FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Bezig met 2e seizoen met Sparta op Wereldklasse.
    Ik merk dat de wedstrijden in de Eredivisie te makkelijk zijn voor mij. Ik win regelmatig met 2-0/3-0 en dat de tegenstander haast niet bij het doel komt .

    Opstelling :

    DM : Wapenaar (74)
    RV : Vermes (69)
    RCV : Touzani (78 )
    LCV : Jaggy (72)
    LV : Knol (75)
    RCM : Timmermans (71)
    CAM : Flores (75)
    LCM : Tozser (70)
    RV : Rommedahl (76)
    SP : Poepon (76)
    LV : Lazzari (79)

    Bank :

    DM : Varkevisser (61)
    CVM : Moreno Freire (64)
    CV : Adeleye (63 )
    CA : Rose (65)
    RV : Dissels (68 )
    LM : Van Gessel (70)
    SP : Kadlec (57) -> 17 jaar Tsjechies Talent

    Misschien maar volgend seizoen Legendarisch spelen want sta 1e in de Eredivisie met 19 x winst 3x gelijk en 1x verlies
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het draait weer es ouderwets lekker :).

    8 wedstrijden met Inter gespeeld en 7 gewonnen. Ook tegen Man Utd net met 4-1 en van Liverpool met 3-2. Ik laat nog best wat gaten vallen in de verdediging, daar moet ik nog wel wat meer aan werken zeg maar.

    Adidas season gedoe heb ik uitstaan sowieso, beetje onrealistisch soms.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    jesus wat een belachelijk potje net. Ik met FC Twente beetje te oefenen via quick unranked match. Kom ik een gast tegen die chelsea neemt, iets wat ik echt al best triest vond aangezien ik dus met Twente speelde.. Schijnt die gast ook nog allemaal spelers in zijn team te hebben gezet dus speelde ik tegen een superteam:

    Chelsea

    GK: Casillas
    LCB: Puyol
    CB: Terry
    RCB: Lucio
    LDM: Essien
    RDM: Gerrard
    LM: Messi
    RM: Ronaldinho
    CAM: Kaka
    LS: C. Ronaldo
    RS: F. Torres

    Ongelovelijk dit, en alsnog won hij maar met 2-1!!! van mij met twente, en ik had ook nog aardige kansen. Zegt eigenlijk al genoeg dat Lucio man of the match was |:-
     
  4. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Bij Kampioenenbal sta ik bij 2 groepen ingedeeld. Toen ik bij PSV kwam moest ik voorronde spelen tegen 2 verschillende clubs, ik won 3x en speelde 1x gelijk en nu zit ik in gorep 6 en 8 bij het kampioenenbal
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb echt een dringende vraag. het zit zo:

    Ik had mijn aangemeld bij EA met mijn GT:II QuicknezZ II en nu staat die er als IIQUICKNEZZII en als ik inlog met mijn e-mail adres voor II QuicknezZ II kom ik bij die van IIQUICKNEZZII en heb ik geen profiel terwijl ik II QuicknezZ II ben maar ik kan daar niet op inloggen

    Wat moet ik doen?

    EDIT: Weet iemand waar ik een e-mail kan sturen naar EA met dit probleem????
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen fuck van vriend.
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    ja het is heel ingewikkeld maar waar het op neer komt, ik had een EA profiel aangemaakt met mijn gamertag: II QuicknezZ II maar daarvoor moet je inloggen met je e-mail adres niks aan de hand maar nu is mijn profiel veranderd ze zeggen nu dat mijn gamertag: IIQUICKNEZZII maar als ik bij zoeken doe op de EA site met mijn GT(dus II QuicknezZ II) staat er een zoekresulaat namelijk II QuicknezZ II maar dat ben ik terwijl maar ik kan daar niet op inloggen omdat het een kudtsite is
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik ook, je kan ergens een gamertag aan je account koppelen, moet je maar eens goed zoeken in de FAQ.
     
  9. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu paar weken gespeelt. Vooral online speelt die heerlijk.

    enige nadeel blijf ik vinden dat als mensen voortijdig het spel verlaten je de winst niet gewoon krijgt.

    net sta ik in een wedstrijd 5-0 voor verlaat die gozer de game en krijg ik er niet een winst partij bij.

    Beetje iritant omdat ik zelf als ik achter sta online ook wel eens dik wel gewoon de partij uitspeel.Waarom maken ze het niet gewoon quiten is verloren klaar. Volgens mij was dit in 08 wel zo trouwens.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    Is nu ook nog hoor....
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit werkte bij mij:

    Ga naar je profiel, dan moet je bij ''My Bio'' op edit klikken. Dan staat er rechts ''Persona list'' (zie spoiler) klik daar rechts van op je naam en selecteer dan II QuicknezZ II (Xbox 360) en dan nog op set persona klikken.

    [​IMG]
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Net een fransoos geslacht met 4-1 die een wins ratio van 90% had, stuurde hij me een berichtje in het gebrekkig engels ''suc my dik''.

    Altijd vermakelijk dat online gebeuren met al die weirdo's.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2008
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd zo geniaal als je quitters berichten stuurt dat ze triest zijn. Meestal krijg je berichten terug zoals ''Cheater!'' ''FU''. En als trofee bewaar ik ze allemaal in me messagebox :+
     
  14. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd zo geniaal dat ze nog moeite doen om je een bericht te sturen nadat je weg bent gegaan8)
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had gister ook zo'n ventje, ik kom na 15 min op 1-0 voorsprong, hij leavet meteen, kom ik daarna toevallig gelijk weer hem tegen, dus na een minuut of 10 krijg ik een kans en nog voor je kon zien of hij erin ging was hij alweer weg :p Erg triest maar toch ook wel erg grappig.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme.. sta ik 2-0 achter. Maak ik 2-2, in de verlenging scoor ik zelfs de 3-2... Disconnected from Xbox Live. Weg overwinning, dank je wel router!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Iemand 2 goede centrale verdedigers, mijn budget is rond de 13 miljoen. Puyol, Marquez en Milito zijn kwa verdedigend wel goed maar zijn te sloom, merk ik de laatste wedstrijden. Ik spel nu met Pique en Caceres maar wat extra is wel beter. Speel met Barcelona trouwens.
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Toure van Arsenal, is bij mij nu 96 geworden:9 Ik weet niet hoe duur die is eiglijk. Of scout er een paar. Ik heb een paar goeie gescout die nu 88 zijn ofzo/
     
  19. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het quitten wel irritant worden. Ik blijf altijd in de game. Ook al sta ik met 6-0 achter.
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    R2+ stilstaan is afschermen, laatste minuten ftw:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina