Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mijn laatste reparatie was Microsoft ook heel slordig geweest eerst kon ik de afstandsbediening gebruiken voor de xbox maar nu niet meer arrgh!:mad:
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Al eens naar de service gebeld en er achter gevraagd?
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar dat heeft toch geen nut? Dan zullen ze toch wel gelijk zeggen dat hij gerepareerd moet worden? Ik vind het erger dat hij een tijd weg is dan dat hij een klein defect heeft. Volgens mij is er trouwens nig wat naar de klote op de xbox, maar daar heb ik gelukkig niet veel last van.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Kan het zo zijn dat de ene game meer geluid geeft vanaf de DVD Drive dan de ander? Want bij bijv. GTA IV of FIFA 08 maakt ie minder geluid dan dat ie bij Halo 3 maakt..
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat de dvd bij de ene game harder draait dan bij de andere? Veel kleine bestanden tegenover grote bestanden? Spellen als GTA streamen constant van de dvd, andere niet?
     
  6. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Over ongeveer 2/3 maanden is mijn garantie afgelopen van de xbox. Ik heb heel soms last van vastlopers en ongeveer 1 keer in de 2/3 maanden een system error e68 foutcode. Verder heb ik de hitachi dvd drive. Nu heb ik er zelf niet zoveel last van, maar zou het verstandiger zijn om microsoft op te bellen en dat ze misschien (iets) repareren?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou ik wel doen ja, want als je nu al steeds foutmeldingen/vastlopers hebt is een kans op een RRoD vrij groot en een DVD-ROM Drive heeft ook een beperkte levensduur. In de meeste gevallen vervangen ze deze ook, zeker als je er nog eentje hebt van de eerste generatie die krassen kunnen veroorzaken.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Is dit normaal als je de RRoD krijgt dat het beeld freezed met strepen, en als je hem even uitzet dat ie het daarna eventjes doet en weer freezed en de RRod geeft? Heb M$ al opgebelt, en verwacht van hun dat hun een nieuwe geven want heb een Elite van de eerste lading.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Was bij mij ook.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het hangt er gewoon vanaf waar het probleem door wordt veroorzaakt en de een krijgt alleen foutmelding met code, de ander een compleet zwart scherm en dan ander dus dit soort symptomen. ;)
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bedankt voor de antwoorden! Hoop maar dat hij snel gemaakt kan worden, want heb nu juist Fable 2 en Saints Row 2 liggen :'-(
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Welcome to my world :'-(

    Bij deze dan ook even een vraag. Er waren er meer met die vage status. Eerst stond er een fout en werd het pakket teruggezonden naar de zender. Inmiddels is de zender veranderd in Frankfurt. Alleen is de status nog altijd onveranderd gebleven. Dus ik bel morgen wel even de helpdesk. Maar ik wilde toch even vragen of anderen, met hetzelfde verloop, inmiddels al meer hebben gehoord. Verloop van de status:

    Location: RAMPE
    Returned To: FRANKFURT, DE

    HERNE-BOERNIG,
    DE 10/21/2008 8:19 A.M. REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / SHIPMENT SUBMITTED TO CLEARING AGENCY
    10/21/2008 8:19 A.M. REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / RELEASED BY CLR AGENCY. NOW IN-TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 10/21/2008 7:23 A.M. RETURNED TO SHIPPER
    10/21/2008 7:10 A.M. OUT FOR DELIVERY
    10/21/2008 6:55 A.M. ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 10/21/2008 3:41 A.M. DEPARTURE SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 10/20/2008 11:44 P.M. ARRIVAL SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 10/20/2008 8:30 P.M. DEPARTURE SCAN
    10/20/2008 7:14 P.M. ORIGIN SCAN
    10/20/2008 4:06 P.M. PICKUP SCAN
    DE 10/17/2008 1:51 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet geen rekening houden met die status. Je Xbox 360 komt wel naar je toe. Nu zijn we in de weekend ddus veranderen zal het nu niet. Maandag staat er wel wat anders bij UPS. Ik heb ook zoveel rare statusen gehad maar heb nooit echt zorgen er om gemaakt. Xbox 360 komt toch altijd terug :)
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook maar vandaag heb ik een e-mail gehad van Microsoft dat mijn Xbox360 daar goed is aangekomen.
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Sins ik een nieuwe 100hz tv heb staan, ben ik er achter gekomen dat mijn Xbox 360 eigenlijk niet werkt zoals hij zou moeten werken. Bij het spelen van films hapert het beeld een beetje. Omdat ik eerst geen 100hz had merkte ik dit niet, maar sinds ik dit systeem heb valt het niet normaal op. Tijdens het spelen van games gebeurd precies het zelfde. Af en toe blijft het beeld even lichtjes hangen.

    Om te kijken of het niet aan mij tv lag heb ik hem op 2 andere lcd tv's aangesloten maar ook daar kwam ik erachter dat hij weldegelijk haperde.
    Toen een PS3 op mijn nieuwe lcd aangesloten en damn... supersnelle actie zonder haperingen!

    Hebben meer mensen hier last van gehad, en wordt dit probleem bij Microsoft herkent? Want heb het idee als ik hem opstuur ze het amper of niet gaan opmerken en hem retour terug zenden zonder er wat aan te doen.
     
  16. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik na 2 maanden stofhappen afgelopen zaterdag weer eens Oblivion speelde had ik voortdurend last van haperingen. Ingame laadtijden duurden eindeloos etc. etc, terwijl ik bij andere spellen daarvoor nog nergens last van had.

    Kan dit te maken hebben met de nieuwe spelupdate die ik van te voren heb geïnstalleerd die het spel een beetje heeft verziekt of moet ik mij zorgen maken dat er een RROD aan zit te komen? (Sinds een maand staat de xbox ipv op de grond, in een kast (maar wel met zo'n 20cm ruimte aan elke kant))
    Ik heb niet erg lang geleden de cache opgeschoond, dus ik betwijfel dat het daaraan ligt.
     
  17. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    De status van mijn pakket:

    Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
    FRANKFURT,
    DE 27/10/2008 8:03 IN TRANSIT
    FRANKFURT,
    DE 25/10/2008 4:24 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 25/10/2008 1:29 VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 24/10/2008 22:31 AANKOMSTSCAN
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 24/10/2008 20:30 VERTREKSCAN
    24/10/2008 12:49 AFHAALSCAN
    DE 22/10/2008 13:53 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    Dit snap ik effe niet, in Herne-Boernig is toch dat reparatiecentrum he?
    Hij is daar zaterdagnacht effe geweest en toen naar Frankfurt verzonden, vanmorgen van Frankfurt "in transit", destination: unknown...
    Zou hij al terug onderweg naar mij zijn? Lijkt me erg sterk dat er iemand zaterdagnacht tussen half 2 en half 5 daar wat xboxen staat te repareren, niet? indien dit wel zo is heb ik medelijden met die persoon :{
     
  18. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope in Frankfurt word er gerepareert
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    HERNE-BOERNIG,
    DE 25/10/2008 1:29 VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 24/10/2008 22:31 AANKOMSTSCAN

    Zo moet je het lezen denk ik, dus gerepareerd tussen 1:29 en 22:31
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    HERNE-BOERNIG is net over de grens in Duitsland, daar staat zo'n distributiecentrum van UPS. Daarna gaat ie naar Frankfurt voor reparatie..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina