1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ietsje later kom je voor het eerst in een echte grote stad met grote oude gebouwen uit de tijd voor de oorlog. Toen ik daar was dacht ik ff dat ik gears of war aan het spelen was...zoo mooi. Zeker voor zn enorm spel.

    Voor de mensen die niet weten of ze het wat zullen vinden. Je moet het eigenlijk een keer uitproberen. Voor oblivion dacht ik ook dat ik niet van dit soort spellen hield maar dat was zo onjuist. Ik persoonlijk hou er echt van om elke kamer , elke kast, elke stad helemaal te doorzoeken en elke vijand zo goed mogelijk te verslaan en om elk item wat er is te vinden. ( als ik een grot of iets dergelsijk tegenkom moet ik deze ook helemaal uitpluizen tot de laatste kamer, denk dat er wel mensen zijn die dit kennen. :+ :emo:)Dat plus natuurlijk een supergoed verhaal maakt fallout voor mij echt een topgame.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Speel overdag eens in DC, voor dat monument of in het museum, of nog een paar leuke andere plaatsen die ik niet zal spoilen. Ziet er gewoon super uit, de hele sfeer klopt. Echt alsof 100 jaar geleden er een atoombom op is gevallen.
     
  3. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik idd wel eens met games, dat ik iets te snel denk dat het niks is. Met oblvion en met fable II had ik dat ook een beetje, maar als je doorspeelt is het idd veel leuker :) Maar blij dat te horen, want als alles een beetje eentonig is hoeft het niet van mij ;)
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het alleen zo kut dat je steeds door die metro moet, met die ghouls. die dingen werken op mn zenuwen met hun kutgeluid en geschuifel, ben altijd blij als ik weer bij de uitgang ben.

    dan ben ik maar een pussy
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo 6 uur in de game zitten. Net bij Galaxy News Radio:

    Die Behemoth super mutant verslagen ( tof gevecht met die FAT MAN) en met Three Dog gepraat.

    Wat een ubergame!
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik daar in vredensnaam? Zo druk op de weg daarheen, zo sterk ben ik nog niet om alles uit te roeien!
     
  7. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik het beste mijn char levelen? Ik word constant geowned door die kutbeesten en raiders :)
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb m gisteren gehaald en daarnet eventjes zitten spelen. Hij is echt tof! Alleen dat hacken is best lastig 8)
    RIP leider vault 101 :9

    Ik zit nu in megaton en had een rifle gekocht. Ik schoot gewoon voor de lol een keer in de lucht en ja hoor, dat hele dorp begon me aan te vallen :emo:

    Zit te twijfelen om die nuke te activeren en dan het stadje weg te blazen, maar kan iemand me vertellen of je daarna nog meer quests van die vent krijgt ? Mss dat ik eerst is wat quests doe in het stadje voordat ik het opblaas
     
  9. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat als ik iets eet of drink met 2+ radiation? Wat gebeurd er dan met je? Want er gaat geen health vanaf als ik iets eet.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    In het boekje staat het er wel, na zoveel radiation krijg je minpunten, ik geloof bij iets van 200 radiation. En als je 1000 hebt, ben je dood 8)
     
  11. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus elke keer als ik iets eets of drink met een +2 radiation, wordt dat allemaal bij elkaar opgeteld en krijg ik uiteindelijk een hele hoge radiation poisoning? Of zijn die eetdingen gewoon tijdelijk?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens mij wordt het bij elkaar opgeteld, er staat daar zo'n balkje bij. Die van mij is al iets naar rechts.
     
  13. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas fable 2 ook gekocht.. Maar ik heb het idee dat ik alles in fable 2 al in de eerste keer dat ik hem uitspeelde gedaan heb... Beetje jammer|:-
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    je kan fable 2 altijd nog proberen te ruilen op de xbazar voor f3 ;)
     
  15. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd het loopt op en als je radiation te hoog wordt dan krijg je last van radiation poisoning en zul je jezelf moeten healen.

    'k Heb de eerste uurtjes toch flink wat rond moeten sneaken door een chronisch gebrek aan ammo. Gelukkig heb ik al een hele verzameling aan verschillende wapens/ammo gevonden. Moet wel zeggen dat ik het zeker in het begin behoorlijk pittig vond. Maar das alleen maar tof *)
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb trouwens ontdekt hoe je een granaat in iemands zak legt :)

    Je moet dus sneaken, en achter iemand gaan sneaken. Dan A drukken om te pickpocken, en als je dan bijv een granaat in zijn zak wil leggen, druk je Y op het item, en daarna A. Dan legt hij het in de vijands zak, en dan druk je X. Dan wachten en hij schiet uit elkaar :D
     
  17. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er giseteren ook aan begonnen. Als je in de wijde wereld word losgelaten zijn er wel erg veel mogelijkheden, dat vind ik altijd moeilijk van dit soort RPG's. Ik heb dan nl geen flauw idee waar te beginnen met al die verschillende mogelijkheden. Liever had ik gehad dat je in het begin even aan het handje wordt gehouden. Jammer dat de non V.A.T.S. combat nog niet echt lekker loopt maar goed het is dan ook geen COD4/FC2 shooter. Mikken valt niet echt mee als je constant gerushed wordt door vijanden.

    Ben nog aan het twijfelen of ik als goedzak of evil bastard ga spelen. Ik wil eigenlijk de slechterik gaan spelen maar ik ben zo'n goedzak in het echte leven dat dat niet meevalt :p.

    Iemand een idee waar ik een beetje leuk kan rondklooien in de buurt van Megaton? Dus dat ik niet meteen te moeilijke vijanden aantrek. Zat gisteren op een gegeven moment in een soort van mijn met schorpioenen en 1 zo'n beestje kostte me zowat heel mijn bullet arsenaal...
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat juist vet, gewoon ergens heen lopen en je komt vanzelf wel dingen tegen.:D En als je niet weet wat je moet doen begin je toch gewoon met het doen van quests?
     
  19. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat je vanzelf dingen tegenkomt is ook wel leuk, maar ik ben nu nog zo low level dat ik geen zin hem om constant geslacht te worden omdat ik de verkeerde richtingen op ga. Of dat ik quests ga doen waar ik nog totaal niet voor gegeared ben ofzo.

    Ik was met die quest bezig om "The Family" te zoeken maar had geen idee waar ze zaten ondanks de hints die werden gegeven in het spel (kon niks vinden op de 3 plekken waar ze zouden moeten zitten). Dus dan ga ik denken dat ik wellicht nog niet goed genoeg ben om die quest verder te kunnen spelen. Maar dan lees ik achteraf dat ik gewoon een ingangetje ergens heb gemist... ben ik goddorie 2uur mee bezig geweest en al mijn healthpacks en bullits verspeeld met verkeerde vijanden omdat ik 1 ding mis. Als ik een eindje in het spel zit maakt me dat niet zoveel uit, maar meteen in het begin vind ik dat wel vervelend.
     
  20. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het in het begin ook echt pittig, maar het is idd wel erg leuk!

    Het sfeertje van F3 bevalt me echt heel goed! Ook de stad megaton vind ik heel mooi gedaan.. en de radiozenders bevallen ook erg goed, past allemaal erg goed in het sfeertje van het spel! Toppertje!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina