1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wat is er mis met de main quest, of is het zo dat als je die hebt uitgespeeld je opnieuw moet beginnen ?
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel veel spellen niet meerdere malen uit. De meesten speel ik slechts één keer uit. En ik wil gewoon zo lang mogelijk genieten van Farcry 2 en main quests brengen mij dichter bij het einde. Ik heb nu op eigen houtje al iets van 58 van de 220 diamanten verzameld en dat allleen op het noordelijke eiland. Ik ben benieuwd hoe het zuidelijke gedeelte is.

    Ik heb een upgrade gekregen voor mijn verhicle @ safe house, maar is hij nou ook echt veel sterker, de rate of fire lijkt lager maar de damage per kogel hoger. Ik weet niet of dat klopt

    p.s: De side quests voor de wapen winkels vind ik nog het leukste :p kan je verschillende taktieken gebruiken en bij terugkomst kan je een nieuw wapen kopen :D
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, maakt het veel uit als je eerst de main missies speelt en dan pas side missions?
     
  4. barnietheone

    barnietheone Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op 27% en als ik op de kaart kijk kan ik alleen een missie doen voor de APR. Echter, als ik bij hun naar binnen ga en naar boven loop dan is die deur dicht van de kamer waar ze normaal gesproken zitten :confused: ik kan deze missie dus niet beginnen. weet iemand wat ik hier moet doen?
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    omg :D jij bent precies even ver als ik :p en je hebt blijkbaar ook veel side missions gedaan. Hmm ik zou ff rond het gebouwen lopen enzo en kijken of er misschien een opdracht gever is ;)
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
  7. barnietheone

    barnietheone Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben benieuwd. ik zal vanavond na mijn werk eens kijken maar tot nu toe heeft niets geholpen wat ik geprobeerd :confused: heb toch echt geen zin om volledig overnieuw te moeten beginnen!
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    SP is echt te master, maar MP zuigt gewoon best hard.

    - Je moet mensen fucking vaak raken, ik ben cod 4 gewend op Hardcore maar 6 keer raken met een sniper en nog niet dood, is echt te dol.
    - Als je per ongelijk teamkilled , word je negen van de tien keer uit de game geflikkerd!
    - Respawn timer is echt achterlijk, ga je dood 25 seconden wachten spawn je verkeerd meteen weer dood en meteen weer 25 seconden wachten.
    - En dat je de namen van de tegenstanders ziet, pff dat te lame!


    @ evert

    Mjah ik maak nooit een teamkill, twee keer perongelijk gehad en twee keer gekicked. En wapens kan je upgraden inderdaad maar het blijft gewoon te nep, teveel hits nodig om een kill te maken, naast een headshot natuurlijk. En ze reviven zichzelf niet op de momenten waar ik het over heb!
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de wapens toch ook upgraden op Live? Ook ligt het eraan hoeveel injectie naalden je tegenstander nog over heeft om te healen. En als je in een fatsoenlijk team zit kicken ze je niet zomaar.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  10. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0

    heb ik een andere game dan jou gekocht??? :9
    80 duizend kogels???, met een AK 6 kogels doen de job, en dan nog niet eens ge-upgradet.
    en ja als de AI één meter van je af staat ziet ie je niet , das waar, maar dan moet je is luisteren wat ze zeggen. ik in zo'n gebied gesluipt, stond daar in één van die bosjes en zo'n gast echt 1 - 2meter van me vandaan, zegt ie: He we're friends, come out now, hij dacht dus dat ik een vriend was :lol:.

    over die guardpost en het reizen ben ik het wel eens.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Iemand zin om vanavond een gezamelijk potje te team deathmatchen. Lijkt me wel tof met 8 xbw-ers. :)
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, die gesprekken zijn echt vet als je je schuil houd. Als je goed luisterd is het echt wreed.

    Ik ga FC2 pas serieus online gamen als ik de SP uitgespeeld heb. Over een paar weken pas. Maar je hebt gelijk, dat zijn de mooiste online potjes, met wat kennisen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de missies nu voor 50% uitgespeeld en het zuidelijke continent is erg vet, maar ik moet wel zeggen dat ik hoop dat er nu nog wat plotwendingen komen of totaal verrassende wapens/ guns of allies. Want er begint nu wel een beetje een sleur in te komen... Kan ook tijdelijk zijn natuurlijk :)
     
  14. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    probleempje

    kzit bij ong 54% in single player en heb een mission gecompleet maar die date zich nie up,
    er staat nog steeds de rode cirkel(voor missies) rond de plaats maar, heb het al voltooid, wat moet ik doen???
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    1 domme vraag:
    hoe zie je of je een side mission speelt of een hoofd missie?
    Klopt het als ik zeg dat een hoofdmissie eentje is van de APR/UFFL of een van je buddy's ?

    En hoe zit dat met je wapens upgraden online, moet je dan echt je maintenance volhebben om dat deel te upgraden?!

    Weet trouwens niet wat de meeste van jullie zitten te zeuren, ok het is geen cod4 maar dat is geen een spel meer wat er daarna is uitgekomen.
    Het is appels met peren vergelijken.
    Far Cry 2 kan me online als offline erg vermaken :)
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    stimmt, underground APR en UFFL zijn hoofdmissies.
    sommige andere missies ook btw
     
  17. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook echt clans die dit spel spelen?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vorige week alle games in één klap gekocht...dus Dead Space, Midnight Club : LA, Far Cry 2 en Fable 2...wat krijg je? Nou...dat je amper een game speelt...of gewoon geen tijd om te gamen of het was aan Fable 2 opgegaan, van allemaal heb ik die qua uren het langst gespeeld. Vanavond dan toch echt eindelijk begonnen met Far Cry 2 en WOW wat gaaf. Wat een sfeer in die game....ik was op weg naar Mike's bar en ik had net een groepje gasten gedood. Dus ik ga weer rijden...en ik besluit even uit te stappen om iets te checken(want de natuur is mooi en het is het waard om dan gewoon even rond te kijken)ik was klaar met rondkijken en ineens hoor ik een crash geluid, dus ik door de struiken en kijkend richting mijn auto...zie ik daar iemand met een jeep staan..

    Je zou kunnen denken dat is gewoon een burger laat hem lekker gaan...maar ik begreep van de game zelf, iedereen wil jou koud maken, niemand geeft een flikker om je...dus handel daar ook naar. Zo gezegd zo gedaan.
    Ik stond als het ware boven hem dus ik gooide een granaatje...beide autos en hij dood in explosie...klaaaar denk ik,no way...precies achter mij stond een ventje en die opende gelijk het vuur en hij ownde me ook gelijk keihard. Speel dan ook op Hardcore :p

    Ik denk dat dat ventje gewoon bij die andere in de jeep zat...het ventje wat ik molde met mijn granaat door die explosie, die was wellicht gewoon aan het wachten op zijn buddie...die dus sneaky door de struiken kroop..had hem echt niet gezien. Dus tja....ik hoor genoeg over slechte A.I. maar dit is ook weer een voorbeeldje van hoe goed ie kan zijn.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  19. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan proberen om de game even opnieuw te herladen. Dat had ik ook een keer in Condemned 1. Toen laadde die een gebied niet goed waardoor ik niet verder kon en toen ik weer ff me laatste save file laadde deed alles het weer prima.
     
  20. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je met opnieuw laden??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina