iedereen klaar voor morgenavond 21 uur zorg dat je zeker om 10 voor in de kleedkamer zit zodat we om 21 uur stipt kunnen beginnen. Degene die nog mee willen doen ff gamertag achter laten en dan stuur ik je vandaag nog een invite.
Aah ik was te laat voor 10vs10.Ik had bezoek Kan je nog afspreken voor de volgende keer met dat ander team ?
Dat andere team was er niet meer, zij hadden niet genoeg volk dus hebben we gewoon quickmatchen gedaan. Xerofox moet de achievement ook nog hebben en hij is ook coach van ons team. Zelf ga ik hier geen tijd meer in steken om dit alles weer op poten te zetten. Als juliie een datum en tijd hebben wil ik gerust meedoen om jullie weer te helpen.
Xerofox: als je nog iemand nodig hebt voor de volgende keer, moet je me maar een PM of FR sturen. Ik moet nl ook nog een keer winnen
Met jou erbij heb ik 4 man. 1. Xerofox 2. crowbar 3. friend 1 4. friend 2 5. 6. 7. 8. 9. 10. quote deze lijst als iemand mee wil doen. Zodra we 10 man hebben dan gaan we ervoor. Ik wil dit weekend kijken of het zal lukken, ws. op de zondag.
Ik help jullie sowieso als ik kan, zal het forum regelmatig bekijken om te zien wanneer dat jullie een datum en tijd hebben vastliggen.
Ik doe wel mee : Ryd4n Misschien kunnen we zondag 10 tegen 10 doen van XBW iedereen? @ Xerofox, voeg mij dus maar toe
kan iemand mij uitleggen hoe je met je club tegen andere clubs speelt we zitten nu in de kleedkamer maar verderkomenwe niet ?
als ik nog mee kan doen wil ik wel, maar moet ik eerst wel ff wat weten, namelijk hoelaat worden de wedstrijden gespeeeld? en wanneer
Heey gozers, Ik las net dit forum en ik wil mij graag aanbieden voor jullie club. Ik wil namelijk in een club die graag overspeelt en van een leuk potje voetbal houd. Mijn gamertag is: Tritan93. P.s. Geef wel op tijd door wanneer we een wedstrijd moeten spelen. Het liefst via dit forum of via de Xbox zodat ik me kan voor bereiden. Groetjes jullie nieuwe aanwinst, Tritan93
CLUB DUTCHKINGS ZOEKT LEDEN! voeg me toe (gamertag: wappiiieee) en misschien kom je door de selectie heen