Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh ik schrok al! dat ik de enige was :lol:

maar wat zijn die backwards dan ?

2. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Bedankt..!*)

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Backwards Compatibility houdt in dat je gewoon oude Xbox games kunt afspelen, en ook gewoon op een normale manier zonder problemen :)

4. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    en nog een vraag :
    zijn er nog andere demos te downloaden dan die je op je marktplace hebt of heeft iedereen van de wereld de zelfde demos die je zelf ook kan downloaden?
    of kan je nog demos toevoegen want ik zie bijv. geen ek 2008 ofso maar wel 2006 WK dus ik d8 misschien moet jee een update ofso doen?!

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De Marketplaces verschillen inderdaad van demo's : Soms komt een demo zlleen in NL, of alleen in Amerika uit, maar dat is zelden. Hiervoor raad ik je aan 2 accounts te hebben: 1 NL account en 1 USA account :)

En je kunt zelf geen demo's toevoegen, nee. En je moet ook niet updaten, en sommige demo's worden automatisch verwijderd van het Marketplace, maar dat is ook gewoon zelden.

6. chillum

chillum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox arcade externe hd en mkv

Na wat forums afgezocht te hebben post ik toch maar een berichtje hier.. echt concrete antwoorden kan ik niet vinden, zie door de bomen het bos niet meer eigenlijk...

mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is om als ik nu een nieuwe xbox 360 arcade koop er een externe usbschijf aan kan koppelen om mkv files af te spelen... alvast bedankt!

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan!
    Alleen speelt de 360 geen MKV. bestanden af maar wel WMVHD en MP4 op die manier kun je toch mooi HD kijken!\o/
    Je moet alleen wel even je Harddisk met McDrive omzetten naar apple bestand zodat er onbeperkt grote bestanden op kunnen

8. chillum

chillum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan! zoals ik verder heb gelezen op dit forum hoef ik hier dus niks "illegaals" voor te doen? geen geflash of gemod dus?

bedankt voor je antwoord! bart smit had een leuke aanbieding namelijk :)

9. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maar een 360 kopen heb ik besloten (eindelijk dan! :)), alleen er is één ding wat me nog niet helemaal duidelijk is. De wireless controller die gewoon bij de 360 zit, hoe zit dat met het opladen daarvan? Aangezien er op het internet allemaal play&charge kits e.d. verkrijgbaar zijn en het soms ook wordt aangeraden om erbij te kopen.

Nu wou ik dus graag weten hoe het opladen precies gaat van de wireless controller.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zitten standaard oplaadbare batterijen bij, maar je kan dan het beste een play and charge kit erbij kopen. Als je controller leeg is plug je die boven in je controller en de andere kant in de xbox. Zo kan je doorspelen en dan laad tegelijk op. en ipv van de batterijen zit er dan een accu.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De play and charge kit zelf laadt overigens evt aanwezige batterijen in de controller niet op. Het moet echt de accu zijn die er in zit. (mocht je 1 kit voor 2 controllers willen gebruiken)

12. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor soort oplaadbare batterijen zitten er standaard bij dan? Speciale xbox-batterijen om het zo te zeggen? Of 'gewone' huistuinkeukenbatterijen?

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zitten gewone batterijen bij, geen oplaadbare ofzo.

14. wjtheman12

wjtheman12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje
    ik ben van plan om binnenkort een xbox360 te kopen, maar ik heb misschien een probleem.
    ik heb thuis een klein tv'tje staan waarbij in de handleiding staat, dat hij op 50 Hz werkt.
    maar als ik mijn oude xbox(1) op die tv aansloot, kon ik de xbox op PAL 60 zetten en zonder problemen spelletjes spelen.
    zou die dan ook bij een xbox 360 PAL 60 spellen kunnen afspelen?

/Mod Post jouw vraag wel in de goede thread en doe dit dan ook maar 1 keer
    /Mod Heb jouw vraag al beantwoord in de HDTV thread - Melbuuln

15. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb sinds gister Fable 2. Ik wil nu met mijn zus een co op doen, maar hij slaat niet op. HIj zegt dan: you have no saved games. Ik begrijp niet helemaal wat ze bedoelen. Iemand misschien een oplossing?

Alvast Bedankt,

Maysam

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over je gamerpic: Als ik mijn gamerpic bekijk in het blademenu zegmaar ziet hij er heel scherp en mooi uit, maar als ik hem bekijk in mijn guide-menu ziet hij er heel erg onscherp en enigzins "vervormd" uit, heeft iedereen hier last van?

17. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, de Xbox360 ondersteund dit gewoon standaard!:)
    Ik kijk zelf ook altijd Prison Break enzo in HD als WMVHD bestand\o/

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt, moet je echter wel van iemand downloaden met een goede source ;) Ach, dat Full-HD serie gedoe laat nog wel een aantal jaren op zich wachten. To be honest, ik zie echt geen ruk verschil tussen een FULL-HD en HD-READY TV. Tegenwoordig zit dat zo dicht op elkaar.

Grappig, een licht-blauwe 360 joystick ( officiële ) is 15 euro goedkoper dan de normale witte en zwarte hahaha.

19. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt mijn 360 binnen en ik vroeg me af hoe ik hem het beste kan behandelen O-)

Ik wil natuurlijk niet dat hij dood gaat, dus hoeveel leefruimte heeft een 360 nodig?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij moet goed zijn warmte kwijt kunnen, dus stop hem niet in een dichte kast, zeker aan de achterkant moet het open zijn. En persoonlijk zet hem horizontaal neer en niet verticaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina