Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit mode en dan Register Player misschien?
     
  2. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde een tijdje DMF bij Boca Juniors en speelde dan het liefst met een wide-camera omdat je het spel achter je erg goed in de gaten moet houden. Nu ben ik bij AZ AMF en dan speelt de verticale cam wel aardig omdat je sneller looplijnen naar het vijandelijke doel herkent.
    Ik zit nu in mn 4e seizoen en ga met AZ voor de titel.
    Overigens zitten er aardig vreemde zaken in:

    ronaldinho bij de graafschap,
    flamini bij volendam
    gregoor van dijk bij man utd
    maarten fledderus in het fifa team vh jaar
    cornelisse wereldvoetballer vh jaar :confused:
     
  3. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook, na de eerste transferperiode, eeste seizoen, zat ineens iniesta en sergio ramos bij feyenoord :confused:. Net alsof die daar willen spelen :confused:. Zelf zit ik nog steeds bij NAC, niet mijn favoriete club, maar je moet ergens beginnen he :).

    Edit:
    Had trouwens gisteravond mijn eerste online-pot gespeeld. Wat een drama. Had wel 4-1 gewonnen, dat dan weer wel, maar eerlijk is eerlijk, ik was ook veel beter. Er is idd teveel lag. Soms merk je t, en soms gaat t heel sneaky, dan glipt ineens de tegenstander zo door je verdediger. Dat maakt t voor mij gewoon niet leuk. Hij had barca, op zich al btje jammer, want hun aanval is echt fokking snel. Ik nam toen maar ipv Ajax, Real Madrid. Met hun kan k lekker verdedigend spelen en dan counteren met sneijder en v nistelrooij. Maar ik kwam dus totaal niet aan mijn voetbal toe, enkel en alleen omdat er niet te verdedigen viel:confused:. Erg, erg jammer. Ik wacht met mijn volgende wedstrijd totdat de lag problemen zijn opgelost, en anders jammer maar helaas, blijf ik wel offline.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  4. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kloppen die transfers ook voor geen meter, dit is de aanval van Volendam in 2010 nog maar. Voor zo'n aaval zou iedere club een moord doen8).

    Podolski - Palacio - Kader Keita
    _________Kewell

    Enzo speelt Dida voor NAC en Vicente bij PSV (maar daar heb ik geen probleem mee want ben zelf de spits bij PSV;))
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhm ik kreeg net een update, wie weet wat deze heeft veranderd?

    Edit: ow lol, ik deed perongelijk pes 2008 erin
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    EDIT: lama
     
  7. Kasper_

    Kasper_ Hmm

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die graag alle kits e.d. hebben, de eerste goede option file's staan al op internet... waarschijnlijk mag ik hier niet linken maar ff googlen doet wonderen zullen we maar zeggen.


    Vind Be A Legend iets te sloom. En dan bedoel ik het groeien van je personage. Ik ben nogal ongeduldig van mezelf, dus dan krijg je het al..
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb inmiddels een basisplaats veroverd bij Ado Den Haag.
    Merk wel dat ik steeds vaker op de juiste plek aan het lopen ben.

    Minpunt is trouwens wel als je een vrije trap genomen hebt en hij komt via de muur weer terug blijft de speler heel vervelend stilstaan.
    In plaats van dat hij nou naar de bal toe loopt en ik er wat nuttigs mee kan gaan doen.
    Daar erger ik me af en toe wel aan..
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De patch 1.2 schijnt uit te zijn?
     
  10. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    heb niks van patch gemerkt misschien moet ik em restarten?

    in iedergeval wat ik wou posten was must buys voor je master league.

    ik laat de be a legend eventjes links liggen en ga eerst de ML domineren.

    ik heb 2 ruwe diamenten gevonden inmiddels. gaat hier om Gambino(17,cmf,smf,sb) en Chirne(22,SMF,SS).

    iemand anders suggesties?
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is inmiddels offline gehaalt lees ik. 3 November komt ie als het goed is, het is al bevestigd dat :
    - Man U en Liverpool allebei 3e CL kit krijgen.
    - CL logo nu ook op de shirtjes.
    - 4 Spaanse teams erbij zitten ( waaronder Atletico ).
    - Spelers die misde zijn toegevoegd (waaronder Gudjohnson ).
    - Transfers kloppen nu allemaal.
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben benieuwd :D
     
  13. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel hem eigenlijk nu wat vaker op de PC omdat ik daar op dit moment een widescreen scherm heb en dat het lekker te patchen valt.

    Online op de 360 heb ik de afgelopen dagen bij mij en mijn tegenstander een groen lampje. Heerlijke online potjes gespeeld dus.. met wat overwinningen maar ook (onverdiende) nederlagen. Ik heb iets van 530 punten maar dat schommelt op en neer van 500-550. Maarja dat intereseert me vrij weinig.. leukste is als je van iemand positieve feedback krijgt en vantevoren dus een lekkere pot heb gespeeld.

    MasterLeague of League of become a legende mode begin ik eigenlijk niet aan. Je speelt iedere thuismatch in hetzelfde stadion en het gaat toch vrij snel vervelen. Ik speel dus eigenlijk alleen nog random matchen offline en online. Blijft het leukste.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit is wel de update voor de PS3 hè? Van de Xbox update is nog niks bekend.
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel tegelijkertijd komen Han...
     
  16. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck gudjohnson.

    Scheva terug naar milan :D
     
  17. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Net tegen de nummer 5 overall in rankings gespeeld. (joselillo :cool:

    Ik liet nauwdrukkelijk merken dat ik een eredivisie club wou pakken.. ik had hem op AJAX geselecteerd en net toen de tijd om was switche hij naar Valencia.

    Wedstrijd werd 0-0.. hij stelde niet al te veel voor.. alleen met Villa maakte hij goede dribbelacties. Shots on targets en de balbezit had ik meer. Toch netjes met AJAX tegen Valencia tegen zo'n hoog gerangschikte speler.

    Iemand potje vanmiddag doen voor 18.00 uur.. voeg me maar toe.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    die online ranking zegt niks. Alleen maar dat sommige ALTIJD topteams kiezen. Of sommige cheaten ook door steeds tegen iemand te spelen die hij kent ofzo(weet niet precies hoe ze het doen) en diegene quit dan steeds. Zo zie je in de top50 allemaal spelers met een winning streak van 80+ wat natuurlijk niet kan.

    En dat mensen op het laatste moment toch een topteam kiezen snap ik ook niet. Laatst had ik dat ook, wilde ik milaan kiezen, maar die andere ging op fenebache staan. Ik dacht ok dan kies ik wel ajax. Toen ik gekozen had veranderde hij snel naar man utd. Ik had die wedstrijd met 3-2 verloren, alleen omdat hij een aantal keer door me verdediging heen kon rennen met ronaldo. Ik snap dat soort mensen niet die persee willen winnen op wat voor manier dan ook. Het gaat toch juist om de fun.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Precies. Net 2x op rij verdiend verloren.:b:
     
  20. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    stuur je nooit een berichtje erachteraan..als ik zo'n mafketel heb dan stuur ik een berichtje erachteraan waarom hij dat doet en hoe kinderachtig dat wel niet is etc.
    Echt, heb zo'n hekel aan dat soort acties..ga gewoon lekker spelen..vind het ook veel mooier om met Groningen of een keer Celtic of wat voor elftal dan ook te spelen hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina