1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Saints Row 1 echt een bagger game. Besturing was kut, missies waren kut, graphics waren kut & tot slot ook nog de bugs en glitches. Ook kut :cool:

    Met GTA IV daarentegen heb ik veel lol gehad. Vorige week weer opgepakt en nu speel ik niks anders meer 8)

    De reden dus dat ik Saints Row 2 niet ga kopen, is omdat SR 1 imo gewoon bagger was. Kan ik net zo goed lekker doorgaan met IV :9
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welke online modi zijn eigenlijk leuk in GTA? Ik hopte zomaar in een online spel en snapte er echt niks van.
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu altijd Race, Team Deathmatch, Team Mafiya Work en Cops & Crooks.

    In dit geval zijn Race en Team Deathmatch makkelijk te begrijpen (:+) en dat speel ik ook :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Cops & Crooks kan heel vet zijn, maar dat kan je beter doen met een paar serieuze Nederlanders. Gaat allemaal wat makkelijker. Voor de rest vond ik die en Free Roam leuk, gewoon met wat gasten door heel Liberty City dingen doen.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Als je georganiseerd te werk gaat kun je het beste voor Free Mode gaan (En evt. een ander game mode die daarop volgt als het saai begint te worden :thumbs: )

    Lekker een beetje chaos trappen door Liberty City :+
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik geef toch ook alleen mijn mening.

    Heb zelf ook heel wat uurtjes in IV zitten en zou hem nog steeds kunnen spelen. Alleen vind ik SR gewoon veel meer fun en niet alleen omdat het meer ''fun'' is dan IV.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  8. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het komt dat ik bij sommige missie's nu ineens een plaatje heb in plaats van een letter van de opdrachtgever?
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal hoor je dat saints row 2 meer fun is dan Gta IV, maar dat slaat helemaal nergens op. Al hou jij van over the top overdreven humor dan moet je bij saints row 2 wezen. En heb je met dat spel de meeste "fun"

    Al hou je echter van een beter uitgewerkt verhaal, diepere personages en een geloofwaardiger wereld moet je bij GTAIV wezen voor de "fun".


    Imo probeert saints row 2 gewoon te grappig te zijn.
    Met GTAIV had ik veel meer plezier, zat veel meer in die wereld dankzij het verhaal, maar ook dankzij het technisch gewoon indrukwekkender en realistischer was.

    Maar dat is mijn mening.

    Dit maakt gtaIV niet meteen meer "FUN" dan saints row 2.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je eens leest wat ik zeg.

    Als je het over andere mensen hebt dan heb je gelijk.

    Ik hou van een beter uitgewerkt verhaal, diepere personages en een geloof waardige wereld en minder van de fun van SR2. Ik vind SR2 te fun en IV net wat te serieus. Het maakt me ook eigenlijk niet uit ik heb ze allebei en zal ze ook allebei spelen.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net nu ik vorige week dat Zombie karakter heb ingeschakeld, hoor ik dat ie viral is, ik dacht al: Zombie zijn, viel me nog nooit op... :+
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het eigenlijk voornamelijk over de andere mensen. Alleen jij was de laatste reactie die ermee te maken had.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goed verhaal is toch belangrijk in de singleplayer. GTA IV sleurt je mee, dat heb je niet in SR2. En de details in GTA:IV zijn gewoon tof. Fun is er ook in GTA: IV, wel is waar minder. Maar de realischme heeft zijn voordelen. De schademodel zuigt in SR2 en dat is in GTA IV dan weer prachtig gedaan. Mensen vallen neer of rollen nog wat van de trap hoe het moet. In SR2 vliegen lijken dan weer in het rond. Maar de 2 games zijn in stijl gewoon anders. GTA kiest zijn weg en SR kiest zijn weg. Beide zijn gewoon goede games.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet duif #126 dood en er staat nog 71 duiven te gaan 8). Njah, liever dit dan dat ik duiven mis. Hoef ik ook niks opnieuw te doen.
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik was toch wel een beetje bang dat ik de achievement niet zou krijgen door een bug ofzo. Man, wat was ik blij toen ie in beeld sprong. _O_
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest de stunt jumps iets van 3x opnieuw doen -_-. Ik deed alles en miste er 2, ik ging terug vanaf 50 (vraag me niet waarom 8)) en een tijd later begon ik gewoon vanaf nummer 1 en had hem gehaald. Maar stunt jumps vond ik zoiezo leuker dan duiven zoeken.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik vind die Stunt Jumps helemaal niet leuk omdat het meer trial & error was.
    Als het niet lukte wist ik vaak niet wat ik fout deed. :{
    Daar heb je bij die duiven niet echt last van. :emo::D
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, sommige waren inderdaad klote. Ik gebruikte gamesradar (map + video + uitleg) en via de video's haalde ik de meeste wel maar sommige moest ik echt 10x opnieuw doen 8).
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Random Characters al lastig 8) En aan die dingen is vooral lastig, dat ik niet meer weet welke ik gehad heb en welke niet. Want soms, als ik ze tegenkom schiet ik ze kapot, en dat brengt later super veel verwarring op.

    En ik ben gewoon niet van de collectables. Alles behalve dat :+
     
  20. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt nou eens die zogenaamde exclusieve content die n paar maanden geleden al zou komen??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina