Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik dacht andersom, ook wel logischer inderdaad. Hij is dus in het reparatiecentrum nu, dus dat wordt afwachten...
     
  2. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd zoemt mijn xbox wel heel erg hard bij sommige spellen, bijv bij Fable2. Het vreemde is dat wanneer ik hem plat leg hij veel minder geluid maakt. Nu zou het aan de dvd drive kunnen liggen? Maar dat zou wel vreemd zijn aangezien hij bij SR2 niet zo veel geluid maakt bij het afspelen van de cd. Iemand enig idee wat het is?
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    had precies hetzelfde als ik FIFA09 speelde maakte die enorm geluid alsof er ventilatie problemen waren, daarna deed ik Devil May Cry 4 erin en doet ie normaal, uiteindelijk kreeg ik een RROD en is nu dus weer naar Duitsland_0/
     
  4. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit :emo:
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er ook wel aan wel dvd drive je hebt hoor ik had die van generatie en die gaat uiteindelijk kapot, weet niet welke jij hebt, maar in het geval dat je een RROD krijgt en je stuurt de console op dan gooien ze wel de nieuwste drive erin :):thumbs:
     
  6. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu die Samsung drive. Had jij die Hitachi dan?
     
  7. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net een paar topics te lezen over RROD. Ik was blij dat het mij nog nooit was overkomen (heb m'n Xbox als sinds de release).

    Ik daarna m'n Xbox aanzetten om een dvd te kijken. Maar m'n voeding maakt sinds een paar maanden een raar zoemgeluid. Ik dus eventjes kijken en het kabeltje die in je adapter gaat een beetje aandrukken. Springt opeens m'n Xbox uit en kreeg ik de RROD. :'-(

    Code 0001. Ik alles loshalen (staat in de OP) en later weer aansluiten en hij deed het gelukkig weer. :)

    Toch maar even kijken voor een nieuwe adapter...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  8. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox.com status is als sinds donderdag: terug verzonden naar de klant.
    Maar bij UPS staat nog steeds: ontvangen factuur gegevens.
    De xbox helpdesk zei dat ze om de zoveel dagen opgehaald worden, iemand een soortgelijke ervaring?
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is onderweg naar je wees daar maar zeker van. Morgen of zo heb je hem al terug.
     
  10. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    De status zegt dit al sinds donderdag;).
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Owh raar de mijne sinds vandaag pas maar ik denk wel dat we hem deze week terug krijgen als dat zou zijn hebben ze toch aan hun woord gehouden dat het maximaal 15 dagen zou gaan kosten :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  12. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    De man aan de telefoon zei nog wel, dat ze soms even wachten totdat ze genoeg hebben voor een UPS pick-up.
    Ik heb er vertrouwen in dat we ze voor het eind van de week terug zien!
     
  13. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had die Hitachi drive (kut ding), ik denk dat het bij jou dan aan je koeling ligt dat ie zulk geluid maakt, in de gaten houden dus!!
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Jeej, vandaag mijn Xbox 360 weer in ontvangst mogen nemen.
    Althans mijn, heb een compleet nieuwe denk ik.
    Het serienummer is in ieder geval anders dan voorheen.

    Afijn, ik kan weer gamen. :cool:
     
  15. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Mijn xbox doet het vanaf nu dus ook niet meer. Het lampje rechtsonder knipperd en geeft een error, ik kan er niet veel over vinden. Dus zal eens gaan bellen wat er aan de hand is en of ze hem op kunnen gaan halen.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je de startpost van deze thread al bekeken? Daar staat uitleg over alle mogelijke errors. Maarja, Microsoft bellen is het enige wat je kunt doen en datgene dat altijd helpt. ;)
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    hai, even een vraag hoe werkt dat nou met opsturen. Ik heb een mail gekregen en daar staan 3 dingen in hoe ie opgestuurd gaat worden door UPS, ik heb een doos van me werk mee genomen wat opvulling en de sticker voor op de doos lag net ook in de bus.

    Maar wat nu? :D Sorrie voor deze debiele vraag, maar die mail vond ik zeer onduidelijk!

    bijvoorbaat dank!
     
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook vanaf vandaag de status dat mijn xbox opgestuurd is naar mij. Maar dat duurt normaal gesproken dus nog el even voordat ie daadwerkelijk wordt afgeleverd? Bij UPS staat ook dat zending gezonden is namelijk..
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je doet je Xbox 360 in de doos.
    Maakt de doos dicht en plakt die sticker op de doos.
    Je belt UPS om een afspraak te maken om de doos op te halen.

    Zo simpel is het eigenlijk, en die mailtjes zijn inderdaad vaag. ;)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks ik ga het proberen! :D Heb wel iets te grote doos meegenomen zie ik maarja dan maar opvullen met vuile was:b: misschien zenden ze dan wel gelijk een nieuwe Elite!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina