sorry maar ik vind het echt triest als je mensen voor je code laat betalen hier is mijn 2e code RQXDJ-PQDHK-K2QWX-YXYJW-4DRRD have fun with it :b:
Jammer, die code werkt niet. De code die ik in mijn mail-box heb gekregen werkt ook niet... Leuk is dat Heeft er nog iemand een code over?
De ranks / unlocks die je behaalt in de beta blijven deze geldig in de volledige versie of ben je dan weer private etc?
ik wil ook zeer graag een key if possible! ik heb nog n 1 month trail kaartje voor XBL hier liggen om te ruilen evt.
Als jullie nou is lezen dan kan je ook zien dat de link die hier BOVENAAN in het topic staat, ook weer werkt. Je kan dus ZELF weer een key bemachtigen
Als iemand nog een code over heeft, graag Heb de link al geprobeerd maar werkt al niet meer, geen codes meer.
Alsof ik zo dom zou zijn om dat niet te lezen.... had het al 10x geprobeert toestrax, maar werkt niet meer
ik heb nog een key in de aanbieding, gekregen van amerikaanse buddy die bij gamestop werkt de eerste die na deze post hem claimt krijgt hem in zijn pm.