Muziek wordt slechter

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 28 feb 2003.

  1. Gameslave

    Gameslave Guest

    Ik vind dat de laatste tijd de muziek bij (veel) games steeds slechter wordt. Ze stoppen maar een beetje bekende nummers in hun game en klaar, zoals tony hawk 3 e n4 of pgr. Er wordt haast geen originele muziek speciaal voor de game meer gemaakt. Ook weinig lekkere rock meer bij tony. Dacht ik dat JSRF originele muziek had, bleek in dat spel een nummer te zitten die ook in PGR zit, ook niet origineel dus, dan wordt het maar muziek van de hard disc spelen. Wat vinden jullie?
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me erzelf niet echt aan eerlijk gezegd. Waar ik wel last van heb is slechte kwaliteit van muziek die ik op m'n HD zet... Het maakt niet uit of ik muziek haal van een CDRW of een originele CD er zit heel vaak ruis in de muziek die ik niet hoor uit m'n stereo...
     
  3. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Tss ..JSRF heeft ook originele muziek..alleen omdat 1 nummer ook 1 pgr zit is toch niet gelijk de HELE soundtrack onorigineel..spare me
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    mja keb der ook last van
    zodra het kan draai ik ook me eigen muziek
     
  5. Xstyle

    Xstyle Guest

    ik vind dat de hele Tony Hawk series juist hele goede muziek hebben
     
  6. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk IV heeft in mijn ogen idd een goede soundtrack. De mogelijkheid om zelf muziek toe te voegen maakt het in deze game helemaal af. Maar daar ging het nu niet om. De muziek past gewoon goed bij het genre. Maar het nadeel bij de muziek van Tony Hawk IV vind ik dat het niet echt veel verschillende songs heeft. Kijk bijv. naar Amped, die heeft echt veel songs! :eek:
     
  7. Gameslave

    Gameslave Guest

    TH1 had echt lekkere rock songs, wat echt bij het skate genre hoort, en daar is in deel 3 en 4 heel veel van weg, heb het idee dat ze er een beetje oude pop muziek in hebben gestopt wat ik erg jammer vind.

    Nee niet alles is meteen onorigineel, maar het is wel opvallend dat je dezelfde muziek in vercshillende games heb.

    Van ruis heb ik totaal geen last, en als je soundtrack van de games zelf speelt hoor je dan ook? misschien ligt het aan je xbox?
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met nfs:hotpursuit 2 en bij segaGT2002 ook mijn eigensoundtracks op de HD gezet. maar bij segaGT2002 speelt de game steeds maar weer de zelfde nummers af! als je een race begint begint ie vaak bij nr 1! ook als ie op random staat!!!!! :mad:
     
  9. kagemusha

    kagemusha metal head

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    mja bij skate spellen race etc.. doet de muzien er niet toe heh
    andere spellen wel en ik vind dat daar toch wel goede muziek in zit bv halo en morrowind
     
  10. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik heb morrowind nu al zo vaak gedaan dat ik gek van dat muziekje wordt!
    en als ik dan de muziek uitzet, mis ik toch weer de muziek, omdat die de sfeer in de game brengt
     
  11. kagemusha

    kagemusha metal head

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel een feit morrowind heeft goede muziek ma in het geheel maar 10 min ofzo en da voor een spel waar ge 200 urr moet op spele
     
  12. Gameslave

    Gameslave Guest

    Vind muziek bij tony of skatespellen wel het echte skatemuziek mag hebben wat tony weinig meer heeft. Maar er zijn ook actiespellen met goede sfeerbrengende muziek waar je geen popmuziek of wat dan ook bij wil hebben.
     
  13. the stealthgod

    the stealthgod The time has come

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me er eerlijk gezegd niet zo aan
     
  14. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zet sowieso de muziek altijd uit in de spellen, alleen effects vind ik genoeg.
     
  15. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0

    das niet echt slim, soms bepaald de muziek de gehele sfeer in het spel hoor.
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan wel wezen maar soms ben je je aan het concentreren of weet ik veel wat maar ik wordt af en toe helemaal knettergek van die muziek op de achtergrond.
     
  17. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja dat is vooral met JSRF erg.
    ik zeg ook niet dat het bij alle spellen de sfeer inbrengt, want bij bv. tony hawk ofzo vindt ik niet echt dat het voor sfeer zorgt.
    en bij morrowind juist weer wel
     

Deel Deze Pagina