ConsoleGaming.eu!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoldStriKe, 28 okt 2008.

1. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    ConsoleGaming is vernieuwd en verbeterd! Er zijn/komen nieuwe ladders

Het volgende bericht is in het engels, ik hoop dat jullie het kunnen lezen en zo niet kan je altijd ConsoleGaming.eu bezoeken. en vragen voor meer informatie bij een van onze staff leden

Met vriendelijke groet,
    GoldStriKe
    Gears of War 2 (360) Admin
    ConsoleGaming.eu

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Het zal mij benieuwen of de goeie clans ook weer naar consolegaming komen.
    want wat er nu op die ladders staat is niet veel soeps!

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Consolegaming vind ik persoonlijk 10 keer beter dan gamebattles. De teams die er zitten zijn over het algemeen veel sportiever. Verder is de site heel overzichtelijk en je hebt minder lag omdat je vooral met Europeanen speelt. Wij gaan dus zeker weer via consolegaming spelen. :)

edit: topic staat trouwens in clangedeelte kan misschien ff worden verplaatst ?

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  4. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry ik wist niet waar ik het moest plaatsen, dus ik dacht plaats het hier maar, mijn excuses *)

Maar inderdaad als iets niet goed is aan ConsoleGaming, kan je altijd posten wat er verbeterd moet worden we zullen luisteren en kijken wat we kunnen doen met jouw idee/suggestie.

Ik hoop jullie daar allemaal te zien!

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik de matchfinder van GameBattles véél beter werken..

6. Knipschaar

Knipschaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook een punt die wij naar voren hebben gebracht, de Match Finder moet hetzelfde idee krijgen als die van GB.

Daarnaast proberen wij de ladder zo aantrekkelijk mogelijk te maken zodat men gewoon naar ons komt om te spelen en niet alleen op GameBattles blijft.

KnipschaarNL
    Gears of War 2 Head Administrator
    ConsoleGaming.eu

7. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    komt gewoon omdat daar veel meer mensen zitten op gamebattles.
    Ik vind consolegaming ook veel beter werken.
    Daar kan je tenminste in contact komen met de admins als er iets fout gegaan is.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang dat nog niet in orde is zullen de 'grotere' teams wegblijven, omdat het namelijk veel te veel werk is steeds eerst contact op te nemen met clans, het kan tijden duren voordat je eindelijk een match gevonden hebt.

Een nadeel aan de GameBattles matchfinder is echter dat je clan kan tegenkomen die zwaar boven je niveau, of juist onder je niveau zitten. Misschien dat er aan de hand van het xp-systeem iets gemaakt kan worden, waardoor je alleen clans van eigen niveau tegenkomt. Dit werkt natuurlijk alleen wanneer er genoeg clans op de ladder actief zijn, dat begrijp ik.

9. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik ook, als 1 schaap over de dam is volgt de rest.

en waarom zou de community niet willen helpen om clans over te halen?
    Wij doen ons uiterste best om ze over te halen, ik speel/speelde zelf ook in clanverband nu niet meer, maar het lijkt me handig iemand te hebben die met vele clans in contact komt, en die dan overtuigen dat ConsoleGaming beter is.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bijvoorbeeld een toernooi organiseren samen met Xboxworld.nl.. Hierdoor wordt jullie naamsbekendheid groter, waardoor er vanzelf clans zullen overstappen en zoals je al zei: als 1 schaap over de dam is volgt de rest.

11. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk we komen al iets verder, want ik wil eigenlijk precies van jullie weten wat er mis is aan de matchfinder, veel mensen zeggen dat hij slecht is, maar dan blijft het er ook bij.

Ik wil van jullie weten wat er PRECIES slecht is aan de matchfinder van ConsoleGaming, zodat we er wat aan kunnen doen. En we hebben jullie allemaal nodig om het actief te maken. Het kan wel zijn dat "1 man can make a difference" maar dan moet de rest ook meedoen, want je ziet ook in die reclame 1 man begint en dan helpt de rest mee. Ik wil graag dat jullie ook meehelpen.

Alvast bedankt,
    ConsoleGaming.eu

12. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een goed idee, we hadden ook een idee om bijvoorbeeld mee te helpen op verschillende LANs zoals Fariko en AR Gaming, maar inderdaad we zijn druk bezig om verschillende ideeën te bedenken om het actief te krijgen, en elk idee van jullie is welkom, zoals dit idee is zeker goed *)

13. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Je zou het kunnen combineren.
    een soort online leage waar je elke week 1 keer voor moet spelen.
    en de beste 16 teams op LAN het laten uitvechten!
    dan moet je de LAN in samenwerking doen!

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de release van Fifa 09 werden er direct diverse toernooien georganiseerd door verschillende members van XBW. Alle uitslagen worden hier handmatig doorgevoerd en bij jullie is dit allemaal geautomatiseerd. Die toernooien die jullie kunnen organiseren zijn dus een stuk aantrekkelijker en betrouwbaarder..

Ik durf met zekerheid te zeggen, dat dit bij de release van GoW 2 ook zal gebeuren. Het enigste wat jullie dus hoeven te doen is eigenlijk een topic aan te maken, zoals die anderen dat deden met hun Fifa-toernooien. Gewoon bij de release er direct bovenop zitten. (Gratis marketing)

Weet alleen niet of XBW hier blij mee is, want het is toch een soort van reclame.

----

Bij GameBattles kan je van de homepage al direct doorklikken naar je eigen teams in diverse games. Hier staat dan groot: 'Find A Match' en plop je zit in de matchfinder en ziet een lijst met clanmatches. Het enigste dat nog nodig is, is de juiste selecteren. Dat is dus de eerste tip: Keep it simple!

Nog een ander nadeel van de matchfinder van GameBattles, naast die ik net noemde, is dat je niet direct kan zien welke spelers van een team spelen. Dus als je tegen een groot team moet, is het niet direct duidelijk welke spelers er spelen. Daarom lijkt het me handig om een contactpersoon tegelijk te laten zien met de maps, die je kan toevoegen, maar volgensmij hadden jullie al een syteem met contactpersonen?

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet elke clan heeft behoefte aan LAN's, hierdoor zullen er al meteen een stuk minder aanmeldingen zijn..

16. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik hieruit opmaken dat eC een herstart gaat maken :)

17. GoldStriKe

GoldStriKe Hoi....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zal het even bekijken, maar ik zal eerst even contact opnemen met xboxworld hierover, en even kijken of we misschien iets kunnen regelen.

Maar met wie moet ik dan contact opnemen?

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Yo wesley,
    nee eC is niet meer,,

Maar danny richy tim rick en ik gaan naar rome als team. :) En na rome zal er weer een vast team komen. Je hoort het nog wel ;)

19. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog speelde, vond ik dat het niet echt actief was. Ook zaten er een paar vet irritante bugs in.

Maarja, zal wel gefixed zijn. Dat was toen cc net online ging. Misschien meer tournooien

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk.. Mirik

Deel Deze Pagina