1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zal de ene wel op een betere kwaliteit staan. Verklaart ook meteen het verschil in mb's van de nummers. Maar dat kan je makkelijk veranderen.
     
  2. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha oke. Ik heb besloten dat zodra ik een nieuwe heb ik al mijn cd's opnieuw ga rippen (dat wordt een flink werk (130+ cd's)). En dat ik dan eindelijk eens iTunes helemaal mooi ga maken, alles derin en netjes taggen.
    En ook het gedownloade spul netjes erin zetten.

    Dan wil ik dat alle muziek op een E-HDD komt te staan en het gedeelte dat ik het meeste luister ook op de interne HDD, zodat ik dat altijd kan afspelen.
     
  3. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit dat ik eerst dat bedrag moet bijbetalen en dan later 90 euro mag claimen van Apple? Anders zou die Canon wel ernstig overpriced zijn...

    Daarnaast vroeg ik me af wat het verschil tussen alle soorten toetsenborden is. Waarin verschilt US van International English en Nederlands?

    Ik erger me trouwens wel aan de website van Apple, er staan echt _veel_ Nederlandse taalfouten op...
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    De reden waarom veel mensen voor een US toetsenbord kiezen is omdat de entertoets liggend is.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Vandeweek nog even bij jullie langs geweest voor de nieuwe notebooks. Moet zeggen dat ik ze minder lelijk vindt dan ik gedacht had. De hele unibody is erg nice, geen schroefjes etc meer en 1 geheel. Scherm ziet er ook super nice uit als je het vergeleek met de 'oude' 17" macbook pro die er naast stond.

    Alleen dus jammer dat ik niks met zo'n scherm kan. Had graag een unibody gezien met het oude macbook Pro ontwerp geheel in alu, met een mat scherm, dan had ik misschien mn Powerbook weggedaan.

    Maar ben benieuwd wat ze nu in januari gaan doen op de macworld en de Mac Pro :)
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk dan een nieuwe / upgrade van de iMac? (I hope so :))
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is mij nooit opgevallen 8)
     
  8. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt bedoeld met een 'liggende' entertoets? Ik kan me daar niet echt iets bij voorstellen.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoek de verschillen.

    Nederlands.
    [​IMG]
    US International.
    [​IMG]
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    US International = niet op de tilde rammen als je shift wil drukken :)
     
  11. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Duidelijk!
     
  12. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is binnen! Macbook + Ipod nano. Geniaal. Nu nog ff uitzoeken hoe zo'n ding werkt. :emo:
     
  13. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in de kerstvakantie er eens fijn 1 halen. Hoop dat die dingen op voorraad zijn xD
    En een snoer om 'm aan mijn externe monitor te gooien.

    Eigenlijk wil ik ook een toetsenbord en een muis. Maar die zijn best prijzig vind ik... Is dat setje de 100 euro waard?
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Koop het keyboard, laat de muis liggen is mijn advies.

    super mooie/goeie keyboards, vooral de wireless keyboard.
     
  15. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha oke. Wat ik jammer vind is dat er geen wireless keyboard is met een numpad. Dat gebruik ik namelijk wel vrij veel.
    En dan ga ik eens zoeken naar een andere mooie muis.
    (Ik was even vergeten dat ik sowieso een muis en toetsenbord moet hebben aangezien deze die ik nu gebruik natuurlijk met deze computer mee gaan naar de studeerkamer..)
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Mis het numpad zelf helemaal niet op mn wireless keyboard, maar ik zit momenteel ook veel achter mn laptop en die heeft zowieso geen numpad. Zijn toch dubbele toetsen als je het aan mij zou vragen :+
     
  17. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad ook wel prima te doen zonder num-pad, hoewel ik het nu wel gebruik om snel dingen in te vullen in bijv. Excel. Nouja ik zal het eens even uittesten.

    Maar dan nog vind ik €80 + muis = +/- €120-130 best duur voor een toetsenbord & muis eigenlijk.. Maarja, dat is vast persoonlijk.

    Edittert: Heeft Apple trouwens aanbiedingen rond Kerst enzo?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Meestal heb je dan de iDays bij de Premium Resellers, hou de website van je plaatselijke APR in de gaten.
    Daarnaast vroeg je of de MB op voorraad is, inmiddels is deze voorraad goed.

    De Mighty Mouse en het Apple Keyboard zijn idd niet goedkoop, het toetsenbord moet je echt aanschaffen is echt zijn geld waard. Over de muis zijn de meningen verdeeld.
     
  19. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke! Ik zal de A-Mac in Amersfoort in de gaten gaan houden ^^

    Edit:// Ik zie dat ik op Surfspot ong. €90 korting kan krijgen op een MacBook en dan voor 12,5 Office for Mac mee kan bestellen. Dan krijg ik ook nog die printerkorting via Apple zelf. Opzich wel leuke deal.
    Maar als ik dan nu die MacBook bestel kan me zus dan later via Surfspot nog een andere laptop kopen?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De iDays zijn volgens mij altijd ergens aan het begin van het jaar. Kan me niet echt meer herinneren wat er vorig jaar rond de kerst was, maar waren dat geen aanbiedingen met iPods?

    Het kan natuurlijk altijd zijn dat er dit jaar wel wat bijzonders gaat gebeuren, maar ik zou er niet meer op gokken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina