[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blue Dragon?
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey, ik had een vraagje :+

    Ik houd van spellen als Oblivi, Assassin's Creed, POTC, GTA IV is ook wel gein, en Skate; spellen waarbij je veel vrijheid hebt en die actie en RPG en stealth gericht zijn...

    Dussee... Zal ik Fable 2 kopen? :{
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Kan je ook Fallout 3 kopen, heeft meer vrijheid dan Fable 2. Lijkt mij ook meer RPG, stealth en actie.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 ,. Fallout lijkt me meer iets voor je, fable heeft niet echt een stealth mechanic. (al raad ik je niet perse af Fable te kopen, is nml ook een topper)
     
  5. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik ook een hekel aan science-fiction,robots enz heb.


    Nog eentje.. Battlefield Bad Company of FarCry 2? (Voornamelijk om online te spelen)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb wat tijd te doden tot far cry 2 binnenkomt, en ik zoek een game.
    Welke?
    Dead rising wou ik altijd al een keer kopen maar daar is het nooit van gekomen, zit ook brother in arms te overwegen...

    Fallout 3 even niet aangezien ik daar langer over ga doen dan een week en ik dan far cry 2 al heb.
    Zelfde geld voor Fable 2.

    Of misschien nog een must-have arcade game die pas is uitgekomen?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dead Space speel je in een paar dagen uit maar is wel echt een topper, heb me daar echt goed mee vermaakt. Qua gfx en geluid kan hij echt mee met de grote jongens, je moet natuurlijk wel een beetje houden van dat soort games. Al moet ik wel zeggen dat hij iets meer richting 3rd person shooter leunt dan echte horror game
     
  8. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook op zoek naar neiuwe spellen. Het liefst een soort tomb raider legend spel. Underground komt er aan maar dat duurt nog effe. Ik zit te denken aan DMC 4, alleen is dit veel meer vechten. (is het trouwens ook een hele donkere game?). Heeft iemand misschien ervaring met dit spel of een andere topper in gedachte? (het mogen ook oudere spellen zijn)

    Spellen die ik al heb:
    PES2009
    Forza 2
    Scene it
    Tetris
    TR Legend

    Ik zoek dus nog 1 a 2 nieuwe games
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Assasins Creed misschien iets voor je? kun je tegenwoordig voor een paar tientjes op de kop tikken, is een leuke (doch eentonige) mix van platformen en vechten.

    anders kun je ook Tomb Raider Anniversary nog proberen maar die is grafisch wel een stuk minder,..

    DMC lijkt totaal niet op Tomb Raider, er is weinig ontdekken en is toch vooral een vechtgame.

    ik zit even te denken maar veel echte adventure achtige 3rd person games zijn er eigenlijk niet op de 360, tis toch vaak meer gericht op schieten of vechten,. Of weer de hele andere kant op en dan wordt t weer meer RPG.

    Ik denk toch je Assasins Creed wellicht wel leuk zou vinden, als je een beetje van dat klimmen en rondneuzen houdt is dat wel een mooie game (grafisch ook heel erg mooi)
     
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2

    Nahh, Fallout 3 vind ik niks, en die gaat mn broer al kopen. Tis toch
    een shooter (Fallout :cool: Daar hou ik nml niet echt van.

    Maar is het dus een goed idee om Fable te kopen?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fallout is geen shooter, tis een 1st person RPG. Als je broer een COD4 achtig schietfestijn verwacht komt hij denk ik van een kouwe kermis thuis.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Zoals Delphiki al zegt, als je broer een shooter wilt kan hij beter niet Fallout kopen. Ja, je zal ongetwijfeld veel schieten maar als je echt een pure shooter wilt dan moet je wachten op Gears Of War 2. ;)
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor anniversary als je die nog niet heb. Stukken beter dan Legend als je van een echte Tombraider houdt.
     
  14. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reactie. AC lijkt me opzich wel leuk, maar is dat niet heel veel praten enz? Dat vind ik meestal ook minder aan een RPG, dat je de hele tijd de tekst moet lezen om te spelen enz. Daarom leek DMC4 me leuk omdat ik denk dat dit ook niet de hele tijd praten is, helaas is het wel weer veel minder puzelen. Op de microsoft site zelf wordt trouwens Tenchu Z en Rise Of The Argonaut ook gezien als een avonture game. Deze lijke me ook wel gaaf.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  15. Caspertjuuh

    Caspertjuuh Gamert

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou wel van shooters verdrijf mijn tijd veel met halo 3 en gears of war
    nu is mijn vraag, is cod4 nog aan te raden en is het slimmer om een goty editie te nemen of een normale?
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij weet wel wat het is, en nou ik het lees weet ik het ook weer :x
    Maar hij wil hem dus wel...
    Maar het is niks voor mij omdat het een Oblivi is met guns.. en ik houd
    niet van guns.
    Een paar goede punten van FII vind ik wel dat er kinderen enzo zijn...
    Ja/nee O-)
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee, dat is bij Mass Effect meer zo.
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het grote verschil tussen Oblivion en Fable 2?
    Ben niet echt bekend met het genre maar wil het eens proberen.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [noemt 500 grote verschillen]

    Kijk maar wat filmpjes.
    Je ziet het snel genoeg.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zit te twijfelen, heb geld genoeg voor een spel. Gears 2 ga ik zowiezo kopen maar wil ook nog een andere. Zit ergnist te twijfelen tussen fable 2 en fallout. Eerst was het zowiezo fable maar ik hoor nu zoveel geweldige verhalen over fallout dat ik toch twijfel.. Oblivion was ik helemaal weg van en ook verrot gespeeld, fable 1 vond ik ook geweldig. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina