1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock je wapens? ik wil wel eens een andere rifle dan die g3.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    halverwege het spel wordt de map 2 keer zo groot

    Door bij gunshops missies te accepten, dan moet je convooien aanvallen. Daarmee unlock je nieuwe wapens.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    word de map nog groter? :eek: ik vond um nu best wel groot zat :9
     
  4. ReVster

    ReVster Septims Diefje

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms staat er bij je objectives

    Find some more medicine by using the underground ( ofzoiets)
    dan ben je dus laag met je malaria pillen , en moet je dus snel ff opzoek naar een nieuwe dealer :p

    dit betekent meestal , ga van a naar B , neem dit mee , Geef aan Persoon X , kill soldaten die daar zijn etc
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Erger me echt kapot aan het snel respawnen van vijanden. Heb gewoon zelfs een keer gehad dat alle vijanden in een kamp respawnden terwijl ik ze één minuut geleden nog allemaal kapot gehad geschoten.......|:- Haalt voor mij wel het plezier uit de game.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen voor de MP of niet ?
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening, nee.

    Waarom?
    Trage gameplay, heel maggazijn op iemand leegschieten voordat hij dood is.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnit , had nog wel een beetje hoop dat ie net als voor de oude xbox gewoon fun zou worden , niet te gecompliceerde multiplayer , maar als ie alleen maar irritaties oproept dan is het zonde om die game te halen , want ik lees nu al in al jullie verhalen dat de SP nix voor mij is :mad:

    echt zonde !
     
  9. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    DE Sp vind ik wel erg goed,want de graphics zijn van een zeer hoog niveau,verschlllende missies,redelijk goed verhaal en goede actie.De mp vind ik ook minder,maar de singleplayer is zeker de moeite waard!
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben in de South Map nog geen enkele guard post tegengekomen
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ??
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net Far Cry 2 terug gebracht. Vond er te iritante minpunten in zitten.

    Het is gewoon te nep dat je soms dik een magazijn leeg moet schieten om een gast dood te krijgen.
    Het is gewoon nep dat je steeds wordt achterna gezeten door die guard posts.
    En het is uber iritant als je steeds ziekelijk veel moet reizen in combinatie met het bovenstaande.
    En het is ziekelijk nep dat je niet dood bent als je 10 kogels in je krijgt maar dat je wel dood bent door een auto die uit het niets verschijnt en uber zacht rijd en tegen je been aan komt.
    En de AI is meestal echt van bedroevend laag niveau. Ik stond net gewoon naast zo een guard en hij had het niet eens door.

    Eerst viel het nog wel mee maar ik begon me er steeds meer aan te ergeren.

    Dan reis je dik 15 minuten en ben je bijna bij je eind bestemming en kom je net langs zo een guard post en wordt je achter na gezeten. Dus je stapt dan natuurlijk uit om ze allemaal af te maken en dan wordt je ineens aangetikt door een auto en ben je mors dood en kan je opnieuw 15 minuten gaan reizen.

    Of je moet iemand killen in een dorp in de cease fire zone. Die persoon loopt ergens achter in een donker steegje waar niemand hem ziet. Dus ik pak me pistool met silencer en schiet hem mooi door zijn kop. En dan is het natuurlijk harstikke logisch dat ik heel het dorp achter me aan krijg omdat ik iemand in een donker steegje waar geen hond loopt en met silencer neerschiet.

    De game heeft ook goede punten zo ziet het er buitengewoon goed uit, is op veel punten het realisme hoog en zijn al die upgrades voor je wapens etc gaaf. Maarja zoals ik al zei vind ik de minpunten zwaarder afwegen en dat is niet de bedoeling.

    Kon hem net zonder problemen omruilen voor een tegoed bon bij de FRS en nu ga ik Fallout 3 bij de release kopen.
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet nu niet of ik Saints row 2 hou of omruil voor Far Cry 2....
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  14. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik dit zo lees dan laat ik hem wel links liggen..
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier. Ben momenteel bezig met Dead Space en dacht al Far Cry 2 te kopen voor nadien. Commentaar van cfreak24 doet mij wel serieus twijfelen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is maar 1 mening ( die je natuurlijk mag hebben)

    Persoonlijk begin ik hem steeds beter te vinden, ik was eerst ook van plan om hem om teruilen gelukkig heb ik dat niet gedaan.

    Na een tijdje krijg je betere wapens en heb net de MP5 gehaald en ik leg nu elke vijand neer binnen een seconde.

    Outpost kan je wel ontwijken, gewoon met de boot gaan of gewoon door de outpost heen rijden, en dan komt er maar een auto achter je aan, dus die leg je zo om.

    Na een tijdje wordt de map groter, en worden de outpost minder.

    Van dat dood gaan met de auto heeft die gelijk in, maar ik heb altijd een buddy "rescue ready staan die je dan wegsleept en in veiligheid brengt, en dan ga je gewoon weer verder waar je gebleven bent.

    Dat van die gasten killen in cease fire plaats, dat is irritant ja, maar je bent binnen een halve minuut er weer uit en van dit soort missies zijn er heel weinig.

    En bij mij is de AI gewoon erg goed, misschien dat ik hem ook op Hard speel.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    het nogal logisch dat je door mensen wordt aangevallen als huurling.
    je bent om die oorlog te stoppen, er zijn geen regels meer in het hele land niet en dan vind je het gek dat mensen die je dwarszit dood willen schieten?

    heb trouwens totaal geen last van die respawns.
     
  18. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een erg goede game. Het respawnen kan soms vervelend zijn, maar het is een shooter! Meer mogelijkheden tot schieten dus! Ik heb geen problemen met de AI, vind hem zelf erg sterk en de gameplay kun je zelf bepalen wat erg leuk en divers is. Wat mij betreft echt een aanrader, het spel wordt steeds beter, evenals je wapens en dus ook de hoeveelheid kogels die je nodig hebt om iemand om te leggen.

    Geweldig om vanaf een rots in de verte en in het donker een kamp kapot te snipen door een olievat te laten ontploffen waardoor alles in de fik vliegt!
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net FarCry2 gekocht. Het lijkt mij een erg vet spel. Deel 1 was namelijk ook erg bruut. De minpunten die ik hier heb gelezen vind ik erg meevallen. Ik laat het wel weten wat ik er van vind als ik vanavond wat gespeeld heb!
     
  20. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat nog niet maar ze hebben nu hele leuke auto's... die wapens die daarop zitten zijn zo enorm sterk!

    trouwens ik ben het HybridTheory85 eens, het is idd zo dat je in het begin een G3 krijgt, nou daar schiet je een bakje boter nog niet mee kapot... als je op den duur een AK kan krijgen zal je het verschil wel merken.

    die vlammenwerper is ook leuk, ff een stadje in de hens steken :9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina