Lol! Heb een vrouwtje gekozen als character. Ze loopt nu met een blauwe bandana/headband, die begin rok, begin schoenen en dat gele male gypsi shirt rond. Kreeg ineens van iedere kerel die in dat dorp liep vet hoge ratings... Kijk ik naar voorkant van dat shirt... V-hals tot net boven de navel! *edit* Zo dus: (excuses voor de crappy telefoon kwaliteit van de foto)
Hoi, ik heb een vraag. In verscheidene screenshots zie je dat de heroes een zwaardriem hebben (bij hun borst) en waar ook hun pistol hangt. Ook een goudzakje geloof ik. Zit dit ook in het uiteindelijke spel verwerkt? Dit plaatje bijvoorbeeld.
Heb je meerdere kledingzaken in die eerste stad? Ik ben al bij een kledingzaak geweest, maar daar hadden ze alleen van die chique kleding, dat er eigenlijk niet uitziet.
Ik zou ook wel meer kleding zaken willen weten, ik weet dat er een in Bowerstone zit en in Oakfield een klein stalletje met ook wat kleding.
Ziet er wel dik uit namelijk. Het zou zonde zijn als het er niet in zat. Zit dat kledij er wel in dan?
Ik loop met een female char, Noble skirt Noble female blous Highwayman hat Highway man coat (dyed) (open dragend) Noble shoes Gala masker (hoe het ook mag heten) Highway man gloves
ja coats kan je kiezen. Als je op "A" drukt om hem te dragen en dan nogmaals op "A" drukt dan kan je hem open en dicht dragen
Zijn er veel coats in de game dan??? Of eigelijk is mijn vraag; veel kleding in vergelijking met fable 1/tlc???
wat ook vet is om te doen is dyen. Ik had zo´n will user robe gekocht. Best wel mooi ding alleen fel wit en piet piraat met een witte jas is niet zo. Dus toen heb ik m zwart gedyed en nu ziet ie er tof uit! Ik zal wel eens een foto maken. @roeni3: dat is een highwayman coat. Die kun je kopen bij the crucible en je kon hem eerder al vinden maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben al voorbij de crucible maar ik heb niets gekocht in dat gangetje naar de volgende kamer van de arena, hoe kom ik er nu aan?