Ik heb hem nóg niet!!!!! Ik ben speciaal vroeg opgestaan, en heb bijna alle gamewinkels in zwolle afgezocht, maar tevergeefs.
Meer mensen die dat ene connection probleem bij het laden van ranked match? Was vorig jaar ook al en nu ook bij 1 op 5 matches die ik probeer te laden Wat was de oplossing ook alweer?
Ik heb hem net vanmiddag gekocht!!!! Het is echt geweldig!!! Eindelijk heb ik hem, na zo lang wachten. Net 1 match gespeeld, gewonnen met 87-64 ofzoiets. Met de Lakers. Pau gasol speelde heel lekker. De replays van dit spel zijn echt geweldig. Net echt. @ThaWittah, Waarom verkoop je hem??
ja kweet nog niet zeker hoor, maar heb op het moment meer interesse in FABLE 2. Vind het spel een beetje eentonig worden.
Misschien moet je ff kijken op het forum van operationsports.com, daar zijn hele andere sliders die je kan downloaden en rosters. Dit verandert (bijna) heel de gameplay
Wel geinig dat bijvoorbeeld Oden niet meer meespeelt @ portland nu die in 't echt geblesseerd is. Je kan zo iemand dan direct helemaal niet meer selecteren...
ligt het aan mij of dunken spelers nu veeeeel minder graag... zelfs shaq,'Zee', Amare,Lebron etc... ze dunken niet eens als ze onder de basket staan! en het rare is er staat niks over dunks ofzo in het miniboekje dat je erbij krijgt vroeger was RT in combinatie met je rechterstick dunks enzo en met je LT kon je hookshots enzo maken dacht ik maar nu maken ze alleen maar hookshots of van die belachelijk jumpers in de bucket...
Dunken is too easy, je gaat naar de basket, rechterstick richting de basket en hoppakee, en als je tegen een mannetje staat is het vrij logisch dat ie niet echt dunkt, met uitzondering van Kobe dan.
het is niet vrij logisch Howard hoort gewoon over mensen heen te dunken vanuit de post maar als ik met de stick beweeg gaat ie rare hook shots maken terwijl vroeger als je op de post zat vlak bij de basket kon je dmv je rechter stick links of rechts te bewegen langs je verdediger heen posten en die ball door de ring heen smijten maar zelfs dat lukt niet krijg je weer zo'n debiele jumper in de bucket
Ja dat lijkt me ook het beste om eerste te fixen. Toch een 'paradepaardje' van 2k, en dan kan je met geluk soms alleen maar 3vs3 zonder lag doen. Wel een hele leuke feature
heb begrepen dat als je je mic uitdoet voordat het speel opstart (Dus nadat je vrij kunt schieten) het ontzettend kan helpen. dit is zelfs bevestigd door een 2k medewerker op een forum. daarnaast kan je iets van tickers uitzetten maar dat kan alleen als je xbox op USA ingesteld staat......