1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Bugs, Glitches and other ERRORS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Juunanagou, 22 okt 2008.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren vriend van mij kwam langs en we zijn couch coop gaan spelen. Hij een nieuw ventje starten en voila. Daar gingen we. In Gypsy kam ik erbij gesprongen met mij karakter waar ik al hele tijd mee speel. Vond ik toch eigenlijk niet zon goed idee want dan zou ik ook evil points krijgen. Ik eruit en join weer zonder me save te loaden. Dus had nul experience enz.

    Kom ik later terug in mijn game ben ik al mijn abilities, experience en goud kwijt (1,5 miljoen) gelukkig had ik veel goud al geinvesteerd waardoor ik het weer snel terug zou krijgen maar toch!
     
  2. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    altijd hetzelfde verhaal met PM levert altijd slecht werk af of maakt belofte niet waar. Dit deed hij ook met Black&White deel 1 en 2 en natuurlijk fable1. begrijp niet dat die man daar mee weg komt. Gebruikt voor Fable 2 ook nog eens een oude engine. heb je de popups gezien !!?? onbegrijpelijk levert nu pas een game af met de kwaliteit die je 3 jaar gelden verwachtte.:'-(
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de glitch bij de abbot. Ik was weggelopen omdat ik de quest nog niet wilde gaan doen. Nu lees ik hier dat ik weer lekker overnieuw kan beginnen. Ik spaug er behoorlijk van.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    hallo mensen,

    ik had zojuist ook last van een bug, misschien hebben jullie hem ook gehad maar ik noem hem bij deze de jezus glitch (leg zo uit waarom).


    ik was net bezig met een gevecht en ik zag geen andere optie dan even van een randje af te springen om daarna verder te gaan schieten op de hobbes. op het moment dat ik wou springen werd ik aangevallen. ik maakte de sprong, maar ik kwam alleen niet op de grond terrecht. ik bleef als het ware zweven boven de grond met mijn handen gestrekt naast me ( een beetje de zelfde houding als jezus aan het kruis. eerst dacht ik dat het wel weg zou gaan alleen dat gebeurde niet.

    oplossing: save en quit je game, start daarna je xbox op nieuw op en je loopt weer normaal.

    gr,
    cliff
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Of wachten op de patch denk. Ik heb gelukkig wel zijn verhaal afgeluisterd, dus kon gewoon verder. Ik las pas van de glitch toen ik net langs de abbott was geweest. Want ik zou ook echt geen zin hebben om opnieuw te beginnen.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    is het een bug als je de hele tijd een metertje boven in je scherm hebt? ik weet nu hoe ik het weg krijg. heb het alleen nog in bowerstone.
     
  7. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat zonet vast in de startarea, game deed nix meer, opnieuw moeten opstarten,er zijn geen krasjes op de disc whatsoever en ik heb een xbox binnengekregen van microsoft 1 week terug, lijkt me sterk dat ie al grafische probs heeft toch?
     
  8. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan een vriend van mij niet joinen.. er staat in zn status dat die joinable is.. maar in de praktijk is dat niet zo.. ik kan iedereen joinen behalve hem. Hebben nog meer mensen hier last van?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alletwee NAT open staan?
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Geweldig ik was op de spire, ik had net gesaved voor je naar een boot moest gaan, even later stopde mn xbox met draaien en crashde dus de game, wil ik em opnieuw laden, loopt ie telkens vast in het laad menu krijg alleen nog maar een zwart beeld...

    Update:
    Toen ik een nieuw game starte, en op et punt stond weer volwassen te worden, loopt me game ook steeds vast.

    Hier zit dus geen Fable 2 gameplay meer in ...
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had gister ook een glitch bij the Crucible. Ik had een houten balk door mijn hoofd van een paar meter lang. De balk was net zo breed als mijn hoofd en liep van boven naar beneden van het beeldscherm. Ik kon gewoon door blijven spelen. Pas na een half uur was die weg. Het spel is erg ruw afgewerkt. Spel heb ik nu al verkocht, vond het echt niet boeiend meer. Op papier klinkt het spel een stuk gaver dan het daadwerkelijk is.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm al deze bugs enzo, en dan hoorde ik net ook nog eens dat Lequero overnieuw kan beginnen ivm een bug. Ik denk dat ik hem bij binnkomst nog ff in het plastic laat zitten tot de update komt :)
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer Toby bang te maken maar hij reageert niet meer op mijn expressions.

    Edit: ik kan hem ook niet vermoorden.

    En een aantal shopkeepers in bowerstone market lopen nu met stoelen in hun handen. Niet alsof je hem vasthouden, maar meer alsof het een ring had moeten zijn en dat er een item_id is verwisseld ofzo.

    En ik heb net me rente getest: ik heb 5 kwartier niet gespeeld, maar ik kreeg maar 1 kwartier betaald. Misschien dat de minuten-teller weer op 0 begint als die 60 heeft gehaald, maar dit heb ik nog niet kunnen testen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Was gisteren aan het vechten. Maar moest oppeens weg. Ik snel saven midden in een move en xbox uit. Later kwam ik terug en toen zweefde mijn ventje ipv lopen. Waar ik ook naar toe ging ik bleef zweven (Zelfs met wapens. Bewoog alleen benen als ik echt aanviel) Nieuwe gebieden geladen enz, Co-op gedaan (waar ik wel normaal liep) uiteindelijk mikte ik op niets met sub targeting en toen was het over gelukkig!)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had laatst dat me mannetje alleen maar naar links keek, ook als ik recht liep, het leek wel alsof die standaard iemand aan het locken was. Xbox opniew opgestart en toen was het verholpen.
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk hoor... Net terug van questen (The Spire afgerond), is mijn Spouse verdwenen en staat mijn dochtertje doodstil in de woonkamer. =(
    Is hier al een oplossing voor?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij zijn vermoord ;)
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Iedereen klaagt dat het spel zo buggy is, maar ik speel het al sinds de release maar ben nog niks ernstigs tegengekomen. Vreemd ..
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent heus wel wat tegengekomen. :9
    Maar een bug die je hele familie verneukt is wel erg slordig... Ach, ik speel gewoon verder, misschien dat de bug zichzelf opheft of zo. Let's pray. :x
     
  20. Kokoris

    Kokoris Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.

    "Nog geen bug gezien".

    Ook al uitgespeeld btw.
     

Deel Deze Pagina