Mijn hond heet Beautje (De naam van mijn eigen hond) Treasure Hunter ***** Combat ***** Zo een beetje alle expressions heeft hij al, behalve Roll Over, Backflip & Growl. Heeft iemand tips waar ik die kan vinden Mvg, Pasquale
vraag voor iemand die het spel uit gespeeld heeft! Spoiler Weet iemand of ik na de keuze om iedereen weer tot leven te laten komen en dus je hond kwijt bent of je je hond nog terug kan krijgen over een andere hond mischien?
heb een vraag heb gister deze game gekocht maar vroeg me af of als ik de storyline heb uitgespeeld of ik daarna gewoon vrij kan rondlopen in de wereld of dat je enkel dan opnieuw kan /moet beginnen voor eventuele sidequests/ achievements te halen ????
Neo heet ie, net als me Mastino Napolitana die binnenkort mijn huis reallife komt bewaken Leuke toevoeging de hond in de game!
Heb nog nagedacht ( kan ik doen omdat ik 't spel nog steeds niet heb ) en ik denk dat ik hem Caesar ga noemen
Caesar? Dat is de naam van dat hondenvoer toch? Ik dacht dat je dat beest Schillinger ging noemen... Of Burrrrrr Rrrredding! Har! Har! Har!
whaha lol , ach ik heb nog tijd zat om na tedenken over de namen voor de hond. Het is ook goed mogelijk dat ik hem Mulder noem En bij de 2nde run als ik voor evil ga dan noem ik hem iets van Schillinger
Spoiler Als je op het eind de keuze kiest om je familie terug te laten keren. Keuze: LOVE geloof ik. Dan komt je hond ook terug. Ken je mooi verder zoeken naar schatten etc.
oh en mijn hond heet Jackell. Level 4 treasure Level 4 War Gister uitgespeeld en nu alles proberen te unlocken........(klote gargoyels)
Wat wel leuk zou zijn,als je pure Evil bent tegen alles en iedereen. Maar dat je je Hond liefhebt en aaitjes geeft,of kan dat weer niet?
Wat is eigenlijk het nut van die naam? En ik ben in een winkel in Bowerstone meerdere, verschillende halsbanden tegen gekomen. Hebben die bepaalde voordelen of puur uiterlijk?