1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] - Mysteries [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 21 okt 2008.

  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Inderdaad vreemd.... ik zal zo meteen kijken of ik het huis op de hoek kan kopen, er is namelijk daar namelijk ook een dichte deur...

    Voor de rest zijn er op de graveyard van bowerstone beelden die maar een keer bewegen als je de juiste bewegingen maakt,ik maakte de foute bewegingen. Iemand enig idee wat je krijgt als je ze alle correct doet?
     
  2. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hetn og wel zo dat je over vaste paden moet lopen, zoals in Fable 1?
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Er is wel veel meer vrijheid dan in Fable 1, maar verwacht geen oblivion oid
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een of ander onzichtbaar of superklein mannetje dat me volgt en de hele tijd af loopt te kraken. met een iers accent misschien een lepricaun(?).

    hij zegt zinnen als: je kan nog geen ... raken met een ...

    weet niet meer de precieze dingen maar hij loopt de hele tijd te zieken en je kan me toch niet vinden zeggen.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Een post eerder of ergens anders staat dat het gargyoles zijn.Je moet rond je heen kijken,vaak omhoog,en die STENEN STANDBEELD HOOFDEN neerschieten...
     
  6. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja had het net gelezen. maarja die dingen zijn redelijk lastig te vinden en ga er verder ook geen toch aan verspillen
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Op weg naar Westcliff heb ik net ook zo'n gargoyle kapot geschoten,
    toen kreeg ik een gargoyle map waarop stond:

    This ancient scroll, found among the rubble of the stone gargoyle you destroyed, contains the following words:
    Ach, think you're a right smart arse, don't you?
    Well, you'll never find the Lost Gargoyle treasure.
    Not in a million years. It's too well hidden in the river dungeon of the City of Stones.
    So There!,
    At the bottom of the scroll is a detailed map showing a location in bowerstone market

    Ben benieuwd, klinkt als een onderwater stad
     
  9. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar eens onder de brug van bowerstone market:)
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is daar een grot waar je de schatten kan ''ophalen'' die je heb verdient met skulls schieten, bij elke 10 kun je een kist openen. Tevens is het mogelijk om een brug te maken met een schat die je krijgt als je ze alle 50 vind
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn precies Gargoyles? Ik was laatst op de graveyard en daar had je inderdaad een beeld die reageerde op mijn expressions.

    Ik deed 1 of andere expression en toen leunde hij zeg maar naar voren waardoor er iets op de steen viel waarop het beeld staat.

    Ik kan dit alleen niet oprapen o.i.d , heeft iemand een idee wat dit is?
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Had ik ook en volgens mij hebben we gewoon de verkeerde expression gedaan en blijkbaar kan je niet terug proberen.
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dan hebben jullie juist een goeie expression gedaan anders krijg je een soort force push van die standbeeld, kijk even goed rond in de buurt want meestal gaat er een deur in de buurt open:)
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik zal eens rond kijken en kan iemand me nog vertellen wat Gargoyles zijn?
     
  15. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Gargoyles zijn simpelweg stenen hoofden die je beledigen. Als je in de buurt van een Gargoyle komt, hoor je gevloek en getier over jouw.Als je ze allemaal (of per 10 dacht ik) door hun knar knalt, kan je iets halen in de Gargoyle Grove ofzo. Die vind je in Bowerstone onder water, als ik het goed heb.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De Gargoyle Trove is onder de brug met al die stalletjes.
     
  17. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik heb even een vraag, als je vecht en je balkje raakt leger doordat je geraakt wordt, dan moet je eten of potions en tot nu toe heb k bijna alleen maar gegeten, en nu is mijn personage nogal dik, en daar heb ik niet om gevraagd :p kan ik hem op een of andere manier weer normaal krijgen ( smal)
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de groente boer.. groentes halen.. ozals tofu enzo.. er staat bij info -10 fat..
     
  19. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke thnx ;) , dus vlees eten maakt je dik en groente niet en je word er puur van want ik speel alles goed, maar mijn corruptie staat best ver naar links.
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    OOoh, dat zijn dus die stemmen die me steeds naroepen...

    trouwens, hebben jullie ook al Sketch fragments?

    Op het moment heb ik First, Second en Third. De eerste leek op een boodschappen lijstje, met de tweede leek het een krab als je je ogen wat dichtkneep, nu ik een derde heb lijkt het op een map...
    Ik kreeg ze nadat ik ben aangevallen op willekeurige plekken in Albion, Voornamelijk rookridge.
    Qua main story ben ik nu in een havenstad.
     

Deel Deze Pagina