FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat heb ik al een paar keer gehad. Gister nog tijdens een online potje terwijl ik 2-1 voor stond :'-( Maar dat heb ik wel met meer spellen. Mijn Xbox is best brak.
     
  2. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat dus als ik met 2 spelers speel, of eigenlijk als speler 2 meedoet. Fucking kut, een half uur met Microsoft gebeld en het enige dat die lul me liet doen was me fucking cache legen. Ik ga hem denk ik proberen te ruilen voor een andere Fifa, want ik moet nu de hele tijd met controllers 1 en 3 spelen!
     
  3. steady-r0ckin

    steady-r0ckin Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, speel fifa 09 nu pas een paar dagen en het ging allemaal lekker..
    maar ineens vandaag ging er ff iets mis. mijn spelers sprinten af en toe, maar vaak ook niet, terwijl ik wel de RT trigger indruk, mijn spelers rennen vaak ineens van de bal weg terwijl ze de bal al bijna aanraken en ze schermen de bal ook niet meer af.

    Ook mijn rechter stick (trickstick) doet vreemd want dan wil die de bal ineens niet meer ver vooruit tikken en doet die trucjes zonder LT te gebruiken.

    Deze ervaringen heb ik ondervonden in gewone oefenwedstrijdjes tegen de CPU.

    Weet iemand wat dit voor probleem kan zijn behalve dat het misschien aan de controller zelf ligt?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    net echt mijn screamer op de meest debiele manier ooit gehaald. ik loop met emanuelson (ajax-psv was het trouwens) vanaf de zijlijn met de bal en geef hem voor. Rodriguez kopt hem in eigen goal en opeens achievement unlocked: Screamer (score from over 30 yards)... wel leuk en aardig maar ook behoorlijk raar :+ Er staat ook gewoon dat Emanuelson scoorde vanaf de zijlijn zie ik nu in de rust , zou wel de mooiste goal allertijde zijn als hij hem echt vanaf daar had gescoord (gewoon bijna bij de cornerflag)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  5. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dat dan doen dat je alle goede spelers krijgt?
     
  6. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ergens zien hoeveel uur je al gespeeld hebt bij Fifa09 voor die achievement :)
     
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook benieuwd naar, ik moet toch aardig in de buurt komen!

    Verder heb ik net echt een te vette match gespeeld. Ik speelde met Willem II tegen NAC. In de 70ste minuut kwam ik op voorsprong! Maar NAC kwam in de 89ste minuut gelijk, ik pissig, bij de aftrap schiet ik de bal gelijk weg. Knalt ie tegen een verdediger aan die geen controle kan krijgen. Mijn aanvaller wel en loopt 1 op 1 op de keeper af en maakt in de 90+1ste minuut de 2-1 voor mij :)
     
  8. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wel programma kan je gedownloaden herhalingen bekijken?
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  10. Nicoow

    Nicoow Rock your life

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje : ik heb nogal wat moeite met omhalen.
    Ik weet dat het 2x op B drukken is maar op de een of andere manier doen ze het nooit.
    Kan iemand mij wat tips geven wanneer je bv 2x moet drukken of je gewoon moet blijven drukken...
    thx
     
  11. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk, ik speel een interactive league wedstrijd, opeens 'connection lost' en heb ik een DNF % van 1 >.>

    Nicoow het is niet 2x op B drukken, het is gewoon 1x B maar de bal moet wel goed vallen
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet nog dat ik online tegen Manchester United speelde en ik schoot de bal naar voren.Natuurlijk pakte Edje die bal maar ik knalde met me Torres tegen Edje aan en Edje werd het doel ingeduwt en dan fluit de scheids voor een doelpunt en won ik de wedstrijd met 2-1 :p
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.039
    Leuk Bevonden:
    9.593
    Wow, ik zit net effe te kijken, maar wat heeft FIFA toch een vette soundtrack zeg! Damn, als je dat met PES vergelijkt :emo:. De tracklist is altijd goed.
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ook prima muziek voor na een wedstrijd. Echt van die muziek die je in het stadion ook voorbij hoort komen :9
     
  15. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ongeveer 5 potjes pas gespeeld, Ranked Quick Match
    maar als ik bij leaderbords kijk, bij My Score ofzoiets, dan staan daar de statistieken niet.
    al me hokjes staan leeg, dus 0 winst, 0 gelijk 0 verloren enzo
    hoe kan dat?
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je niet in de leaderboard zit ;) Is alleen de top 10.000 van de wereld ;)
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Bah, het is echt super irritant als mensen de wedstrijd voortijdig verlaten, toevallig meestal als ik ineens goals ga scoren..

    Maar voor de rest blijft het spel wel geweldig :D
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog irritanter als mensen na de wedstrijd de game verlaten. Dan is ie al afgefloten en dan leaven ze nog!

    Weet niet hoe de game dan meetelt in de statistieken? Als 3-0 overwinning?
     
  19. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was klote, ik stond 6-0 voor tegen Scothorne (zoiets, raar team) heb ik opeens connection lost :mad:. Telt ie weer niet als win...
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    t ligt niet aan het B klikken. Het ligt aan de positie van je speler. Hij moet voor de bal staan ;) En dan lukt het soms.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina