1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] - Mysteries [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 21 okt 2008.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    De befaamde Draak uit het eerste deel is een pracht voorbeeld. De moby dick uit Fable waar we met z'n allen naar gezocht en gespeurd hebben. En wat een lol hadden we er in. Uiteraard hoop ik dat ook in deze game de spreekwoordelijke Moby Dick zit verstopt. Maar dat niet alleen. Een hele open wereld moet toch iets te verbergen hebben?

    [​IMG]


    Ben je op het spoor van iets mysterieus? Ben je tekens of waarschuwing tegen gekomen, laat het weten want met zn allen speuren is altijd nog leuker dan in je uppie. Voeg iemand toe uit het topic en ga samen speculerend op speurtocht naar draken, mysteries en legendes.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alleen even kijken of men in deze thread niet gaan crossposten met de thread van Juun. Maar de herinneringen komen weer naar boven ja :cool:
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik als Speurneus moet toch wel iets kunnen vinden :)
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    We zullen ruiken. maar inderdaad, cookie, Juun heeft wel wat over lap in het topic. al hoewel ik graag via onder zoek en speculatie mogelijk iets proberen te vinden, vermoed ik dat Juun zich meer richt op de resultaten.

    “The road of life twists and turns and no two directions are ever the same. Yet our lessons come from the journey, not the destination.”

    - Don Williams, Jr. ( American Novelist and Poet, b.1968 )
     
  5. dronken

    dronken Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    druk aan het spelen maar helaas nog niets gevonden, mocht ik wat tegen komen post ik het hier ofcurz
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    whaha, ik zie me zelf nog steeds uren staan scheppen om voorbij dat ene hekje of muurtje te komen en te kunnen zien wat er zich om het hoekje bevind _O_ heerlijk was dat, het leverde niets op maar het heeft me zeker heel lang vermaakt. hoop dat ze nu wel iets goed verstopt hebben.
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    The Better Bard en de Sandgoose niet te vergeten he! Idd mooie tijden, maar zag wel dat er in het gebouw van Lionhead een art poster hangt met de tekst "Sandgoose" en een veer, dus wie weet zit ie in Fable 2O-)
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik het eerste mysterie! hoe open ik de box bij je guild waar staat dat je naar www.fable2.com moet gaan om erachter te komen hoe je die open moet maken. 8)
     
  9. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Go naar de site, en "speel" het theather verhaal
     
  10. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik denk dat ik het eerste mysterie gevonden heb...

    Als je volwassen bent en je komt terug in je oorspronkelijke wijk, is er bij het pleintje waar je hond geslagen is een deur waarbij je niet bij kan komen. In het huis op de hoek kun je aan een kant van de deur komen. Het bijzondere is dat de deur "Waarschijnlijk" toegang geeft tot het andere hoekhuis zonder deuren....
     
  11. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat er verschillende uitkomsten zijn voor het "theatre" verhaal..
    Ik kreeg als beloning een hero doll en een lionhead tattoo met als tip dat de erfenis van de oude held ergens in een grot ligt.

    Arjan
     
  12. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De chest bevindt zich in de heroes guild bij de portal naar bowers lake
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat is dus geen mysterie meer... Zet de volgende keer even tussen SPOILER TAGS a.u.b. |:-
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Roman heeft een dikke voorsprong dat is toch ook niet leuk O-)
     
  15. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ja die had ik ook gezien, en kreeg de info dat ik naar fable2.com moest gaan..... voor meer info... maar daar is dus niks te vinden want dan wor je gewoon doorgelinked naar xbox.com.

    dacht dat dit kwam omdat fable officieel nog niet uit was....

    maar nu is het nog steeds hetzlefde.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Over een draak gesproken:
    Uit "The End is Almost Nigh" dat ik heb gevond in The Old Cave:
    "the ground shall shake, and the past shall erupt into the present in a most bloody manner. Though perhaps a strange being shall transform into a dragon and lay waste to all that lives long time befor that happens".

    Zou het hier gewoon over Jack of Blades uit Fable 1 (TLC) gaan of over een mogelijk draak in Fable 2?
     
  17. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord Lucien

    In den tijd van de overheersing van "Lord Lucien" ging er ee gerucht dat deze "ruler" een "one of a kind" potion had gecreerd, deze zou verborgen moeten zijn diep in het "Fairflax mansion".

    Dit heb ik natuurlijk uitgezocht. Geld bij elkaar gesprokkeld om zo het mooie wereldwonder/kasteel te kunnen kopen.

    Zodra je het gebouw hebt gekocht en je gaat naar binnen wordt je aangesproken door je butler (deze man zie je maar 1 of 2 keer daarna is hij verdwenen :confused:). Eerst legt hij jou uit wat je kan doen etc. Op een gegeven moment komt de butler met een waarschuwing dat het kasteel wordt overvallen door bandits die naar binnen zijn gekomen via de geheime ingang in de bibliotheek. Je gaat eerst de bandits slayen en daarna moet je de cave uitzoeken naar mysteries en andere geheime zaken in de cave.

    Je moet wat bandits slayen en een paar skill (archery) opdrachtjes doen en dan kom je in een "secret" laboratorium.

    Je bent nu in het laboratorium, je hoort opeens iemand praten met gefeliciteerd etc. je krijgt een uitleg over de potion en er wordt gezegt dat je hem nu kan gebruiken of dat je nu weggaat en de potion uit de wereld verdwijnt.

    Gevolg van drinken potion:
    Je kan van geslacht veranderen.

    Male - > Female
    Female -> Male


    Dit kan maar één keer en is niet terugkeer baar .

    Ook zijn er nog verschijnende chesten in deze route.
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Die chest in de heroes guild bij de portal is volgens mij alleen toegankelijk voor mensen met een Limited edition. Die hebben een code die ze kunnen invoeren op xbl.
     
  19. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    niet waar ^.^

    Die chest is voor de theather game op www.fable2.com
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je old bowerstone binnen komt vanaf te market en de eerste straat links gaat heb je een kelderdeur met in de kelder zelf 2 verse graven...

    Waarom zijn nou juist daar 2 graven als er een prachtig mooie begraafplaats vlak bij is?
     

Deel Deze Pagina