Platforms Xbox 360 Uitgever Sierra Entertainment Developer Swordfish Genre Derde Persoons Shooter Release datum Xbox 360 4e kwartaal 2008 Belangrijke Features Coöperatieve Multiplayer Online Multiplayer XboxWorld gamepage informatie Moderne rapcultuur is prominent aanwezig op de straat en in de media. Eén van de figuren die een carrière heeft gemaakt met een stoer imago is 50 Cent. Een aantal jaar geleden kwam er een videogame uit gebaseerd op deze raplegende, die het bijzonder goed deed op de Xbox en Playstation 2. Inmiddels is een vervolg al een tijdje in de maak onder de naam 50 Cent: Blood on the Sand. Check hier onder de eerste details. In 50 Cent: Blood on the Sand zal de rapper 50 Cent zijn rol als videogameheld wederom op zich nemen en in een verhaal verzeild raken waarin je je eigendommen moet beschermen en je geld terug moet halen van een gemene drugsbaas. Het spel belooft nieuwe manieren om te vechten met wapens en hand-tot-hand, evenals nieuwe originele muziek, graphics en verhaal. Ook zal het spel voor het eerst coöperatieve actie bevatten met een ‘drop-in drop out’ multiplayermodus waarin gamers wanneer ze willen in het spel kunnen komen of verlaten. Samen kun je vervolgens nieuwe counter-kills maken, rijden en vechten in de lucht. Screenshots XboxWorld Gamepage Klik hier Ik kon nog geen topic vinden over dit geweldige spel. Praat hier dus over deze shooter. Persoonlijk denk ik dat het spel opzich wel potentie bied, alleen jammer dat zo'n groot media figuur als 50 cent de hoofdrol vertolkt. Wat denken jullie?
Jij Winterbase, de gene die liever naar K3 luistert dan naar Hip Hop ( Al heeft 50 Cent daar niks mee te maken, eerder met kinderliedjes ) maakt een topic over de beste game van 08/09, had ik niet verwacht van je. Maareee, dit is een GOTY.
Geen idee of dit een goede game wordt, maar 50 Cent = Lose Om die reden niet eens een trailer gekeken. Wat een idiote vent is dat.
Wat ik van 50 cent & z'n game vind? Laat ik het erop houden dat ik waarschijnlijk een ban zou krijgen als ik dat hier neerzet.
Dit gaat echt nergens meer over, een verhaal van niks. Alleen sommige nummers van 50 zijn nog wel chill hoor
Ah man, dit is toch 3x niets... Een rapper die ineens iedereen aan vlarden schiet, zelf 20 kogels vangt maar niet dood gaat... Neee dit gaat hem niet worden. Al moet ik wel zeggen dat ik de Graphics er goed uit vind zien.
Ik voel een 25 pagina's tellend "50 cent bash" topic aankomen. @ k3 opmerking ergens hierboven: Die shitmuziek is echt geniaal in combinatie met Gears of War.
nou wat een feest.. een 50cent game kunne alle kleine nep gangster kindjes helemaal los gaan op hun xbox :{ @ Deji wat dacht je van de title?
50 cent of phill collins wat maakt het uit. Spel ziet er wel leuk uit en grafisch ook wel ok volgens mij
Echt een afgezaagd verhaal zeg. Fifty die het opneemt tegen irakezen of whatever. Het ziet er tof uit maar helaas is het zo dat het over 50 cent moet gaan. Al ziet het er best mooi uit.
Screens zien er wel aardig uit, vraag me alleen af hoe 50 Cent in een of andere sloppewijk verzeild is geraakt...??
Beste game van 08/09 is wel duidelijk. Deze game gaat hogerer cijfers krijgen dan welke game ook dit jaar. Ik denk dat Gears of War 2 nog wel eens last kan krijgen van dit spel, qua verkoop, uiteraard ook op kwaliteits gebied. Deze 50 cent game bied natuurlijk alles wat jongens en, wellicht ook meisjes in de leeftijdscategorie van 12 tot 15 wensen. Dit topic maakte ik trouwens omdat ik dacht dat Dulle hem anders zou maken, wou hem wat werk besparen, dus vandaar.
Je verwachting zo laag mogelijk bij stellen dan kan het alleen maar meevallen. Eigenlijk moet je wel bedenken: Hoe zou dit spel zijn zonder kleingeld maar met Rambo, Schwarzenegger of welke andere actieheld dan ook. Waarschijnlijk zou het dan minder slecht ontvangen worden. Voordeel. Ook al blijkt het achteraf een geweldig spel, het verdwijnt supersnel naar de budgetbak. En dan hebben we goedkoop een goed spel over onze vriend kleingeld. Beter 50 cent in de hand dan een euro kwijt in het zand. (om gelijk maar de man een nieuwe status als wijsgeer te geven ook)
50 cent, wat een kut naam ook eigenlijk. Ik dacht dat die vent gestopt was omdat een andere rapper beter verkocht ofzo. Het zal ook maar zo een PR-Stunt geweest kunnen zijn.