1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste kwartaal van 2009.
     
  2. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook al bekend om wat voor content het gaat?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt eigenlijk. De een zegt dat je huizen kan gaan kopen, de andere zegt een een gebied, of je krijgt alleen maar nieuwe missies. Maar dat weten we dus niet.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de content zou toch November '08 uitkomen? Of loop ik nou vet achter? :+

    EDIT: Idd, effe geGooglet en ik zie het :+
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan loop je wel achter ;)
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    het is 29 oktober. Zou GTAIV niet vorig jaar op deze datum in de winkel liggen?

    Gister weer GTAIV gespeeld nadat ie bijna 2 maanden in de kast lag. Damn ben weer verslaafd
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Na een hele tijd geen GTA gespeeld meer te hebben, pakte ik GTA afgelopen vakantie op en ja, het zoog me weer het avontuur in :cool:
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een soort van update :




    Dan Houser says the thought of delivering GTA DLC is exciting but daunting
    Rockstar vice president Dan Houser has spoken of his fear and excitement about distributing Grand Theft Auto IV content online.

    "The idea of sending content down the internet is scary to me in some ways, because I'm old enough to think it's all got to be on a disc," the old-timer said, before expressing his confidence in Microsoft to deliver over Xbox Live.

    "Everyone seems convinced that the internet is eventually how you'll be distributing your games, and this is our first foray into that, and I think Xbox Live is a great environment to be doing that - they've got a really vibrant community and insanely popular and efficient ways of getting stuff out to people," he told Edge-Online.

    The first of two batches of episodic content for the insanely well received GTA IV is due this fall on 360, although whether that means 2008 or not is still unclear.

    So what should we be expecting when it does arrive? Well, Houser's still being vague on the subject.

    "I'm trying to think of something to say that's not too bland, because I can't really talk about it. I think it's really cool, and as an overall package there are two episodes, and each episode works on its own, and as a whole it works well. It adds to the experience in a fun way. If you enjoyed GTA IV, you'll enjoy it. If you didn't, it will provide some new things for you to not enjoy."

    Guess we'll have to wait a little longer for the juicy details then.

    On the subject of the DLC, have Rockstar and Microsoft waited too long to deliver it? Are you still interested, or have you moved on from GTA IV never to return?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Tja, van mij mag het begin 2009 wel komen, je moet ook niet te lang wachten. Lijkt me een mooie tijd en als het er eenmaal is pak ik IV zeker op, al kost het me geld ik koop het. :)
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik ga het ook zeker kopen. Hoop dat het rond de kerstvakantie uitkomt dat is een mooie tijd. Ben echt benieuwd wat we krijgen. Met hoop missies, uitgebreider verhaal ben ik al zeer tevreden. Maar zal me niks verbazen als je dalijk ineens met een andere gast moet spelen ofzo. Hoop als extra een stuntvliegtuig, een quad en een tank. Ook de vlammenwerper is van harte welkom.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nee, lijkt me niet dat je met een ander personage zal spelen. Zal de hele game en sfeer verpesten. Hoop op wat missies waar ik die Bulgarin ofzo kan vermoorden ( Die gene die je leven kapot heeft gemaakt van Niko vroeger en die gene die ook in LC uiteindelijk kwam. )
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop juist dat ze de ontbrekende dingen, als wapens enzo toevoegen, (Denk aan Flamethrowher, Night Vision, Tank) Het zijn kleine dingetjes, maar ze maken het spel er wel leuker op :)

    En missies zouden wel leuk zijn, maar features: Dát moet erin! :)
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het geen dat ik miste bij IV, een FUN factor! Ik verveelde me de pleuris na het spelen van de storyline. Dus, ik hoop dat ze erin stoppen wat Steel Dogg hierboven al poste. Dat zou het spel zeker weer het oppakken waard maken.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Al denk ik niet dat dat er in komt, zoals ik al zei zal dat de hele sfeer/game verpesten. Rockstar brengt een game die veel meer realisme kent dan de voorgaande delen, ze vertellen dat het ook niet zal gebeuren en dan komen ze met content het er wel in brengen, denk het eerlijk gezegd niet. Beter gezegd ik hoop het niet, het zal de game verpesten.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe wapens en voertuigen zouden imo best wel eens mogelijk zijn... , netals nieuwe (zij)missies

    Een heel eiland lijkt mij juist weer sterk.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De game is al verpest door al dat realisme. :+


    Ik dacht nog even snel een easy achievement te kunnen halen door alle resterende vrinden op 90% te brengen, maar ik denk niet dat dit opschiet als ik Brucie steeds dood thuisbreng. O-)
    Ik moet toch eens leren landen met een helikopter...
    Like @29%
    Moet ook nog Little Jacob, maar die heb ik alweer op 69% :9
     
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat blokken en dan een wapen afpakken van iemand? Bij één van de eerste missies moet je die neef van je redden als hij in elkaar wordt geslagen door een paar mensen. Die lui kan je makkelijk in elkaar slaan, maar 1 vlucht met een mes en dat mes moet je dan afpakken. Er staat iets van press A en dan B of Y, maar bij mij werkt dat totaal niet. Ben nou al 5 keer gewoon doodgestoken door die gast,, nogal irritant :9 Dus iemand die me kan vertellen hoe je dat moet doen?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Als hij je wilt steken snel op A drukken, dan blokt Niko zijn aanval en dan sla je hem met B of Y. Zo dacht ik dat het moest.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Op A blijven rammen om te ontwijken, soms werkt het niet goed, maar moet wel lukken, en daarna direct op B/Y rammen dan doe je tegenaanval.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Een counter met een knife is ook vet, dan is die kerel gelijk dood :cool:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina