klopt dit wat ze hier zeggen over de xbox..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 17 apr 2002.

1. StreetWarrior

StreetWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het waar dat de xbox al aan 100% zit bij doa 3 plz say it and why??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het zelf niet getest, en misschien dat de bandbreedte al wel hoger ligt, maar de Xbox perst er nu toch echt betere GFX uit dan de PS2 en zal dat ook blijven doen. De PS2 heeft namelijk een veel mindere graphics card..

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    tis al vaker gezegt maar ik zal het nog 1 keer zeggen;
    degene die deze uitspraken doen zijn gewoon f*cking jaloers omdat ze zelf geen xbox kunnen kopen, dan gaan ze van deze flauwekul uitspraken doen. Tis een feit dat bij elke console de 1e generatie games de capaciteiten van de console niet helemaal gebruiken (kijk maar bij 1e games psx en de laatste) Verschillende developers (zoals bijv. die van munch) hebben toegegeven nog maar rond de 50% gebruikt te hebben, terwijl het er nu al supergelikt uitziet.

zeg nu zelf, wat hebben de developers eraan om te liegen over hoeveel capaiciteit ze hebben gebruikt?!

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, het kan nooit zo zijn dat ze direct al aan de top van een console zitten bij een 1e generatie spel zoals DOA3 is.
    Ze zitten nou misschien op 50% ofzo ,weet niet precies maar zeker niet op 100 % want dat zou betekenen dat het nu al niet mooier meer ka nen dat lijkt me erg sterk:+

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Het is gewoon niet waar!! ik durf er 50 euro om te wedden!!

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk ook dat je wel aan kunt nemen wat de developer ZELF zegt. Niet wat de buurman van de bakker zijn broer heeft gehoord dat de kennis van een developer het had gehoord.

MAar ook developers moeten een beetje aan hun marketing denken, dus wees wel selectief in de informatie die je leest en gelooft.

Misschien iets om aan de developers van Bungie te vragen, op hun site staan meer van dat soort dingen, of bepaalde geruchten wel of niet waar zijn.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee handig :) Buungie is van Microsoft :)

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    hahahaha!! lol! dan krijg je zo'n antwoord van; we hebben hoogstens 5% van de machine gebruikt...

9. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gehoord op cyber(canal+) dat doa3 45% van de xbox gebruikt en halo 40%

10. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dat lijkt mij wel heel erg weinig...

Strax komen er nog games uit die net zo scherp zijn als Final Fantasy Movie (weet niet meer hoe die film heet). Hoewel ze in die film niet echt mooi lopen en het lichaam klopt niet helemaal, maar de hoofden zijn echt schitterend!!!

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    FF: the spirits within heet die...

Zo natuurlijk wel mooi izjn als die pas op 45 % zit...
    Denk het eignlijk niet.

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zelf denk 50 %

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, maar als ik af en toe van de frameratedrops zie denk ik weleens "is te zwaar voor het doosje". Of heb dat niks daarme te maken :confused:

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die film draaide op 15 fps ofzo.. :+

15. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het spel bijv met die programmatuur te veel voor de doos. Terwijl als ze het goed geprogrammeerd hadden dat de xbox het gewoon had kunnen draaien. Het is hetzelfde verhaal met de ps2. Die spellen worden ook nog steeds mooier en sneller maar niet omdat de hardare verandert maar omdat de programmatuur erachter verbeterd. Dit is dus ook vergelijkbaar met gestotter nu in een spel terwijl straks veel mooiere spellen uitkomen die het niet hebben maar die maken dan op de juiste manier gebruik van de geboden mogelijkheden van de xbox.

16. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    lol

het probleem met jullie xbox fanboys is, is dat jullie niet willen geloven dat het gewoon een feit is dat ps2 beter is/wordt dan xbox. zelfs tests geloven jullie niet, omdat jullie weer zo verliefd zijn op dat ding. kijk eens naar de feiten. ik krijg nu natuurlijk weer zo'n antwoord als, het helemaal niet zo, maar test het zelf dan. halo kon net zo goed op de ps2, waar er meer detail, betere framerate en misschien wel full scene anti aliasing gebruikt kan worden(wat de xbox trouwens niet gebruikt, daarom al die lelijke jaggies)
    die grote hardware sites, kijken alleen naar specificaties en denken dan meteen dat ze beter weten. een computer expert die er voor heeft gestudeerd weet het dus veel beter dan zo'n iemand die toevallig bij een hardware winkel werkt. xbox, het wordt/is een lachtertje, kijk maar naar verkoop cijfers.
    als zelfs Tecmo(makers van DOA:cool: heeft toegegeven dat er niet meer uit de xbox te halen valt door te weinig bandbreedte, moet er dan 1 of andere fanboytje geloofd worden die toevallig heel mooie teksten kan schrijven waardoor de kindjes onder ons het meteen geloven?
    als er Anti aliasing gebruikt zou worden op DOA3 zou het alleen maar slow downs hebben, maar dat zal natuurlijk wel weer niet volgens jullie....................

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wodka is 38%.

Vul je Xbox met wodka en het zal 38% van je Xbox gebruiken.

Ja, sorry maar al dat gespeculeer over percentages, en de post over Red Bull elders op het forum dwong mij tot het posten van deze reply.

Nog steeds vraag ik me af dat als een PS2 dan zo oppermachtig is, waarom zie ik dat er dan niet aan af? Ze hebben al een hele lange tijd gehad om alles eruit te halen wat erin zit, en het is er nog steeds niet? Als dan de PS3 er is, dan komen ze ineens met een 100% spel voor de PS2? De PS2 heeft een jaar voorsprong, maar als ik het zo bekijk lijkt het wel een jaar achterstand.

Ik kijk gewoon naar wat ik zie, en bij een PS2 zie ik niks spannends, bij een Xbox wel. Daarom heb ik een Xbox gekocht. Het was niet eens zo dat ik een console wilde en daarom de Xbox gekocht heb. Ik zag hem toevallig staan, speelde ermee, en was verkocht. Dat was bij de PS2 niet zo. Was er geen Xbox dan had ik nu geen console.

Feel free to think different, but don't you throw your lame donkey crap at me!

Hey, maar ik rook niet!

18. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    jonge al dat gezeik met die cpu tests...
    intresseert me echt geen flikker weetje dat, de resultaten van die dingen kan je op 100 verschillende manieren intrepeteren dus als je wil kan je dingen op een dusdanige manier uit hun verband rukken dat de resultaten heel vertekend zijn, en eerlijk gezegd kan t me ook geen moer schelen of de ps2 nou sterker is of niet...

....t gaat om de games weetje nog.....
    (voor alle zogenaamde fanboys op de wereld)

(sorry voor de licht geïriteerde bijsmaak in deze post, maar als ik al die reply's op gamers.nl lees wordt ik altijd een beetje chagerijnig...)

19. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee neefjes die een ps2 hebben.
    En laats kwam mijn oom bij me op bezoek die was
    erg benieuwd naar mijn x-box dus heb ik hem laaten
    zien wat hij kon geloof me hij was zeer verbaast.
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan
    de ps2.

Dat daar boven heeft nog noooooooooooooooooooooit met een
    x-box gespeeld.(kan waarschijnlijk niet hebben dat ie zelf geen x-box heefd)

En nog wat ik heb de x-box all zins de releas.
    en alle spellen lopen vloeiend(zeer sneeeeeeeeel)
    amper probleemen gehad.

20. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    he swaquillino,

nog een keertje om het je duidelijk te maken !!!

de xbox heeft naast een veel betere graphics kaart en veel snellere CPU ook een grotere bandbreedte !!

ps2 : 3,2
    xbox : 6,4

dus niet zo zeuren en gewoon met feiten komen voortaan !

Deel Deze Pagina