[Fable 2] Items: Wapens, Kleding etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door alphablack, 21 okt 2008.

1. alphablack

alphablack Chicken chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Show hier bijzondere items die je gevonden hebt in de wereld van Albion, hierbij moet je denken aan Wapens, Kleding, drankjes enz.. Maak een foto en vertel waar je ze gevonden hebt!

2. roeni3

roeni3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik een explorers coat?

3. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Ik kan zo snel geen foto maken, maar ik zal info geven over waar te vinden en de stats

Dit Wapen dus
    Naam: The Chopper
    Soort: Axe
    Schade: 86.0
    Augments:
    Discipline Augment - Verdien meer Experience in een gevecht
    Stoneskin Augment - Resistant tegen Littekens
    Vindplaats: Als je strijd in The Crucible en je haalt alle rondes Perfect, opent in de laatste round een deur met dit zwaard in een kist. Voor de mensen die niet weten wat The Crucible is. The Crucible is de Arena in Westcliff, in deze moet je strijden wil je vorderen in het Main-Story Line

EDIT: Spoiler tag en een argument, waarom er geen spoiler bij zat.

Als iemand in dit topic kijkt, wilt hij toch weten waar hij het vinden kan. Als je in dit topic kijkt, verwacht je toch spoilende stuffz. Toch maar de spoilers toegevoegd, en laat het onderwerp spoilen ook maar meteen weer vallen, voordat het off-topic gebledder wordt:D

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2008
  4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Pasquale,ik raad aan omdt in een spoiler te zetten,lijkt me beter

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Kan ik de Crucible opnieuw doen? Want dat zwaard wil ik wel .. of krijg je nog een ander bruut zwaard in de main quest? Ik heb nu namelijk Master Katana en die is wel lekker maar ik ga natuurlijk voor de crème de la crème :)

6. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Als je de Hero of Will quest gehaald hebt, krijg je een nieuwe quest, waar je The Crucible zo vaak over kan doen als je wilt

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan juist voor de legendary katana gaan (daichi katana) Op verschillende fora's word hij beschouwed als de beste (melee)weapon ingame.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar kan je die halen?

9. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig om hem te halen. Zet de info wel in spoiler voor de zekerheid.

The Daichi (Katana) - Go to Brightwood Tower, next to the Cullis Gate portal is a broken section of gaurd railing. From this spot you can vault into the well below. Continue through the dungeoun (Archon's Knot) as normal. Once you reach the end of the dungeoun, EXIT the dongeoun. Walk a few feet down the path and look to your right, the Katana is inside the chest.Only available after you have visited bloodstone the first time

Je moet dus eerst 1x in bloodstone zijn geweest, daar kom je vanzelf als je de main storyline volgt. Daarna terug naar brightwood tower en volg de verdere instructies.

Ik ben ook bezig om The red dragon te halen maar het lukt maar net niet :D

The Red Dragon (Clockwork Pistol?) - Get first place in the Westcliff Shooting Range competition (+175 points).

Bron, hier kan je meer info over de andere ''legendary weapons''

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dat in de toren zelf of erbuiten?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Weetje hoe moeilijk het is om 175 punten of meer te halen bij die shooting range...E wanneer kom je bij bloodstone,ben wel geïnteresseerd in die Daichi kat...

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb zelf ook een aantal keren geprobeerd maar ik kom maar niet voorbij de 170.. Hoogste dat ik gehaald heb is 169. Je komt bij bloodstone nadat je de hero van will heb gered*garth). Daarna moet je opzoek naar de hero van skill en die is in bloodstone

Ik ben daar net geweest, ik moet renown punten halen zodat hij me serieus neemt maar daarvoor ging ik eerst langs de daichi maar voor de chest zit er een deur en die gaat niet open. Ik denk dat ik eerst die renown punten moet halen, met die hero van skills praten en daarna hopelijk heb ik die daichi.

13. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Bwah, het is niet echt moeilijk om die Red Dragon te halen. Als je het een paar keer achter elkaar speelt krijg je een beetje het gevoel ervan, en dan lukt het wel. Natuurlijk wel op de hoofden mikken, dan krijg je 3 punten per keer ;)

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    JJA eindelijk the red dragon, had precies 175 punten.. De beurt daarvoor had ik 177 punten en toen schoot ik perongeluk een dorpeling op zijn hoofd en dat maakte dus 174 :lol:.. Kon men stink sokke wel opvreten :lol:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet iemand een beetje waar je wat meer leuke kleding kan halen. Want in die winkels van Oakfield en Bowerstone zit niet echt veel soeps tussen.

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nu aan heb, heb ik aangeschaft in bloodstone

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik nog niet denk ik of valt die onder een bepaald gebied?

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de main questline volgt kom je er vanzelf.;)

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik draag nog steeds de assassin coat, omdat de meeste kleding gewoonweg lelijk is.
    Van mij hadden ze toch echt meer flamboyante kleding/wapens erin mogen flikkeren.

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook voordat je de renown punten heb gehaald.

Deel Deze Pagina