Spel moet hele tijd laden

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maysam_16, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb het spel Midnight club los angeles. Ik heb het tot nu toe heel weinig gespeeld, omdat ik steeds last heb van laadtijden. Als ik ga racen of free roamen of eigenlijk gewoon rijden zie ik steeds witte wegen die steeds moeten laden. Zo kan ik het speel totaal niet spelen. Ik van alles geprobeerd ondermeer cache opschoning, andere video instelling (50hz en 60hz). Maar het lukt gewoon niet. Dit had ik trouwens ook bij GTA IV. Het rare is dat ze allebei op dezelfde engine draaien.

PS: Sorry dat ik een aparte topic hiervoor maak. Wil deze spel zo graag spelen

Alvast bedankt,

Maysam

2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    En een andere game? Volgens mij is je grafische kaart kapot. Morgen dus bellen naar de service volgens mij.

3. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andere games doen het gewoon goed.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ligt het ook waarschijnlijk aan de game engines, alleen is dit wel héél erg apart :emo:

Maargoed, ik denk dat je het best kunt bellen met de klantenservice van Rockstar, aangezien die je wss verder kunnen helpen...

evt ook het klantenservice v.d. Xbox, maar ik schat de kans dat hun wat voor je kunnen betekenen laag in ;)

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Komt gewoon door een slecht lezende drives. Mensen met "backups" hebben er ook erg veel last van. Tijdje spelen zodat hij kan cachen. Of klantenservice bellen voor een nieuwe dvd spelert :emo:

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Test je games even op een andere 360 als dat mogelijk is.

Als ze het daar wel doen dan is er iets mis met jouw 360,
    Als ze het daar ook niet goed doen (zoals nu bij jouw) dan kan het aan de gamedisc's liggen en moet je die omruilen. (Lijkt mij onwaarschijnlijk.)

Vraagje:

Heb je een harde schijf op je xbox360 zitten of een memorycard?

Misschien heb je geen hardeschijf en is dat het probleem wel. (lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk, Maar alles is te proberen.)

7. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal niet onwaarschijnlijk. Zonder harde schijf kan hij niet cachen en moet hij dus constant alles van dvd laden. Wacht anders tot 19 november, dan kan je het spel gewoon van je harde schijf spelen.

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,

Maar voor zover ik weet moet elke game die voor de Xbox360 word uitgegeven er rekening mee houden dat niet op elke Xbox360 een hardeschijf zit.

En dus ook goed speelbaar moet zijn op een hdd loze 360.

9. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ga jij maar eens GTA IV spelen op een benq drive zonder harde schijf, en kijk dan nog eens terug op die stelling :emo:

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga het nu testen.

Ben wel benieuwd hoe dit in elkaar steekt.

Edit:

Meer pop-up dan normaal, maar eigenlijk alleen in de details.
    wegen en gebouwen zijn gewoon aanwezig.

Grafische zag het er iets minder uit, maar ik heb ook nog nooit op deze monitor gespeeld dus daar kan het ook aan liggen.

Ben niet in een onspeelbare situatie gekomen (En reed wel met 6 sterren politie door een stuk stad waar ik nog niet mocht komen. hoewel de blokades bij de bruggen dus nog niet ingeladen waren toen ik er al doorheen reed dus er is in zekere zin wel re spreken van een probleem wat dat betreft.)

Getest zonder hdd op een 360 met benq drive.

Ben dus wel benieuwd waar het probleem van de topic starter nu aan ligt.

Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    De ene dvd speler is de andere niet. Ik kan je een benq 360 laten zien waarom gta zonder hd gewoon onspeelbaar is.

12. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik speel op een gefashte xbox 360, maar dat wil niet betekennen dat sommige spellen het niet goed doen. Het komt alleen voor bij GTA IV en Midnight club los angeles. Behalve wegen moeten altijd de gewbouwen laden en zo kun je echt niet racen. Je kan geen bochten maken omdat je tegen 'onzichtbare gewbouw' of een paal wat dan ook botst. Bij al mijn andere games heb ik geen problemen ik heb er tot nu toe geen enkel laad probleem gehad en ik speel met een HDD.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat je xbox overleden is, dus nieuwe kopen .. zie verder de [faq]faq[/faq]

14. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ie dood is. Er zit nog garantie op. Ik kan de oude firmware driver erop zetten en naar microsoft sturen.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    FAQ

Dus deze thread gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina