ik weet niet of iemand diit al heeft gepost maar ja.. ik heb dus sinds gister de nieuwe oxm binnen en ik wou alvast melden welke demos er volgende maand uitkomen. PLayable. toca race driver snooker 2003 dr muto mx superfly mk deadly alliance racing evolutione en op oxm demo die ik nu heb zit shenmue 2 !!! ik kan je zeggen het is echt een mooi spel ik ga m wel halen als ie hier uit is..
Had gehoopt dat het extra level van Splinter Cell er op had gestaan, maarjah zal wel alleen aan Australië zijn voorbehouden. Toch wel interessante demos moet ik zeggen: Toca lijkt me echt zeer mooi spel worden MK wil ik eigenlijk ook wel een keertje testen om te zien of het iets is... heb laatste een review gezien op TV bij Gammo, maar vond het maar een beetje tegenvallen. Snooker zou zomaar weer een verslavende gameplay kunnen hebben net zoals bij Tiger Woods. Zijn echt van die spellen waar je nix van verwacht en die dan opeens erg leuk blijken te zijn. Trouwens waar koop je dit blad?
wanneer komt shenmue 2 uit in europa???? of is ie al uit alleen nog niet in nl ..zo ja dan haal ik m wel in engeland.
Ik heb die nieuwe OXM al van vorige week zaterdag (de dag ervoor uitgekomen in engeland) Ik heb geen abbo maar één van de beste tijdschriften winkels van Belgie.
ik weet niet welke OXM jij heb maar in nr 14 staan hele andere demo's op kijk www.officialxboxmagazine.co.uk en dit is het nieuwste nummer
Wanneer komt OXM 14 in europa uit? Ik zou graag de demo van Panzer Dragoon Orta, en van Vexx willen spelen.
ja hij komt over 3 weken in nederland uit.. maaruh vexx is toch wel een leuk spel hoor had ik niet echt verw8.. en shenmue 2 is echt veeeeeeel mooier op mijn xie boxie
Nog 3 weken wachten??? Balen, het blad is vet duur maar de demos zijn wel lache, maar die van het volgende blad niet.
Lijkt me wel een goeie demo cd. Ik ga ook maar eens dat OXM aanschaffen. Nog nooit gedaan. *opeens geeft iedereen een kwade blik richting mij*