Gisteren wederom geprobeerd te spelen tegen Exodus maar we konden weer geen verbinding maken.. wat nu?
ey werkt het ook niet op de manier dat ik zei? moet je us proberen of hebben jullie dat al gedaan? naar adidas live season en dan speel tegen een friend. is eigenlijk de "be a pro" mode maar je kunt gewoon met je hele team spelen maar er zit alleen geen extra tijd bij dus alleen de volle 90 min maar dat is voor nu geen probleem d8 ik ik heb dit probleem ook met een maat van me dus wij doen het altijd zo ik hoor het wel of het is gelukt succes MADE BY CHEZITTA, ik had geen zin om het zelf te schrijven
whehehe of je bent ff lui maar ook voor iedereen hier kheb mensen nodug voor men toernooi lees het door en beslis of je mee doet ja of nee
Ik weet niet.. ik heb vandaag en morgen ff geen tijd heb tentamens.. maar dinsdag kan ik wel ff kijken of dat werkt
De deadline is verschoven naar Donderdag:30 oktober omdat er geen wedstrijden zijn gespeeld, en mijn spijt naar Alpine had niet genoeg tijd voor onze match maar morgen eindmiddag of avodn
Ik heb een gemodde xbox 360 dus kan geen adidas live season doen. Maar staat z'n NAT wel open? lijkt me sterk aangezien het de vrijdag nog steeds niet lukte
Zijn de rest van de wedstrijden al wel gespeeld? Anders zou ik zeggen ruil 1 van de teams om zodat de wedstrijden alsnog gespeeld kunnen worden. Op de 1 of andere manier lukt het niet om tegen Exodus te spelen. Hij had zijn 1e wedstrijd niet gespeeld, was dit om dezelfde redenen?
Weet niet of dat ook aan verbinding maken lag maar ik wil wel even weten wat we nu moeten doen, want spelen tegen Exodus lukt simpelweg niet omdat we geen verbinding kunnen maken..