Ik zag eergisteren in de mediamarkt het spel fuzion frenzy voor 27,95 liggen, ik dacht meteen meenemen die hap. Eenmaal thuisgekomen en het dvd'tje in m'n doosje gedaan te hebben vielen de graphics me een klein beetje tegen, maar toen dacht ik :27,95 ha wat had je dan verwacht???!! Na een uurtje of 3 spelen dacht ik een volledige miskoop gedaan te hebben, want de lol was er al weer af. De volgende avond kwamen een paar vrienden met controllers en gingen we de multiplayer met z'n 4en spelen. In 1 woord: hilarish,spannend en fantastisch(ok het zijn er meer, klaag me maar aan). We vergaten de tijd en opeens was het 3 uur later en moest iedereen jammerend en verslaafd naar huis. De beste minigames vonden we: sumo, twisted system, rollmentum en blast man standing. koop, en enjoy!!
Dit is een voorbeeld van vele ongewaardeerde games.. Games zijn nooit superslecht, sommige games zijn gewoon gericht op een bepaald iets...fuzion frenzy is duidelijk gericht op de multiplayer fun..
Ik hoop nog altijd op een Live! sequel. Anders ga ik binnenkort toch maar eens ergens op zoek. Hijs op meer plaatsen zo goedkoop.
bij intertoys is hij maar 29.99 en whacked ook bij intertoys zijn nu heel veel budget titels trouwens
Je moet nu eens bij die bekende speelgoed winkel gaan kijken met die pipo als logo (ik maak geen reclame). Daar hebben ze nu 'spetterprijzen'. Ik heb daar DOA3 gekocht voor 29,95 en nu hebben ze ook Azurik, Oddworld, Tony Hawk 3 en nog meer voor 29,95. Fuck carnaval ik ga gamen!!
Je kunt gewoon Bart Smit zeggen hoor Hmm..DOA3 voor 30 euro......nice.. Maybe koop ik Fuzion Frenzy er bij.. POST NUMMER 1000, CELEBRATE GOOD TIMES COME ON
Ik zag trouwens bij de freerecordshop circus maximus liggen voor 19.99!!!! is dat een leuk spelletje??
Bij ons zijn er opvallend veel games in korting vb: * Dead or Alive 3 - The Thing - Max Payne - Batman Tommorow en nog een paar allemaal aan 29.95€ * Dan nog van die domme games zoals Bloodwaker - Nightcaster ...... 19.95€ * 007 James Bond: Agent under Fire voor 19.95€
ik heb amped bij bartje gekocht voor 29.99!!! maar ik haal geen fuzion frenzy enzo, omdat ik meer hou van elkaar afknallen met halo. maar als ie nog goedkoper zou worden haal ik em denk wel..
Bij ons liggen er 3 verschillende Xbox games, nl. Dead To Rights, Total Imersion Racing(ofzoiets) en nog een andere. Het lijkt net of de Xbox dood is als je de Intertoys in Katwijk ziet. Een bakje van nog geen eens een meter, daar moet ik het meedoen.