Tricks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roman0c, 24 okt 2008.

  1. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig voor mensen om dingen te weten te komen.

    Be free to post tips and tricks

    Tip

    Afvallen
    Koop selderie bij groenten stalletjes. Deze zorgen ervoor dat je 5 of 10 fat verliest.

    Makkelijk geld
    Dit is vooral handig voor beginnende spelers. Zoek een pub op en ga een beetje beertender spelen. Hoe groter je chain hoe meer geld. Heb laatst zelf ook gedaan en kreeg 1500 coins per biertje.

    Snel exp (pas op kost geld) *SoulFighter*
    als je in het begin tekort aan experience komt kun je bij de potions store/alchemist aan de bowerstone market potions kopen met XP (2500 xp potions, later 12500 potions en nog later 65000 potions), ze zijn wel behoorlijk duur. Ik geloof 500-10000 gold.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel een tip; als je in het begin tekort aan experience komt kun je bij de potions store/alchemist aan de bowerstone market potions kopen met XP (2500 xp potions, later 12500 potions en nog later 65000 potions), ze zijn wel behoorlijk duur. Ik geloof 500-10000 gold.

    Over dat afvallen; dat is dus echt gierig. Ik heb in het begin veel appeltaarten enz. gegeten, ik ben de rest van het spel nu enkel selderie aan het eten en pas na 15 speluren ofzo was ik weer slank.
     
  3. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar ik was dik (meer kon niet) binne 3 uurtjes spelen weer slank. Gewoon langs de shops gaan en alles kopen en dan 7 dagen slapen en dan weer kopen ^.^

    Tip Toegevoegd
     
  4. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    thanks voor de afslank tip! voor ik het wist was ik egt toe aan een Sonja bakker dieet :eek:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is wel gaaf om te weten!! Leuke thread!
     
  6. Mageddon

    Mageddon Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    EXP:

    Je kan uiteindelijk dus de 62500 xp potions kopen, er zijn 4 verschillende, algemene xp, skill,will,strenght!

    dus 4x 62500 is een hoop, de alchemist in bowerstone verkoopt dit vaak, maar wat misschien veel niet weten is dat fairfax gardens altijd 4 vendors heb lopen die verschillen, ene keer pistol,rifle,food,potions bv maar kan ook food,food,rifle,rifle zijn.

    Je kan dus ook potion,potion,rifle,food krijgen, wat best wat voorkomt, dan verkopen allebij die potion vendors onafhankelijk van mekaar de potions.

    IMO is dit de enige echt super snelle manier om alle skills te krijgen! en als je slank blijft+lang en sterk=echt hele mooie sterke looks.

    Nieuw poppetje:

    Wil je een nieuwe char, kan je gewoon je legendarys+gold van je andere char krijgen als je iemand kent die je vertrouwd sinds je het gewoon kan traden! erg leuk vanaf begin al met daichi en enforcer te lopen.

    Snel pure+good:

    Spreek opzich voor zich, good, geef veel geld aan temple of light, en 1 belangrijk moment in de spire is dat als die general of zoiets vraagt je te gehoorzamen! doe dit niet! je krijgt veel good points ervoor elke keer als je niet doet wat hij zegt.

    Ik heb zelf alle huizen die ik heb -50% rent gezet, zo word je snel volledig pure.

    Evil en voor 1.000.000:

    Ga je voor pure evil en ga je voor de 1.000.000 gold, steek het niet meteen in je kasteel dat is zonde! koop zoveel mogelijk huizen gooi ze op 100+% en uiteindelijk krijg je zoveel per 5min dat je het kasteel zo nog ken kopen, er zijn btw nog meer dure properties te koop zoals die skill hero ze huis, brightwood tower(die een leuke quest heeft) temple of light enz.

    Kleding:

    Je kan sommige kleding dicht of open doen, zoals jassen, of de muts over het hoofd, daarnaast kan je het dyen met kleur en je haar trouwens ook.

    Dit is puur uit eigen experience, en weet verder even niks te verzinnen wat nuttig kan zijn.
     
  7. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt het 7 dagen eer je weer opnieuw de selderie bij dezelfde tent kan kopen??
    En waarom word je alleen van selderie slank? wortels zijn toch ook gezond ^.^
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Selderie kost meer energie om te verteren dan om te eten
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat had je dan gewilt, afslankpillen? of een Ab King Pro van TelSell?
     
  10. dickvandergaag

    dickvandergaag Old Skool RPG lover

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de ultieme geldtip!

    Ik heb nu meer als 3 miljoen gold!!!

    -Ga op zoek naar een blacksmith sale die meer als 50% korting geeft
    -Koop heel zijn voorraad op
    -Kijk hoe lang hij nog een sale heeft (hoeveel dagen)
    -Zoek een bed op en ga 24 uur slapen
    -Zoek hem op en koop weer heel zijn voorraad op
    -Doe dit x het aantal dagen
    -Als je klaar bent heb je zoon 50 a 70 weapons gekocht
    -ga nu naar Fairfax Gardens (daar zijn de shops heel duur)
    -zoek een rifle/pistol/weapon trader op en verkoop heel je voorraad

    en zo ben je in no-time rijk, zeker als de master weapons beschikbaar zijn!!!

    suc6
     
  11. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is de ultieme geldtip:

    Koop zoveel mogelijk huizen en winkels, zet de rent/prices op 100%/60%. Ga vervolgens naar het settings menu en zet je datum op 2025 (Let op! je mag niet met xbox live verbonden zijn dus unplug je adapter/ethernet kabel) Vervolgens ga je weer naar Fable 2 en dan krijg je van de afgelopen 17 jaar al het geld dat je hebt moeten wachten. Dit is herhaalbaar, gewoon weer terug naar 2008 zetten weer saven bij fable en dan weer op 2025 zetten ;)
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    haha ziek :)
     
  13. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb je ook een leuke XP cheat:

    After your character has leveled up a few times, insert a second controller, and begin a Co-op mode game without using a second profile. Go to your henchman's abilities on controller two. Remove all of the abilities to return the experience to the pool. Quit the Co-op mode game. The extra experience from the pool will be transferred to your character. Repeat this as many times as desired.
     
  14. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze tips zijn wel handig:lol:
     
  15. Prentedeble

    Prentedeble Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af of ik nou goed ben of niet.

    ik ben king of elbian.
    ik heb nu 4,5mill cash.
    ik heb ongeveer 3mill aan gebouwen in elbian.
    ik maak per 5 minuten 14452 gold.
    ik draag knight of knoghthold island (ik hoop dat ik dat goed spel) (full set, zonder helm)
    ik heb ook full king outfid.
    ik heb main story uitgespeeld
    ik ben pure 100% en good 100%
    ik ben ook nog eens het slankste wat maar kan.
    heb nog geen 1 scar.
    ik heb alle levels up in strengt, moet er nog 1 in skill.

    kunnen jullie vertelen wat jullie daarvan vinden?


    oh hier nog wat tips voor iedereen:

    *easy gold.
    deze kenen veel mensen al.
    het is de: koop-veel-huisen-en-verzet-dan-je-tijd-cheat.
    *easy good/pure points.
    na dat je de cheat van veel geld hebt gedaan, geef dan iemand heel veel geld. voor elke getal extra na 1 getal (bijv. 10) krijg je 1 good point. en omdat je geld weg geeft ben je ook meteen pure.

    ik hoop dat dit helpt
     

Deel Deze Pagina